Χιλιάδες κλήσεις έχει δεχθεί η τηλεφωνική γραμμή «1142» μέσα σε 6 εβδομάδες λειτουργίας, με κυρίαρχες εκείνες που αφορούσαν καταγγελίες για παραβίαση της αντικαπνιστικής νομοθεσίας
Σύμφωνα με στοιχεία από το Υπουργείο Υγείας, στο «1142» έχουν γίνει 8627 κλήσεις, με το 45,61% να αφορά καταγγελίες (3935)!
                                            Γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο αναζήτησαν 1879 καλούντες, δηλαδή ποσοστό 21,78%, ενώ μόλις 5,54% των κλήσεων ήταν αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (478).
                                            
                                            1138 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (13,19%), ενώ 552 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (6,40%). Υπήρξαν βέβαια και 645 κλήσεις που είχαν άλλο περιεχόμενο (7,48%)…
                                        
Να θυμίσουμε ότι τις πρώτες ημέρες λειτουργίας της τηλεφωνική γραμμή «1142» το ποσοστό των καταγγελιών ήταν μόλις στο 27,86%.
 
                                     
  
 
                                                 
 
                                                




