ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η μέτρια κατανάλωση καφεΐνης μικραίνει τον κίνδυνο εμφάνισης πολλαπλών καρδιομεταβολικών νοσημάτων

Υγεία
UNSPLASH
Η τακτική κατανάλωση μέτριας ποσότητας καφέ και καφεΐνης μπορεί να έχει προστατευτική δράση έναντι της εμφάνισης πολλαπλών καρδιομεταβολικών νοσημάτων, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism» της Endocrine Society.
Τετάρτη, 18/09/2024 - 14:06
— Photo: UNSPLASH
News4Health Team News4Health Team

Οι ερευνητές μελέτησαν δεδομένα από τη βρετανική βάση δεδομένων UK Biobank για περισσότερα από 170.000 άτομα για τις αναλύσεις της καφεΐνης και περίπου 188.000 για τις αναλύσεις της κατανάλωσης καφέ. Οι συμμετέχοντες δεν είχαν κανένα καρδιομεταβολικό νόσημα κατά την έναρξη της μελέτης. Η έκβαση των καρδιομεταβολικών νοσημάτων των συμμετεχόντων προσδιορίστηκε από ιατρικές καταστάσεις που ανέφεραν οι ίδιοι, δεδομένα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, συνδεδεμένα νοσοκομειακά δεδομένα και αρχεία μητρώου θανάτων.

Όπως διαπίστωσαν, η τακτική κατανάλωση καφέ ή καφεΐνης σε μέτρια επίπεδα σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης καρδιομεταβολικής πολυνοσηρότητας, δηλαδή συνύπαρξης τουλάχιστον δύο καρδιομεταβολικών νοσημάτων, όπως του διαβήτη τύπου 2, της στεφανιαίας νόσου και του εγκεφαλικού επεισοδίου.

Συγκεκριμένα, σε σύγκριση με τους μη καταναλωτές ή τους καταναλωτές ποσότητας μικρότερης από 100 mg καφεΐνης ημερησίως, όσοι κατανάλωναν μέτρια ποσότητα καφέ (τρία φλυτζάνια την ημέρα) ή καφεΐνης (200-300 mg ημερησίως) είχαν αντίστοιχα 48,1% και 40,7% μειωμένο κίνδυνο για νεοεμφανιζόμενη καρδιομεταβολική πολυνοσηρότητα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • ΚΑΦΕΣ
  • ΚΑΦΕΙΝΗ
  • ΚΑΡΔΙΟΜΕΤΑΒΟΛΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ
  • ΚΑΡΔΙΟΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι στρατηγικές μείωσης της βλάβης από το κάπνισμα και 10 προτάσεις για την καταπολέμησή του
Οι στρατηγικές μείωσης της βλάβης από το κάπνισμα και 10 προτάσεις για την καταπολέμησή του 18 Σεπτεμβρίου 2024
Χρυσός Σεπτέμβρης: Μήνας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον παιδικό και εφηβικό καρκίνο 18 Σεπτεμβρίου 2024
Χρυσός Σεπτέμβρης: Μήνας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον παιδικό και εφηβικό καρκίνο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το βάρος στην κοιλιά βασικός παράγοντας κινδύνου για καρδιαγγειακό-νεφρικό-μεταβολικό σύνδρομο
Υγεία
10/06/2026 - 20:53

Το βάρος στην κοιλιά βασικός παράγοντας κινδύνου για καρδιαγγειακό-νεφρικό-μεταβολικό σύνδρομο

Ελληνίδα ερευνήτρια επικεφαλής παγκόσμιας ανάλυσης για τις επιπτώσεις του αλκοόλ στην υγεία
Υγεία
02/06/2026 - 09:43

Ελληνίδα ερευνήτρια επικεφαλής παγκόσμιας ανάλυσης για τις επιπτώσεις του αλκοόλ στην υγεία

Καφές και ιβουπροφαίνη: Αποτελεσματικός συνδυασμός κατά του πόνου αλλά με κινδύνους
Υγεία
20/05/2026 - 13:00

Καφές και ιβουπροφαίνη: Αποτελεσματικός συνδυασμός κατά του πόνου αλλά με κινδύνους

Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ συμμετέχει σε «White Paper» για την όραση των καρδιομεταβολικών ασθενειών
Patient Talk
20/05/2026 - 07:26

Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ συμμετέχει σε «White Paper» για την όραση των καρδιομεταβολικών ασθενειών

Φρούτα και ένας καφές την ημέρα σχηματίζουν ασπίδα για την υγεία των κυττάρων
Διατροφή
12/05/2026 - 10:00

Φρούτα και ένας καφές την ημέρα σχηματίζουν ασπίδα για την υγεία των κυττάρων

Η τακτική κατανάλωση καφέ βελτιώνει σημαντικά τη διάθεση και καταπολεμά το στρες
Διατροφή
22/04/2026 - 10:00

Η τακτική κατανάλωση καφέ βελτιώνει σημαντικά τη διάθεση και καταπολεμά το στρες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον Έβρο για τα 60 χρόνια από την ίδρυση της ELPEN
Pharma News
13/06/2026 - 00:13
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Προστάτη: Η επιστήμη αλλάζει τους κανόνες της πρόληψης
Health Talk
12/06/2026 - 22:43
«The Lancet»: Οι πολιτικές που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 22:18
Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46
Ικανοποίηση στον ΙΣΑ για τη συνέχιση του προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 21:18
Αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, συνεχίζεται η επιτήρηση στη Λέσβο για τον αφθώδη πυρετό
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 20:47
Κομισιόν: Πρόοδος και προκλήσεις στους ελέγχους της κουλτούρας ασφάλειας τροφίμων στην ΕΕ
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 19:31
Το πρώτο κέντρο θεραπείας πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»
Υγεία
12/06/2026 - 19:09
Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων
Διατροφή
12/06/2026 - 18:37
Σκληραίνοντας το σώμα μας: Η επιστήμη πίσω από την προπόνηση στις πολεμικές τέχνες
Fitness
12/06/2026 - 18:14
Ο ΕΕΣ βραβεύει 467 μαθητές που διακρίθηκαν στους πανελλαδικούς διαγωνισμούς
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 17:38
3ο ΣΦΕΕ Summit: Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για να γίνει κόμβος φαρμακευτικής καινοτομίας
Pharma Policy
12/06/2026 - 17:06
Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κέντρο γυναικολογίας και γονιμότητας Prolific
Υπηρεσίες Υγείας
12/06/2026 - 16:32
Υπογεννητικότητα: Οι ερευνητές εστιάζουν στον ρόλο των έξυπνων κινητών
Υγεία
12/06/2026 - 16:11
Νέες συστάσεις από τον EMA για το βαλπροϊκό οξύ και το εμβόλιο κατά του chikungunya
Pharma Policy
12/06/2026 - 15:47
Νέα προειδοποίηση ΠΟΥ για τον Έμπολα: Η επιδημία εξακολουθεί να εξαπλώνεται στο Κονγκό
Υγεία
12/06/2026 - 15:32
Οι καρδιοπαθείς ζητούν μείωση της συμμετοχής σε φάρμακα για προχωρημένη ανεπάρκεια
Patient Talk
12/06/2026 - 15:17
Καρκίνος του μαστού στους άνδρες: Η συχνότητα, τα συμπτώματα και οι παράγοντες κινδύνου
Υγεία
12/06/2026 - 15:00
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο 3ο SFEE SUMMIT: «Σημαντικό βήμα προόδου το "Προλαμβάνω" αλλά πρέπει να συνεχίσουμε»
Patient Talk
12/06/2026 - 14:37
IQ Genomix και Ομάδα Αιγαίου σε ακριτικά νησιά δωρεάν προληπτικούς ελέγχους καρκίνου του παχέος εντέρου
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 14:14
Αγγούρι: 8 λόγοι που αξίζει να το βάζετε καθημερινά στο πιάτο σας
Διατροφή
12/06/2026 - 14:00
Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» συνεχίζεται έως το 2030 – Νέα φάση από την 1η Σεπτεμβρίου 2026
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 13:48
Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50
Συστατικό συμπληρωμάτων για τους πόνους των αρθρώσεων φαίνεται να επιταχύνει την εξέλιξη του Αλτσχάιμερ
Υγεία
12/06/2026 - 11:00
Υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Νέες δυνατότητες με τη δωρεά γεννητικού υλικού από γνωστό δότη
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 10:42
Πρεμιέρα για τα από στόματος GLP-1 στην Ευρώπη - Πράσινο φως για το χάπι της Novo Nordisk στη Μ. Βρετανία
Pharma News
12/06/2026 - 10:00
Λύκος: 5 ασθενείς με σοβαρές επιπλοκές σε ύφεση μετά από θεραπεία με γενετικά τροποποιημένα κύτταρα
Υγεία
12/06/2026 - 09:00
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Sports Excellence Hub στο SNF Nostos 2026
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 07:21

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η GSK εξαγοράζει τη Nuvalent έναντι 10,6 δισ. δολαρίων και ενισχύει τη θέση της στον τομέα της ογκολογίας
Pharma News
10/06/2026 - 09:00
Πώς ο συνδυασμός φρούτων με τσάι μπορεί να δημιουργήσει ασπίδα για την υγεία της καρδιάς
Διατροφή
10/06/2026 - 10:00
Εθνικό δίκτυο 500 κλινών ανακουφιστικής φροντίδας έως το 2030 – Νέες δομές σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Πολιτική Υγείας
10/06/2026 - 13:00
TeleHospital: Το νέο ψηφιακό «Νοσοκομείο» του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών
Υπηρεσίες Υγείας
10/06/2026 - 12:23
Ipsen και ΕΕΣ σε κοινή δράση για το περιβάλλον και την πρόληψη πυρκαγιών
Pharma News
10/06/2026 - 15:13
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo