"Από τα πιο απλά και καθημερινά, όπως αν είχε χαρτί τουαλέτας ή σεντόνι ή αν ήταν γρήγορη η ανταπόκριση των νοσηλευτών έως τα μεγαλύτερα αν υπήρχε μεγάλη αναμονή, ορθή διάγνωση κλπ». Έτσι συνόψισε τις ερωτήσεις στις οποίες θα πρέπει να απαντούν οι ασθενείς στο ψηφιακό εργαλείο αξιολόγησης της εμπειρίας του εσωτερικού ασθενή στα νοσοκομεία του ΕΣΥ, ο Άδωνις Γεωργιάδης, κατά την κοινή παρουσίαση του από τις παρουσίασαν οι ηγεσίες του Υπ. Υγείας και του Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Η νέα υπηρεσία που στοχεύει συμπεριλάβει την άποψη του ασθενούς, που νοσηλεύτηκε έστω και μια ημέρα σε δημόσιο νοσοκομείο, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τη Δευτέρα 14 Ιουλίου και σε αυτήν θα αξιολογούνται 8 θεματικοι άξονες με συνολικά 38 ερωτήσεις.
Αυτές είναι οι παρακάτω:
-
Η προσβασιμότητα
2. Ο συντονισμός της φροντίδας
3. Η ποιότητα της φροντίδας και η αλληλεπίδραση με το προσωπικό (επικοινωνία, ευγένεια και εμπιστοσύνη)
4. Η υποστήριξη και η συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων
5. Η καθαριότητα και η υγιεινή
6. Η υποστήριξη και η ενημέρωση κατά την έξοδο από το νοσοκομείο
7. Η γενική και η συνολική αξιολόγηση της παρεχόμενης φροντίδας.
8. Γενική/ συνολική αξιολόγηση της παρεχόμενης φροντίδας