ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μελέτη - δικαίωση για λιχούδηδες: Η κατανάλωση σοκολάτας γαλακτός βοηθά στην καύση του λίπους!

Διατροφή
Μελέτη - δικαίωση για λιχούδηδες: Η κατανάλωση σοκολάτας γαλακτός βοηθά στην καύση του λίπους!
Nέα μελέτη δείχνει ότι η σοκολάτα μπορεί να μας βοηθήσει στο αδυνάτισμα δικαιώνοντας τους λάτρεις της σοκολάτας. Η μελέτη αυτή επισημαίνει επίσης ότι δεν είναι η μαύρη σοκολάτα που τελικά μας βοηθά να χάσουμε βάρος. Κι όμως...
Τρίτη, 29/06/2021 - 14:32
— Photo: pixabay
Αγγελική Μαξούρη Αγγελική Μαξούρη

Όλα ξεκίνησαν αρχικά από από μια μελέτη που έγινε στο Γυναικολογικό νοσοκομείο του Μπρίγκχαμ στη Βοστώνη (το δεύτερο μεγαλύτερο νοσοκομείο διδασκαλίας της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ ) η οποία και δημοσιεύτηκε αυτή την εβδομάδα (Journal of the Federation of American Societies for Experimental Biology). Στην έρευνα εξετάστηκε κατά πόσο η κατανάλωση 100 γραμμαρίων σοκολάτας κατά τη διάρκεια της μέρας μπορεί να επηρεάσει τον μεταβολισμό στις μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες.

Πώς το εξέτασαν αυτό; Χώρισαν 19 γυναίκες σε τρεις ομάδες. Η πρώτη ομάδα έτρωγε σοκολάτα το πρωί, η δεύτερη έτρωγε σοκολάτα το βράδυ και η τρίτη δεν έτρωγε καθόλου. Επίσης, οι συμμετέχουσες δεν χρειάστηκε να αλλάξουν τις συνηθισμένες τους διατροφικές τους συνήθειες. Η έρευνα κράτησε 14 μέρες.

Αυτό που έπαιξε ρόλο είναι ο τύπος της σοκολάτας που επέλεξαν. Η μαύρη σοκολάτα όπως ακούμε και διαβάζουμε συχνά έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Για αυτό ακριβώς τον λόγο οι ερευνητές ήθελαν να δουν τι γίνεται με την σοκολάτα γάλακτος.

Η πρώτη παρατήρηση έδειξε ότι παρόλο που για 14 μέρες έτρωγαν σοκολάτα κάθε μέρα δεν πήραν κιλά. Κι όμως!

Παράλληλα, τόσο εκείνες που έτρωγαν το πρωί και το απόγευμα σοκολάτα όλες είδαν να μειώνεται η όρεξή τους για φαγητό και φυσικά δεν είχαν πλέον λιγούρες.

Και οι δύο ομάδες έκαψαν αρκετές θερμίδες σε σχέση με τον μέσο όρο ωστόσο ακόμα πιο εντυπωσιακό ήταν το γεγονός ότι αυτές που έτρωγαν το βράδυ σοκολάτα έκαιγαν τις διπλάσιες θερμίδες (κατά προσέγγιση 300 θερμίδες) σε σχέση με αυτές που έτρωγαν τη σοκολάτα στο πρωινό τους. Επίσης, ενδιαφέρον είναι ότι βελτιώθηκε ο ύπνος τους, καθώς οι περισσότερες τόνισαν ότι κοιμόντουσαν πιο καλά.

Το μυστικό κρύβεται μάλλον στη « σύνθεση και λειτουργία» των μικροβίων στο έντερο. Όπως όλα δείχνουν αυτό βοηθά στην μείωση της πείνας και της αλλαγής του μεταβολισμού των συμμετεχόντων.

Σε κάθε περίπτωση εξίσου ενδιαφέρον είναι ότι οι θερμίδες που κατανάλωσαν οι γυναίκες ήταν περισσότερες από αυτές που έκαψαν!

Πηγή: https://www.eatthis.com

Τελευταία τροποποίηση στις 29/06/2021 - 15:13
  • ΣΟΚΟΛΑΤΑ
  • ΘΕΡΜΙΔΕΣ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΙΤΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τα πιο χρήσιμα tips για την διατροφή μακριά από το σπίτι
Τα πιο χρήσιμα tips για την διατροφή μακριά από το σπίτι 28 Ιουνίου 2021
Το αντίδοτο κατά της «άρρωστης» ζέστης: Καρπουζοσαλάτα με φέτα 03 Ιουλίου 2021
Το αντίδοτο κατά της «άρρωστης» ζέστης: Καρπουζοσαλάτα με φέτα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι συμβαίνει στο λίπος όταν χάνουμε κιλά;
Υγεία
08/06/2026 - 19:00

Τι συμβαίνει στο λίπος όταν χάνουμε κιλά;

Η αόρατη συνέπεια πίσω από το άτμισμα: Όταν η νικοτίνη γίνεται «δίαιτα» για τους έφηβους
Διατροφή
20/05/2026 - 17:58

Η αόρατη συνέπεια πίσω από το άτμισμα: Όταν η νικοτίνη γίνεται «δίαιτα» για τους έφηβους

Αγαπάτε το καρπούζι; Τι δείχνει αυτό για τις διατροφικές συνήθειες σας αλλά και για τον οργανισμό σας
Διατροφή
18/05/2026 - 14:00

Αγαπάτε το καρπούζι; Τι δείχνει αυτό για τις διατροφικές συνήθειες σας αλλά και για τον οργανισμό σας

Είναι το μέλλον στην επιστήμη της διαιτολογίας η προσωποποιημένη διατροφή;
Διατροφή
29/04/2026 - 19:29

Είναι το μέλλον στην επιστήμη της διαιτολογίας η προσωποποιημένη διατροφή;

Το ψωμί παχαίνει ακόμα και χωρίς να συνοδεύεται από αύξηση θερμίδων
Διατροφή
16/04/2026 - 14:00

Το ψωμί παχαίνει ακόμα και χωρίς να συνοδεύεται από αύξηση θερμίδων

Οι σημάνσεις θερμίδων στα μενού πιο βοηθητικές σε ανθρώπους με υπερφαγία
Διατροφή
15/04/2026 - 10:00

Οι σημάνσεις θερμίδων στα μενού πιο βοηθητικές σε ανθρώπους με υπερφαγία

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50
Συστατικό συμπληρωμάτων για τους πόνους των αρθρώσεων φαίνεται να επιταχύνει την εξέλιξη του Αλτσχάιμερ
Υγεία
12/06/2026 - 11:00
Υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Νέες δυνατότητες με τη δωρεά γεννητικού υλικού από γνωστό δότη
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 10:42
Πρεμιέρα για τα από στόματος GLP-1 στην Ευρώπη - Πράσινο φως για το χάπι της Novo Nordisk στη Μ. Βρετανία
Pharma News
12/06/2026 - 10:00
Λύκος: 5 ασθενείς με σοβαρές επιπλοκές σε ύφεση μετά από θεραπεία με γενετικά τροποποιημένα κύτταρα
Υγεία
12/06/2026 - 09:00
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Sports Excellence Hub στο SNF Nostos 2026
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 07:21
Η ΕΙΝΑΠ ζητεί την άμεση ενίσχυση της αιμοδοσίας του Νοσοκομείου «Μεταξά»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 03:38
Θεσσαλονίκη: Εκατοντάδες πολίτες θα χορέψουν ζεϊμπέκικο σε δράση για το Αλτσχάιμερ
Patient Talk
12/06/2026 - 00:04
3ο ΣΦΕΕ Summit: Η δύσκολη ισορροπία μεταξύ καινοτομίας και δημοσιονομικής σταθερότητας
Pharma Policy
11/06/2026 - 23:39
Πολυκυστικές ωοθήκες και γονιμότητα: Λύσεις για μια αθέατη διαταραχή που επηρεάζει χιλιάδες γυναίκες
Pharma News
11/06/2026 - 22:34
Λίβανος: Δέκα εργαζόμενοι νοσοκομείου της Τύρου τραυματίστηκαν από ισραηλινές βόμβες
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 22:09
Σουηδία: Τα παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν πρέπει να έχουν smartphone
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 21:54
Πρωτεΐνες, διατροφή και αυτοάνοσα: Πόσο επηρεάζουν τη φλεγμονή και την ποιότητα ζωής;
Health Talk
11/06/2026 - 21:36
ΠΕΦ: Η Ελλάδα κατέχει ξεχωριστή θέση στο οικοσύστημα της Ευρωπαϊκής φαρμακοβιομηχανίας
Pharma Policy
11/06/2026 - 21:13
Θεμέλιο της σύγχρονης καρδιαγγειακής ιατρικής η ιατρική ακριβείας
Υγεία
11/06/2026 - 20:52
Καταγγελίες υγειονομικών για πολύωρες αναμονές και διήμερη παραμονή ασθενών στα ΤΕΠ Νίκαιας
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 20:28
Ο ΕΕΣ στις «Ημέρες Θάλασσας 2026» με μεγάλη δράση ενημέρωσης για τις Πρώτες Βοήθειες
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 20:04
Η άσκηση ως φυσικός σύμμαχος απέναντι στον καρκίνο
Fitness
11/06/2026 - 19:42
ΕΟΦ και Αστυνομία ξήλωσαν κύκλωμα παράνομων φαρμάκων και ουσιών ντόπινγκ με έσοδα άνω του 1 εκατ. ευρώ
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 19:19
ΗΠΑ: Από τον Μάιο ξεκίνησε το φαινόμενο Ελ Νίνιο σύμφωνα με τη NOAA
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 18:54
3o SFEE Summit: Στοίχημα για την Ευρώπη η στρατηγική αυτονομία και στον κλάδο της Υγείας
Pharma Policy
11/06/2026 - 18:27
Bristol Myers Squibb: Ορόσημο η έγκριση συνδυαστικού σχήματος για το προχωρημένο λέμφωμα Hodgkin
Pharma News
11/06/2026 - 18:02
Θεραπεία πυρηνικής ογκολογίας στο ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης σε ασθενή με προχωρημένο καρκίνο προστάτη
Υγεία
11/06/2026 - 17:26
Με τη χρυσή διαπίστευση του JCI και την επόμενη τριετία το νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν»
Υπηρεσίες Υγείας
11/06/2026 - 17:02
Θεμιστοκλέους: Προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού για τις νέες μονάδες ανακουφιστικής φροντίδας
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 16:38
Δωρεά 120 απινιδωτών και ισάριθμων κιτ πρώτων βοηθειών στο ΕΚΠΑ από τη UNI-PHARMA
Pharma News
11/06/2026 - 16:21
Ο ρόλος της βιταμίνης C στην υγεία του εγκεφάλου των ηλικιωμένων - Τι έδειξε έρευνα
Υγεία
11/06/2026 - 16:00
Εγκυμοσύνη: Το κλειδί για την αποτροπή των επιπλοκών είναι η κίνηση
Υγεία
11/06/2026 - 15:00

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΙΟΒΕ: Το εισόδημα εξακολουθεί να καθορίζει την πρόσβαση στην υγεία και τη φροντίδα στην Ελλάδα
Πολιτική Υγείας
09/06/2026 - 14:00
Νέο ιατρείο διαταραχών μνήμης στο ΙΑΣΩ Γενική Κλινική
Υπηρεσίες Υγείας
09/06/2026 - 14:16
Ο FDA ενέκρινε φάρμακο της Pfizer για την αιμορροφιλία σε παιδιά
Pharma News
09/06/2026 - 15:57
Θεμιστοκλέους: «Συνολικά 8.000 μόνιμες και επικουρικές θέσεις στο ΕΣΥ για το 2026»
Πολιτική Υγείας
09/06/2026 - 15:32
Θετική γνωμοδότηση από τον ΕΜΑ σε νέο φάρμακο για τον μεταστατικό καρκίνο του παχέος εντέρου
Pharma News
09/06/2026 - 19:21
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo