ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Καφές και τσάι με προστατευτική δράση κατά δύο τύπων καρκίνου

Υγεία
UNSPLASH
Η κατανάλωση καφέ και τσαγιού φαίνεται να συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου κεφαλής και τραχήλου, συμπεριλαμβανομένων των καρκίνων του στόματος και του λάρυγγα, όπως διαπιστώνει πρόσφατη ανάλυση δεδομένων.
Δευτέρα, 23/12/2024 - 11:41
— Photo: UNSPLASH
News4Health Team News4Health Team

Ο καρκίνος της κεφαλής και του τραχήλου είναι ο έβδομος πιο συχνός καρκίνος παγκοσμίως και τα ποσοστά αυξάνονται στις χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος. Στην έρευνα, που δημοσιεύεται στο περιοδικό της Αμερικανικής Αντικαρκινικής Εταιρείας «Cancer», εξετάστηκαν δεδομένα από 14 μελέτες διαφορετικών επιστημόνων που συνδέονται με τη Διεθνή Κοινοπραξία Επιδημιολογίας του Καρκίνου Κεφαλής και Τραχήλου.

Οι ερευνητές συγκέντρωσαν πληροφορίες σχετικά με 9.548 ασθενείς με καρκίνο κεφαλής και τραχήλου και 15.783 άτομα χωρίς καρκίνο. Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν συμπληρώσει ερωτηματολόγια σχετικά με την προηγούμενη κατανάλωση καφέ με καφεΐνη ή χωρίς και τσαγιού.

Διαπιστώθηκε ότι σε σύγκριση με όσους δεν έπιναν καφέ, οι συμμετέχοντες που έπιναν περισσότερα από τέσσερα φλιτζάνια καφέ με καφεΐνη ημερησίως είχαν 17% χαμηλότερες πιθανότητες να έχουν καρκίνο κεφαλής και τραχήλου συνολικά, 30% χαμηλότερες πιθανότητες να έχουν καρκίνο της στοματικής κοιλότητας και 22% χαμηλότερες πιθανότητες να έχουν καρκίνο στον λαιμό. Επίσης, η κατανάλωση τριών έως τεσσάρων φλιτζανιών καφέ με καφεΐνη συνδέθηκε με 41% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του υποφάρυγγα, ενός τύπου καρκίνου στο κάτω μέρος του λαιμού.

Η κατανάλωση καφέ χωρίς καφεΐνη συσχετίστηκε με 25% χαμηλότερες πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου της στοματικής κοιλότητας. Η κατανάλωση ενός φλιτζανιού τσαγιού ή λιγότερο καθημερινά συνδέθηκε με 9% χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου κεφαλής και τραχήλου και 27% χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του υποφάρυγγα. Αντίθετα, η κατανάλωση άνω του ενός φλιτζανιού συνδέθηκε με 38% υψηλότερες πιθανότητες καρκίνου του λάρυγγα.

Οι ερευνητές σημειώνουν ότι, καθώς οι συνήθειες του καφέ και του τσαγιού είναι αρκετά περίπλοκες, τα ευρήματα αυτά αναδεικνύουν την ανάγκη για περισσότερα δεδομένα και περαιτέρω μελέτες γύρω από τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν ο καφές και το τσάι στη μείωση του κινδύνου καρκίνου.

  • ΚΑΡΚΙΝΟΣ
  • ΚΑΦΕΣ
  • ΤΣΑΙ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΚΑΦΕΙΝΗ
  • ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΤΡΑΧΗΛΟΥ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τι ισχύει για τις επισκέψεις σε πνευμονολόγο και γαστρεντερολόγο εντός ΕΔΟΕΑΠ
Τι ισχύει για τις επισκέψεις σε πνευμονολόγο και γαστρεντερολόγο εντός ΕΔΟΕΑΠ 20 Δεκεμβρίου 2024
Έξι «πρέπει» για να πετύχουν οι άνδρες καλύτερες στύσεις το 2025 23 Δεκεμβρίου 2024
Έξι «πρέπει» για να πετύχουν οι άνδρες καλύτερες στύσεις το 2025

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00

Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους

Συστατικό συμπληρωμάτων για τους πόνους των αρθρώσεων φαίνεται να επιταχύνει την εξέλιξη του Αλτσχάιμερ
Υγεία
12/06/2026 - 11:00

Συστατικό συμπληρωμάτων για τους πόνους των αρθρώσεων φαίνεται να επιταχύνει την εξέλιξη του Αλτσχάιμερ

Η άσκηση ως φυσικός σύμμαχος απέναντι στον καρκίνο
Fitness
11/06/2026 - 19:42

Η άσκηση ως φυσικός σύμμαχος απέναντι στον καρκίνο

Εγκυμοσύνη: Το κλειδί για την αποτροπή των επιπλοκών είναι η κίνηση
Υγεία
11/06/2026 - 15:00

Εγκυμοσύνη: Το κλειδί για την αποτροπή των επιπλοκών είναι η κίνηση

Νέα ανακάλυψη για τη νόσο Crohn και την ελκώδη κολίτιδα – Εντοπίστηκε μηχανισμός που πυροδοτεί τη φλεγμονή
Υγεία
11/06/2026 - 14:00

Νέα ανακάλυψη για τη νόσο Crohn και την ελκώδη κολίτιδα – Εντοπίστηκε μηχανισμός που πυροδοτεί τη φλεγμονή

Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου του ήπατος
Διατροφή
11/06/2026 - 13:00

Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου του ήπατος

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο 3ο SFEE SUMMIT: «Σημαντικό βήμα προόδου το "Προλαμβάνω" αλλά πρέπει να συνεχίσουμε»
Patient Talk
12/06/2026 - 14:37
IQ Genomix και Ομάδα Αιγαίου σε ακριτικά νησιά δωρεάν προληπτικούς ελέγχους καρκίνου του παχέος εντέρου
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 14:14
Αγγούρι: 8 λόγοι που αξίζει να το βάζετε καθημερινά στο πιάτο σας
Διατροφή
12/06/2026 - 14:00
Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» συνεχίζεται έως το 2030 – Νέα φάση από την 1η Σεπτεμβρίου 2026
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 13:48
Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50
Συστατικό συμπληρωμάτων για τους πόνους των αρθρώσεων φαίνεται να επιταχύνει την εξέλιξη του Αλτσχάιμερ
Υγεία
12/06/2026 - 11:00
Υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Νέες δυνατότητες με τη δωρεά γεννητικού υλικού από γνωστό δότη
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 10:42
Πρεμιέρα για τα από στόματος GLP-1 στην Ευρώπη - Πράσινο φως για το χάπι της Novo Nordisk στη Μ. Βρετανία
Pharma News
12/06/2026 - 10:00
Λύκος: 5 ασθενείς με σοβαρές επιπλοκές σε ύφεση μετά από θεραπεία με γενετικά τροποποιημένα κύτταρα
Υγεία
12/06/2026 - 09:00
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Sports Excellence Hub στο SNF Nostos 2026
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 07:21
Η ΕΙΝΑΠ ζητεί την άμεση ενίσχυση της αιμοδοσίας του Νοσοκομείου «Μεταξά»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 03:38
Θεσσαλονίκη: Εκατοντάδες πολίτες θα χορέψουν ζεϊμπέκικο σε δράση για το Αλτσχάιμερ
Patient Talk
12/06/2026 - 00:04
3ο ΣΦΕΕ Summit: Η δύσκολη ισορροπία μεταξύ καινοτομίας και δημοσιονομικής σταθερότητας
Pharma Policy
11/06/2026 - 23:39
Πολυκυστικές ωοθήκες και γονιμότητα: Λύσεις για μια αθέατη διαταραχή που επηρεάζει χιλιάδες γυναίκες
Pharma News
11/06/2026 - 22:34
Λίβανος: Δέκα εργαζόμενοι νοσοκομείου της Τύρου τραυματίστηκαν από ισραηλινές βόμβες
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 22:09
Σουηδία: Τα παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν πρέπει να έχουν smartphone
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 21:54
Πρωτεΐνες, διατροφή και αυτοάνοσα: Πόσο επηρεάζουν τη φλεγμονή και την ποιότητα ζωής;
Health Talk
11/06/2026 - 21:36
ΠΕΦ: Η Ελλάδα κατέχει ξεχωριστή θέση στο οικοσύστημα της Ευρωπαϊκής φαρμακοβιομηχανίας
Pharma Policy
11/06/2026 - 21:13
Θεμέλιο της σύγχρονης καρδιαγγειακής ιατρικής η ιατρική ακριβείας
Υγεία
11/06/2026 - 20:52
Καταγγελίες υγειονομικών για πολύωρες αναμονές και διήμερη παραμονή ασθενών στα ΤΕΠ Νίκαιας
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 20:28
Ο ΕΕΣ στις «Ημέρες Θάλασσας 2026» με μεγάλη δράση ενημέρωσης για τις Πρώτες Βοήθειες
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 20:04
Η άσκηση ως φυσικός σύμμαχος απέναντι στον καρκίνο
Fitness
11/06/2026 - 19:42
ΕΟΦ και Αστυνομία ξήλωσαν κύκλωμα παράνομων φαρμάκων και ουσιών ντόπινγκ με έσοδα άνω του 1 εκατ. ευρώ
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 19:19
ΗΠΑ: Από τον Μάιο ξεκίνησε το φαινόμενο Ελ Νίνιο σύμφωνα με τη NOAA
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 18:54
3o SFEE Summit: Στοίχημα για την Ευρώπη η στρατηγική αυτονομία και στον κλάδο της Υγείας
Pharma Policy
11/06/2026 - 18:27
Bristol Myers Squibb: Ορόσημο η έγκριση συνδυαστικού σχήματος για το προχωρημένο λέμφωμα Hodgkin
Pharma News
11/06/2026 - 18:02
Θεραπεία πυρηνικής ογκολογίας στο ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης σε ασθενή με προχωρημένο καρκίνο προστάτη
Υγεία
11/06/2026 - 17:26
Με τη χρυσή διαπίστευση του JCI και την επόμενη τριετία το νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν»
Υπηρεσίες Υγείας
11/06/2026 - 17:02

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο FDA ενέκρινε φάρμακο της Pfizer για την αιμορροφιλία σε παιδιά
Pharma News
09/06/2026 - 15:57
Θεμιστοκλέους: «Συνολικά 8.000 μόνιμες και επικουρικές θέσεις στο ΕΣΥ για το 2026»
Πολιτική Υγείας
09/06/2026 - 15:32
Θετική γνωμοδότηση από τον ΕΜΑ σε νέο φάρμακο για τον μεταστατικό καρκίνο του παχέος εντέρου
Pharma News
09/06/2026 - 19:21
Γεωργιάδης: «Ανοίγουμε πολλές θέσεις για μόνιμο και επικουρικό προσωπικό στο ΕΚΑΒ»
Πολιτική Υγείας
09/06/2026 - 19:38
UCB: Νέο πρόσωπο στην ειδική διεύθυνση για την πρόσβαση των ασθενών στις καινοτόμες θεραπείες
Pharma News
09/06/2026 - 21:47
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo