ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αβοκάντο: Ένα φρούτο με δύο μεγάλα οφέλη για την υγεία σου

Διατροφή
Αβοκάντο: Ένα φρούτο με δύο μεγάλα οφέλη για την υγεία σου
Τα άτομα που καταναλώνουν σε τακτική βάση αβοκάντο τείνουν να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες και να καταναλώνουν πιο υγιεινό φαγητό, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Δευτέρα, 06/12/2021 - 16:57
Γιώργος Παπαϊωάννου Γιώργος Παπαϊωάννου

Τα αβοκάντο άρχισαν να καλλιεργούνται στην Κεντρική και Νότια Αμερική από Ισπανούς κατακτητές τον 16ο αιώνα. Έχουν υψηλά επίπεδα ελαϊκού οξέος (ένα μονοακόρεστο λίπος), καθιστώντας το ευεργετικό για άτομα των οποίων η διατροφή δεν είναι υψηλή σε ζωικά λίπη (κρέας, γαλακτοκομικά, ψάρια). Έχουν επίσης καλά επίπεδα βιταμινών Β, βιταμίνης C, βιταμίνης Ε και καλίου.

Σε αυτή την τελευταία μελέτη, οικογένειες που κατανάλωναν 14 αβοκάντο εβδομαδιαίως για έξι μήνες ανέφεραν σημαντικές ευεργετικές επιπτώσεις στην υγεία. Οι ερευνητές λένε ότι οι 72 Μεξικανικές οικογένειες (231 άτομα), διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση περισσότερων αβοκάντο φαίνεται να επιταχύνει το αίσθημα πληρότητας μετά το φαγητό. Μείωσαν επίσης την εβδομαδιαία κατανάλωση επεξεργασμένου κρέατος, κοτόπουλου και αυγών, σε σύγκριση με οικογένειες που έτρωγαν τρία ή λιγότερα αβοκάντο κάθε εβδομάδα.

«Τα δεδομένα σχετικά με τις επιπτώσεις της κατανάλωσης αβοκάντο στην οικογενειακή διατροφική κατάσταση ήταν ανύπαρκτα», λέει ο συν-συγγραφέας Δρ. Μάθιου Άλισον, καθηγητής και επικεφαλής της προληπτικής ιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Σαν Ντιέγκο. «Οι πρόσφατες δοκιμές επικεντρώθηκαν σε άτομα, κυρίως ενήλικες, και περιορίστηκαν σε αλλαγές στους δείκτες αίματος της καρδιομεταβολικής νόσου. Τα αποτελέσματα της δοκιμής μας παρέχουν ενδείξεις ότι η διατροφική εκπαίδευση και η υψηλή κατανάλωση αβοκάντο μειώνουν τη συνολική θερμιδική ενέργεια σε οικογένειες μεξικανικής πολιτιστικής κληρονομιάς».

Παραδόξως, όσοι έτρωγαν το μεγαλύτερο μέρος των φρούτων παρουσίασαν επίσης μειωμένη πρόσληψη ορισμένων βασικών θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένου του ασβεστίου και της βιταμίνης D, τα οποία οι ερευνητές είπαν ότι μπορεί να σχετίζονται με την λιγότερη κατανάλωση.

«Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι η ομάδα παρέμβασης για τη διατροφική εκπαίδευση και την υψηλή πρόσληψη αβοκάντο μείωσε σημαντικά τη συνολική ενεργειακή πρόσληψη της οικογένειας, καθώς και τους υδατάνθρακες, τις πρωτεΐνες, τα λιπαρά (συμπεριλαμβανομένων κορεσμένων), το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το νάτριο, το σίδηρο, το κάλιο και τη βιταμίνη D», σημειώνει ο συν-συγγραφέας Δρ. Lorena Pchego, του Harvard TH Chan School of Public Health. «Σε δευτερογενείς αναλύσεις προσαρμοσμένες στην ενέργεια, η ομάδα διατροφικής εκπαίδευσης και υψηλής κατανομής αβοκάντο αύξησε σημαντικά την πρόσληψη διαιτητικών ινών, μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, καλίου, βιταμίνης Ε και φυλλικού οξέος».

Οι συγγραφείς προτείνουν να διεξαχθούν παρόμοιες δοκιμές στο μέλλον για την κατανάλωση αβοκάντο σε άλλους πολιτισμούς και πληθυσμούς.

Η μελέτη δημοσιεύεται στο περιοδικό Nutrients .

ΠΗΓΗ: studyfinds

Τελευταία τροποποίηση στις 06/12/2021 - 17:05
  • ΑΒΟΚΑΝΤΟ
  • ΦΡΟΥΤΟ
  • ΘΕΡΜΙΔΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Καλό θα ήταν να σταματήσεις να πιστεύεις σε αυτούς τους μύθους για την κατανάλωση πρωτεΐνης
Καλό θα ήταν να σταματήσεις να πιστεύεις σε αυτούς τους μύθους για την κατανάλωση πρωτεΐνης 03 Δεκεμβρίου 2021
Υπέροχη συνταγή για τραγανά κανελάτα μπισκότα που «μυρίζουν» Χριστούγεννα 07 Δεκεμβρίου 2021
Υπέροχη συνταγή για τραγανά κανελάτα μπισκότα που «μυρίζουν» Χριστούγεννα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι συμβαίνει στο λίπος όταν χάνουμε κιλά;
Υγεία
08/06/2026 - 19:00

Τι συμβαίνει στο λίπος όταν χάνουμε κιλά;

Αγαπάτε το καρπούζι; Τι δείχνει αυτό για τις διατροφικές συνήθειες σας αλλά και για τον οργανισμό σας
Διατροφή
18/05/2026 - 14:00

Αγαπάτε το καρπούζι; Τι δείχνει αυτό για τις διατροφικές συνήθειες σας αλλά και για τον οργανισμό σας

Το ψωμί παχαίνει ακόμα και χωρίς να συνοδεύεται από αύξηση θερμίδων
Διατροφή
16/04/2026 - 14:00

Το ψωμί παχαίνει ακόμα και χωρίς να συνοδεύεται από αύξηση θερμίδων

Οι σημάνσεις θερμίδων στα μενού πιο βοηθητικές σε ανθρώπους με υπερφαγία
Διατροφή
15/04/2026 - 10:00

Οι σημάνσεις θερμίδων στα μενού πιο βοηθητικές σε ανθρώπους με υπερφαγία

Έξυπνα tips για το πως θα φάτε σωστά αντί να μετράτε τις θερμίδες
Διατροφή
30/03/2026 - 18:03

Έξυπνα tips για το πως θα φάτε σωστά αντί να μετράτε τις θερμίδες

Η απλή αλλαγή στη διατροφή μείωσε την ημερήσια πρόσληψη κατά 330 θερμίδες χωρίς μείωση ποσοτήτων
Διατροφή
12/02/2026 - 12:00

Η απλή αλλαγή στη διατροφή μείωσε την ημερήσια πρόσληψη κατά 330 θερμίδες χωρίς μείωση ποσοτήτων

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι 13 τρόποι με τους οποίους το fast food βλάπτει την υγεία σας
Διατροφή
13/06/2026 - 16:34
Μητσοτάκης: Κατασκευή νέου νοσοκομείου στην Κω και αξιοποίηση του παλιού στη Ρόδο
Πολιτική Υγείας
13/06/2026 - 16:14
Ηλεκτροπόρωση: Μία παλιά μέθοδος ανοίγει νέους δρόμους για ανεγχείρητους καρκίνους του πεπτικού
Υγεία
13/06/2026 - 15:44
Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη: Το βαθιά ανθρώπινο μήνυμα του Νοσοκομείου Χανίων
Υγεία
13/06/2026 - 08:14
Η Novo Nordisk και η «ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ» στο BeWell Festival με το μήνυμα «για μια ανάλαφρη ζωή»
Patient Talk
13/06/2026 - 03:41
Δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον Έβρο για τα 60 χρόνια από την ίδρυση της ELPEN
Pharma News
13/06/2026 - 00:13
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Προστάτη: Η επιστήμη αλλάζει τους κανόνες της πρόληψης
Health Talk
12/06/2026 - 22:43
«The Lancet»: Οι πολιτικές που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 22:18
Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46
Ικανοποίηση στον ΙΣΑ για τη συνέχιση του προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 21:18
Αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, συνεχίζεται η επιτήρηση στη Λέσβο για τον αφθώδη πυρετό
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 20:47
Κομισιόν: Πρόοδος και προκλήσεις στους ελέγχους της κουλτούρας ασφάλειας τροφίμων στην ΕΕ
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 19:31
Το πρώτο κέντρο θεραπείας πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»
Υγεία
12/06/2026 - 19:09
Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων
Διατροφή
12/06/2026 - 18:37
Σκληραίνοντας το σώμα μας: Η επιστήμη πίσω από την προπόνηση στις πολεμικές τέχνες
Fitness
12/06/2026 - 18:14
Ο ΕΕΣ βραβεύει 467 μαθητές που διακρίθηκαν στους πανελλαδικούς διαγωνισμούς
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 17:38
3ο ΣΦΕΕ Summit: Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για να γίνει κόμβος φαρμακευτικής καινοτομίας
Pharma Policy
12/06/2026 - 17:06
Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κέντρο γυναικολογίας και γονιμότητας Prolific
Υπηρεσίες Υγείας
12/06/2026 - 16:32
Υπογεννητικότητα: Οι ερευνητές εστιάζουν στον ρόλο των έξυπνων κινητών
Υγεία
12/06/2026 - 16:11
Νέες συστάσεις από τον EMA για το βαλπροϊκό οξύ και το εμβόλιο κατά του chikungunya
Pharma Policy
12/06/2026 - 15:47
Νέα προειδοποίηση ΠΟΥ για τον Έμπολα: Η επιδημία εξακολουθεί να εξαπλώνεται στο Κονγκό
Υγεία
12/06/2026 - 15:32
Οι καρδιοπαθείς ζητούν μείωση της συμμετοχής σε φάρμακα για προχωρημένη ανεπάρκεια
Patient Talk
12/06/2026 - 15:17
Καρκίνος του μαστού στους άνδρες: Η συχνότητα, τα συμπτώματα και οι παράγοντες κινδύνου
Υγεία
12/06/2026 - 15:00
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο 3ο SFEE SUMMIT: «Σημαντικό βήμα προόδου το "Προλαμβάνω" αλλά πρέπει να συνεχίσουμε»
Patient Talk
12/06/2026 - 14:37
IQ Genomix και Ομάδα Αιγαίου σε ακριτικά νησιά δωρεάν προληπτικούς ελέγχους καρκίνου του παχέος εντέρου
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 14:14
Αγγούρι: 8 λόγοι που αξίζει να το βάζετε καθημερινά στο πιάτο σας
Διατροφή
12/06/2026 - 14:00
Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» συνεχίζεται έως το 2030 – Νέα φάση από την 1η Σεπτεμβρίου 2026
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 13:48
Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Bristol Myers Squibb: Ορόσημο η έγκριση συνδυαστικού σχήματος για το προχωρημένο λέμφωμα Hodgkin
Pharma News
11/06/2026 - 18:02
Καταγγελίες υγειονομικών για πολύωρες αναμονές και διήμερη παραμονή ασθενών στα ΤΕΠ Νίκαιας
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 20:28
Πολυκυστικές ωοθήκες και γονιμότητα: Λύσεις για μια αθέατη διαταραχή που επηρεάζει χιλιάδες γυναίκες
Pharma News
11/06/2026 - 22:34
Σουηδία: Τα παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν πρέπει να έχουν smartphone
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 21:54
Η ΕΙΝΑΠ ζητεί την άμεση ενίσχυση της αιμοδοσίας του Νοσοκομείου «Μεταξά»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 03:38
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo