ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αυτά τα αλκοολούχα ποτά είναι κατάλληλα για όσους κάνουν δίαιτα

Διατροφή
Αυτά τα αλκοολούχα ποτά είναι κατάλληλα για όσους κάνουν δίαιτα
Αν κάνετε δίαιτα ενδεχομένως να γνωρίζετε ότι πρέπει να αποφύγετε το αλκοόλ γιατί έχει και αυτό θερμίδες λόγω της προσθήκης ζάχαρης. Καλό είναι να μην πίνετε κοκτέϊλ, ωστόσο υπάρχουν κάποια ποτά που έχουν λίγες θερμίδες και μπορείτε να τα επιλέξετε χωρίς πολλές «τύψεις».
Τετάρτη, 23/03/2022 - 12:14
— Photo: pixabay
Αγγελική Μαξούρη Αγγελική Μαξούρη

Κόκκινο κρασί

Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί με το δείπνο εδώ και καιρό θεωρείται μια υγιεινή κίνηση γιατί προσφέρει οφέλη στην καρδιά, με την εκτίμηση αυτή να έχει τις ρίζες της στη δεκαετία του 1980 σύμφωνα με το Harvard Health Publishing. Παρόλο που δεν έχει πραγματοποιηθεί μια μακροχρόνια κλινική δοκιμή που να αποδεικνύει αυτούς τους ισχυρισμούς, ένα ξηρό κόκκινο κρασί (για παράδειγμα το Cabernet Sauvignon ή το Syrah) είναι ένα από τα κρασιά με τις χαμηλότερες θερμίδες. Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί έχει περίπου 105 θερμίδες σύμφωνα με την Κλινική Κλίβελαντ( Κερδοσκοπικό αμερικανικό ακαδημαϊκό ιατρικό κέντρο).

Light Μπύρα

Αν πάλι προτιμάτε τη μπύρα μπορείτε να προτιμήσετε την light εκδοχή της. Γλιτώνεις περίπου 40 με 55 θερμίδες σε σύγκριση με την κανονική μπύρα. Έχει περίπου 96 -100 θερμίδες ανα ποτήρι, σύμφωνα με το MedlinePlus.

Ξηρό βερμούτ (105 θερμίδες ανα μερίδα)

Περίπου 3 ουγκιές από ξηρό βερμούτ (88.72059mL ανά σερβίρισμα δηλαδή) έχει περίπου 105 θερμίδες σύμφωνα με το MedlinePlus. Αν το πιείτε σκέτο γλιτώνετε θερμίδες ενώ αν το πιείτε σε Martini ή Manhattan «προσθέτονται» κι άλλες. Κάποιες έρευνες παρατήρησαν ότι το ξηρό βερμούτ περιέχει περισσότερες πολυφαινόλες από το άσπρο κρασί. Οι πολυφαινόλες είναι φυσικές ενώσεις στα φυτά που έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στη ρύθμιση του μεταβολισμού, του βάρους και των χρόνιων ασθενειών, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε τον Σεπτέμβριο του 2018 στο Frontiers in Nutrition. Παρόλα αυτά δεν υπάρχει καμία κλινική μελέτη γύρω από τα οφέλη της πόσης του βερμούτ, οπότε δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε με ακρίβεια τα οφέλη του.

Σκέτο ποτό με πάγο

Είτε αυτό είναι βότκα ή τεκίλα ή τζιν ή ουϊσκι δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στις θερμίδες. Έχουν όλα περίπου 100 θερμίδες ανα ποτήρι σύμφωνα με το MedlinePlus.

Σαμπάνια

Αν…μπορείτε να προτιμήσετε την σαμπάνια από το λευκό γλυκό κρασί θα γλιτώσετε περίπου 35 θερμίδες σύμφωνα με το MedlinePlus. Επίσης, επειδή είναι αφρώδης είναι πολύ πιθανό να μην θελήσετε και δεύτερο ποτό επειδή «φουσκώνει». Μια μικρή έρευνα πάντως που δημοσιεύτηκε στο Journal of Nutritional Science and Vitaminology παρατήρησε ότι οι γυναίκες ένιωθαν πιο φουσκωμένες μετά από την πόση ανθρακούχου νερού σε σύγκριση με το κανονικό νερό και ενδεχομένως να είναι μια καλή λύση για όσους προσέχουν.

Με πληροφορίες από το https://www.everydayhealth.com/weight

Διαβάστε επίσης:

Aυτά τα ποτά μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε τη χοληστερίνη σας

Τελευταία τροποποίηση στις 23/03/2022 - 15:19
  • ΔΙΑΙΤΑ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΠΟΤΑ
  • ΘΕΡΜΙΔΕΣ
  • ΑΛΚΟΟΛ
  • ΚΡΑΣΙ
  • ΜΠΥΡΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Πώς το πρόγραμμα e-SAFE συμβάλλει στην διασφάλιση της ασφάλεια των τροφίμων
Πώς το πρόγραμμα e-SAFE συμβάλλει στην διασφάλιση της ασφάλεια των τροφίμων 25 Μαρτίου 2022
Δες αλλιώς τη «σχέση» σου με τη σοκολάτα: Αυτά είναι τα πολλαπλά οφέλη που δίνει στον οργανισμό 28 Μαρτίου 2022
Δες αλλιώς τη «σχέση» σου με τη σοκολάτα: Αυτά είναι τα πολλαπλά οφέλη που δίνει στον οργανισμό

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο: Το κρίσιμο καλοκαίρι για τους πρωτοετείς και ο ρόλος των γονέων
Ψυχική Υγεία
09/06/2026 - 18:11

Από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο: Το κρίσιμο καλοκαίρι για τους πρωτοετείς και ο ρόλος των γονέων

Τι συμβαίνει στο λίπος όταν χάνουμε κιλά;
Υγεία
08/06/2026 - 19:00

Τι συμβαίνει στο λίπος όταν χάνουμε κιλά;

Ελληνίδα ερευνήτρια επικεφαλής παγκόσμιας ανάλυσης για τις επιπτώσεις του αλκοόλ στην υγεία
Υγεία
02/06/2026 - 09:43

Ελληνίδα ερευνήτρια επικεφαλής παγκόσμιας ανάλυσης για τις επιπτώσεις του αλκοόλ στην υγεία

Το αλκοόλ και η σύνδεσή του με καρκίνο, άνοια και καρδιοπάθειες
Υγεία
29/05/2026 - 19:57

Το αλκοόλ και η σύνδεσή του με καρκίνο, άνοια και καρδιοπάθειες

Η Λάρισα γίνεται «πιλότος» για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ με το πρόγραμμα «Rethink Drink 360°»
Επικαιρότητα
22/05/2026 - 20:14

Η Λάρισα γίνεται «πιλότος» για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ με το πρόγραμμα «Rethink Drink 360°»

Η αόρατη συνέπεια πίσω από το άτμισμα: Όταν η νικοτίνη γίνεται «δίαιτα» για τους έφηβους
Διατροφή
20/05/2026 - 17:58

Η αόρατη συνέπεια πίσω από το άτμισμα: Όταν η νικοτίνη γίνεται «δίαιτα» για τους έφηβους

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρεμιέρα για τα από στόματος GLP-1 στην Ευρώπη - Πράσινο φως για το χάπι της Novo Nordisk στη Μ. Βρετανία
Pharma News
12/06/2026 - 10:00
Λύκος: 5 ασθενείς με σοβαρές επιπλοκές σε ύφεση μετά από θεραπεία με γενετικά τροποποιημένα κύτταρα
Υγεία
12/06/2026 - 09:00
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Sports Excellence Hub στο SNF Nostos 2026
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 07:21
Η ΕΙΝΑΠ ζητεί την άμεση ενίσχυση της αιμοδοσίας του Νοσοκομείου «Μεταξά»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 03:38
Θεσσαλονίκη: Εκατοντάδες πολίτες θα χορέψουν ζεϊμπέκικο σε δράση για το Αλτσχάιμερ
Patient Talk
12/06/2026 - 00:04
3ο ΣΦΕΕ Summit: Η δύσκολη ισορροπία μεταξύ καινοτομίας και δημοσιονομικής σταθερότητας
Pharma Policy
11/06/2026 - 23:39
Πολυκυστικές ωοθήκες και γονιμότητα: Λύσεις για μια αθέατη διαταραχή που επηρεάζει χιλιάδες γυναίκες
Pharma News
11/06/2026 - 22:34
Λίβανος: Δέκα εργαζόμενοι νοσοκομείου της Τύρου τραυματίστηκαν από ισραηλινές βόμβες
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 22:09
Σουηδία: Τα παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν πρέπει να έχουν smartphone
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 21:54
Πρωτεΐνες, διατροφή και αυτοάνοσα: Πόσο επηρεάζουν τη φλεγμονή και την ποιότητα ζωής;
Health Talk
11/06/2026 - 21:36
ΠΕΦ: Η Ελλάδα κατέχει ξεχωριστή θέση στο οικοσύστημα της Ευρωπαϊκής φαρμακοβιομηχανίας
Pharma Policy
11/06/2026 - 21:13
Θεμέλιο της σύγχρονης καρδιαγγειακής ιατρικής η ιατρική ακριβείας
Υγεία
11/06/2026 - 20:52
Καταγγελίες υγειονομικών για πολύωρες αναμονές και διήμερη παραμονή ασθενών στα ΤΕΠ Νίκαιας
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 20:28
Ο ΕΕΣ στις «Ημέρες Θάλασσας 2026» με μεγάλη δράση ενημέρωσης για τις Πρώτες Βοήθειες
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 20:04
Η άσκηση ως φυσικός σύμμαχος απέναντι στον καρκίνο
Fitness
11/06/2026 - 19:42
ΕΟΦ και Αστυνομία ξήλωσαν κύκλωμα παράνομων φαρμάκων και ουσιών ντόπινγκ με έσοδα άνω του 1 εκατ. ευρώ
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 19:19
ΗΠΑ: Από τον Μάιο ξεκίνησε το φαινόμενο Ελ Νίνιο σύμφωνα με τη NOAA
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 18:54
3o SFEE Summit: Στοίχημα για την Ευρώπη η στρατηγική αυτονομία και στον κλάδο της Υγείας
Pharma Policy
11/06/2026 - 18:27
Bristol Myers Squibb: Ορόσημο η έγκριση συνδυαστικού σχήματος για το προχωρημένο λέμφωμα Hodgkin
Pharma News
11/06/2026 - 18:02
Θεραπεία πυρηνικής ογκολογίας στο ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης σε ασθενή με προχωρημένο καρκίνο προστάτη
Υγεία
11/06/2026 - 17:26
Με τη χρυσή διαπίστευση του JCI και την επόμενη τριετία το νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν»
Υπηρεσίες Υγείας
11/06/2026 - 17:02
Θεμιστοκλέους: Προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού για τις νέες μονάδες ανακουφιστικής φροντίδας
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 16:38
Δωρεά 120 απινιδωτών και ισάριθμων κιτ πρώτων βοηθειών στο ΕΚΠΑ από τη UNI-PHARMA
Pharma News
11/06/2026 - 16:21
Ο ρόλος της βιταμίνης C στην υγεία του εγκεφάλου των ηλικιωμένων - Τι έδειξε έρευνα
Υγεία
11/06/2026 - 16:00
Εγκυμοσύνη: Το κλειδί για την αποτροπή των επιπλοκών είναι η κίνηση
Υγεία
11/06/2026 - 15:00
Νέα ανακάλυψη για τη νόσο Crohn και την ελκώδη κολίτιδα – Εντοπίστηκε μηχανισμός που πυροδοτεί τη φλεγμονή
Υγεία
11/06/2026 - 14:00
Γεωργιάδης: Αρχές Ιουλίου σε εφαρμογή το νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στα νοσοκομεία
Pharma Policy
11/06/2026 - 13:25
Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου του ήπατος
Διατροφή
11/06/2026 - 13:00
Έκκληση του ΠΟΥ για καλύτερη προστασία των Ευρωπαίων πολιτών από τη ζέστη
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 12:29
Φάρμακο μειώνει κατά 60% τον κίνδυνο εμφάνισης ρευματοειδούς αρθρίτιδας
Υγεία
11/06/2026 - 12:00

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΙΟΒΕ: Το εισόδημα εξακολουθεί να καθορίζει την πρόσβαση στην υγεία και τη φροντίδα στην Ελλάδα
Πολιτική Υγείας
09/06/2026 - 14:00
Νέο ιατρείο διαταραχών μνήμης στο ΙΑΣΩ Γενική Κλινική
Υπηρεσίες Υγείας
09/06/2026 - 14:16
Ο FDA ενέκρινε φάρμακο της Pfizer για την αιμορροφιλία σε παιδιά
Pharma News
09/06/2026 - 15:57
Θεμιστοκλέους: «Συνολικά 8.000 μόνιμες και επικουρικές θέσεις στο ΕΣΥ για το 2026»
Πολιτική Υγείας
09/06/2026 - 15:32
Θετική γνωμοδότηση από τον ΕΜΑ σε νέο φάρμακο για τον μεταστατικό καρκίνο του παχέος εντέρου
Pharma News
09/06/2026 - 19:21
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo