Αναμφισβήτητα, οι πληθωριστικές πιέσεις των τελευταίων ετών οι οποίες οδηγούν στη μείωση του εισοδήματος των καταναλωτών σε όρους αγοραστικής δύναμης, η αύξηση στις τιμές των πρώτων υλών καλλυντικών και κατ’ επέκταση στην τελική τιμή των προϊόντων δυσχεραίνουν την απρόσκοπτη ανάπτυξη και ενίσχυση του “τζίρου” των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην αγορά καλλυντικών όπως αναφέρεται στην έκθεση.
H Σταματίνα Παντελαίου, Διευθύντρια Οικονομικών & Κλαδικών Μελετών της ICAP CRIF αναφέρει ότι οι ανατιμήσεις των προϊόντων βρέθηκαν στο απόγειό τους τη διετία 2022-2023. Ωστόσο, το 2024 οι πληθωριστικές πιέσεις στα εξεταζόμενα προϊόντα αποκλιμακώθηκαν, αλλά αρκετοί καταναλωτές έχουν στραφεί σε πιο προσιτές και οικονομικότερες επιλογές προϊόντων.