Ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, με ανάρτηση του αργά χθες βράδυ, προανήγγειλε τη λειτουργία και του συστήματος επιστροφής κλήσης από το 1566 ώστε όσοι τηλεφωνούν για να κλείσουν ραντεβού με ιατρούς του ΕΟΠΥΥ, γιατρούς και για διαγνωστικές εξετάσεις, να γλυτώνουν την αναμονή.
"Ο σημαντικός αριθμός εισερχομένων κλήσεων, δείχνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο την πρωτοφανή αποδοχή του κοινού για την πρωτοβουλία του Υπουργείου Υγείας. Ήδη από αύριο, πρόκειται να λειτουργήσει μηχανισμός callback (δηλ εμείς θα τηλεφωνούμε πίσω στον καλούντα ώστε να μήν περιμένει στην αναμονή) για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.", ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός με ανάρτηση του στο Χ ενώ έδωσε και μερικά στατιστικά στοιχεία που δείχνουν την αποδοχή του νέου συστήματος από τους πολίτες.
"Η γραμμή λειτουργεί από τις 15 Ιουλίου, 2025 και έχει διαχειριστεί συνολικά περισσότερες από 164.000 κλήσεις μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου. Περισσότερες από 135 χιλ. κλήσεις (82%) κλήσεις αφορούν ραντεβού με ιατρούς του ΕΟΠΥΥ, ιατρούς και διαγνωστικές εξετάσεις σε δημόσιες δομές ΠΦΥ.", ανέφερε χαρακτηριστικά.
Αναφέρθηκε δε και στα πρώτα δεδομένα από την πρώτη μέρα παροχής της δυνατότητας ραντεβού με ιατρούς σε νοσοκομεία μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1566, της εφαρμογής My Health App και της ιστοσελίδας . finddoctors.gov.gr
" Συγκεκριμένα, σήμερα καταγράφηκαν 162.420 κλήσεις, από τις όποιες, τα τηλεφωνικά κέντρα διαχειρίστηκαν 35.500 κλήσεις. Δηλαδή μόνον σε μία μέρα τηλεφώνησαν όσοι είχαν τηλεφωνήσει από την 15 Ιουλίου έως σήμερα. Συνολικά μόνον σήμερα κλείστηκαν και από τις 3 δυνατότητες (1566, My Health App και finddoctors.gov.gr) περισσότερα από +50.000 ραντεβού με ιατρό στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ.", ανέφερε.
Μάλιστα στην ανάρτηση του ο κ. Γεωργιάδης επισυνάπτει και γράφημα που, όπως εξηγεί, αποτυπώνει "τη διακύμανση των κλήσεων για το διάστημα 15 Ιουλίου – 01 Οκτωβρίου, με μέσο ημερήσιο όγκο κλήσεων τις 2.107 κλήσεις ημερησίως. Σημειώνεται ότι ο σημερινός όγκος κλήσεων ξεπερνά κατά +7.609% το μέσο ημερήσιο όγκο κλήσεων που έχει καταγραφεί από την έναρξη της γραμμής, καθώς και κατά +1.524% τον προγραμματισμό του Έργου που βασίζεται στις 10.000 ημερήσιες κλήσεις."