ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ένα είδος σοκολάτας βελτιώνει τη διάθεση σου και την υγεία του εντέρου

Διατροφή
Ένα είδος σοκολάτας βελτιώνει τη διάθεση σου και την υγεία του εντέρου
Πρόσφατη μελέτη αναφέρει ότι η κατανάλωση ενός συγκεκριμένου είδους σοκολάτας μπορεί να φτιάξει τη διάθεσή σου και να έχει ευεργετικά αποτελέσματα για την υγεία σου.
Πέμπτη, 23/12/2021 - 16:47
Γιώργος Παπαϊωάννου Γιώργος Παπαϊωάννου

Ειδικότερα, η δημοσιεύτηκε στο Journal of Nutritional Biochemistry και σε αυτή συμμετείχαν ενήλικες 20-30 ετών. Η μελέτη βρήκε ότι η μαύρη σοκολάτα με 85% κακάο συνδέεται με καλύτερη διάθεση και πιο υγιές έντερο.

Η δοκιμή χώρισε δύο γκρουπ ατόμων με βάση το περιεχόμενο του κακάο, με το ένα γκρουπ να καταναλώνει μαύρη σοκολάτα με 70% κακάο και το άλλο με 85%. Οι συμμετέχοντες κατανάλωναν τη σοκολάτα κάθε μέρα για 3 εβδομάδες. Στο τέλος της δοκιμής, μετρήθηκε η συναισθηματικές αλλαγές των συμμετεχόντων χρησιμοποιώντας το PANAS (Positive and Negative Affect Schedule).

Το γκρουπ που κατανάλωσε μαύρη σοκολάτα με 85% κακάο είδε μία πτώση στον «αρνητικό» αντίκτυπο από το PANAS σε σχέση με το άλλο γκρουπ.

Οι ερευνητές της μελέτης το πήγαν ακόμη ένα βήμα παραπέρα αξιολογώντας τις επιδράσεις της μαύρης σοκολάτας που αλλάζουν τη διάθεση και πώς συνδέεται με τη μικροχλωρίδα του εντέρου .

Η μαύρη σοκολάτα βελτιώνει την υγεία του εντέρου

Η υγεία του εντέρου και η ψυχική υγεία έχουν συνδεθεί σε πολλές μελέτες. Σύμφωνα με το Harvard Health , η κατανάλωση τροφών που περιέχουν χημικά πρόσθετα και είναι εξαιρετικά επεξεργασμένα μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τα υγιή βακτήρια στο έντερο σας και ακόμη και να αυξήσουν τον κίνδυνο ασθένειας. Αντίθετα, μια μελέτη στη Μοριακή Ψυχιατρική μπόρεσε να συνδέσει την κατανάλωση μιας υγιεινής διατροφής και την προστασία από την κατάθλιψη — όπως μια παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή , η οποία είναι προφλεγμονώδης και γεμάτη με υγιεινές τροφές για το έντερο.

Για να διατηρηθεί ένα υγιές έντερο, μια δίαιτα πρέπει να περιέχει ευεργετική ποσότητα πρεβιοτικών και προβιοτικών τροφών. Οι πρεβιοτικές τροφές έρχονται με τη μορφή διαιτητικών ινών , οι οποίες τροφοδοτούν τα «φιλικά» βακτήρια στο έντερο σας και διατηρούν το πεπτικό σας σύστημα σε ευημερία. Οι προβιοτικές τροφές είναι τα ζωντανά βακτήρια και οι ζύμες που κάνουν καλό στο πεπτικό σας σύστημα και μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση και την αποκατάσταση της χλωρίδας του εντέρου σας (τα βακτήρια που ζουν στο πεπτικό σας σύστημα).

Η μαύρη σοκολάτα χρησιμεύει ως πρεβιοτικό στο έντερο, δεδομένου ότι είναι υψηλή σε φυτικές ίνες. Σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ, η μαύρη σοκολάτα μεταξύ 70% και 85% περιέχει 11 γραμμάρια φυτικών ινών για μια πλάκα σοκολάτας 101 γραμμαρίων (περίπου 3,5 ουγκιές). Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό κακάο σε μια ράβδο, τόσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες - και τόσο μεγαλύτερη είναι η πρεβιοτική ωφέλεια για τη διατροφή της χλωρίδας του εντέρου σας.

Οπότε μη διστάσετε να φάτε λίγη μαύρη σοκολάτα όταν έχετε περίεργη διάθεση και θέλετε κάτι γλυκό. Θα νιώσετε καλύτερα.

ΠΗΓΗ: eatthis

  • ΣΟΚΟΛΑΤΑ
  • ΕΝΤΕΡΟ
  • ΔΙΑΘΕΣΗ
  • ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Γιατί δεν θα πρέπει να περιμένεις το νέο έτος για να ξεκινήσεις μια πιο υγιεινή διατροφή
Γιατί δεν θα πρέπει να περιμένεις το νέο έτος για να ξεκινήσεις μια πιο υγιεινή διατροφή 26 Δεκεμβρίου 2021
Οι παγίδες των εορταστικών γευμάτων που πρέπει να αποφύγουν οι μέλλουσες μαμάδες 27 Δεκεμβρίου 2021
Οι παγίδες των εορταστικών γευμάτων που πρέπει να αποφύγουν οι μέλλουσες μαμάδες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πόσο συχνά αεριζόμαστε; Πια υπάρχει εφαρμογή καταγραφής!
Υγεία
08/06/2026 - 21:00

Πόσο συχνά αεριζόμαστε; Πια υπάρχει εφαρμογή καταγραφής!

Ένα μικρόβιο του εντέρου μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των κιλών μετά από δίαιτα
Υγεία
04/06/2026 - 11:11

Ένα μικρόβιο του εντέρου μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των κιλών μετά από δίαιτα

Κούραση, άγχος, κακή διάθεση: Μήπως φταίει το έντερό σας;
Pharma News
27/05/2026 - 07:18

Κούραση, άγχος, κακή διάθεση: Μήπως φταίει το έντερό σας;

Περισσότεροι από 35.000 άνθρωποι στην Ελλάδα πάσχουν από Ιδιοπαθή Φλεγμονώδη Νοσήματα του Εντέρου
Patient Talk
23/05/2026 - 03:47

Περισσότεροι από 35.000 άνθρωποι στην Ελλάδα πάσχουν από Ιδιοπαθή Φλεγμονώδη Νοσήματα του Εντέρου

Σοκολατένια αυγά: Γιατί μπορεί να σάς κάνουν να δείτε στον ύπνο σας κούνελους να σάς κυνηγάνε
Διατροφή
11/04/2026 - 07:49

Σοκολατένια αυγά: Γιατί μπορεί να σάς κάνουν να δείτε στον ύπνο σας κούνελους να σάς κυνηγάνε

Διακοπές και έντερο: Πώς θα αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις
Υγεία
08/04/2026 - 09:00

