Η ΟΚΕ εκφράζει «αγανάκτηση και οργή» για την καθυστέρηση, λόγω δικαστικής εμπλοκής, και αποδίδει ευθύνες στην κυβέρνηση για την επιλογή υλοποίησης του έργου μέσω ΣΔΙΤ και όχι μέσω χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης ως αμιγώς δημόσιο έργο.
Ζητά, δε, «αποκλειστικά δημόσια χρηματοδότηση για το νοσοκομείο των 425 κλινών, ώστε να ανήκει 100% στο ΕΣΥ», «γενναία κονδύλια για την άμεση ενίσχυση του ‘Θεαγενείου’, που εκπέμπει σήμα κινδύνου λόγω υποστελέχωσης και ελλείψεων υλικών» και «ανάπτυξη περιφερειακών μονάδων ημερήσιας νοσηλείας στην επαρχία (Δράμα, Σέρρες, Έδεσσα, Πτολεμαΐδα κ.ά).