Διακοπές και έντερο: Πώς θα αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι 13 τρόποι με τους οποίους το fast food βλάπτει την υγεία σας
Διατροφή
13/06/2026 - 16:34
Μητσοτάκης: Κατασκευή νέου νοσοκομείου στην Κω και αξιοποίηση του παλιού στη Ρόδο
Πολιτική Υγείας
13/06/2026 - 16:14
Ηλεκτροπόρωση: Μία παλιά μέθοδος ανοίγει νέους δρόμους για ανεγχείρητους καρκίνους του πεπτικού
Υγεία
13/06/2026 - 15:44
Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη: Το βαθιά ανθρώπινο μήνυμα του Νοσοκομείου Χανίων
Υγεία
13/06/2026 - 08:14
Η Novo Nordisk και η «ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ» στο BeWell Festival με το μήνυμα «για μια ανάλαφρη ζωή»
Patient Talk
13/06/2026 - 03:41
Δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον Έβρο για τα 60 χρόνια από την ίδρυση της ELPEN
Pharma News
13/06/2026 - 00:13
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Προστάτη: Η επιστήμη αλλάζει τους κανόνες της πρόληψης
Health Talk
12/06/2026 - 22:43
«The Lancet»: Οι πολιτικές που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 22:18
Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46
Ικανοποίηση στον ΙΣΑ για τη συνέχιση του προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 21:18
Αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, συνεχίζεται η επιτήρηση στη Λέσβο για τον αφθώδη πυρετό
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 20:47
Κομισιόν: Πρόοδος και προκλήσεις στους ελέγχους της κουλτούρας ασφάλειας τροφίμων στην ΕΕ
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 19:31
Το πρώτο κέντρο θεραπείας πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»
Υγεία
12/06/2026 - 19:09
Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων
Διατροφή
12/06/2026 - 18:37
Σκληραίνοντας το σώμα μας: Η επιστήμη πίσω από την προπόνηση στις πολεμικές τέχνες
Fitness
12/06/2026 - 18:14
Ο ΕΕΣ βραβεύει 467 μαθητές που διακρίθηκαν στους πανελλαδικούς διαγωνισμούς
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 17:38
3ο ΣΦΕΕ Summit: Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για να γίνει κόμβος φαρμακευτικής καινοτομίας
Pharma Policy
12/06/2026 - 17:06
Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κέντρο γυναικολογίας και γονιμότητας Prolific
Υπηρεσίες Υγείας
12/06/2026 - 16:32
Υπογεννητικότητα: Οι ερευνητές εστιάζουν στον ρόλο των έξυπνων κινητών
Υγεία
12/06/2026 - 16:11
Νέες συστάσεις από τον EMA για το βαλπροϊκό οξύ και το εμβόλιο κατά του chikungunya
Pharma Policy
12/06/2026 - 15:47
Νέα προειδοποίηση ΠΟΥ για τον Έμπολα: Η επιδημία εξακολουθεί να εξαπλώνεται στο Κονγκό
Υγεία
12/06/2026 - 15:32
Οι καρδιοπαθείς ζητούν μείωση της συμμετοχής σε φάρμακα για προχωρημένη ανεπάρκεια
Patient Talk
12/06/2026 - 15:17
Καρκίνος του μαστού στους άνδρες: Η συχνότητα, τα συμπτώματα και οι παράγοντες κινδύνου
Υγεία
12/06/2026 - 15:00
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο 3ο SFEE SUMMIT: «Σημαντικό βήμα προόδου το "Προλαμβάνω" αλλά πρέπει να συνεχίσουμε»
Patient Talk
12/06/2026 - 14:37
IQ Genomix και Ομάδα Αιγαίου σε ακριτικά νησιά δωρεάν προληπτικούς ελέγχους καρκίνου του παχέος εντέρου
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 14:14
Αγγούρι: 8 λόγοι που αξίζει να το βάζετε καθημερινά στο πιάτο σας
Διατροφή
12/06/2026 - 14:00
Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» συνεχίζεται έως το 2030 – Νέα φάση από την 1η Σεπτεμβρίου 2026
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 13:48
Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καταγγελίες υγειονομικών για πολύωρες αναμονές και διήμερη παραμονή ασθενών στα ΤΕΠ Νίκαιας
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 20:28
Πολυκυστικές ωοθήκες και γονιμότητα: Λύσεις για μια αθέατη διαταραχή που επηρεάζει χιλιάδες γυναίκες
Pharma News
11/06/2026 - 22:34
Σουηδία: Τα παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν πρέπει να έχουν smartphone
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 21:54
Η ΕΙΝΑΠ ζητεί την άμεση ενίσχυση της αιμοδοσίας του Νοσοκομείου «Μεταξά»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 03:38
Πρεμιέρα για τα από στόματος GLP-1 στην Ευρώπη - Πράσινο φως για το χάπι της Novo Nordisk στη Μ. Βρετανία
Pharma News
12/06/2026 - 10:00
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo