Για τη μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου από τα πρώτα λεπτά λειτουργίας της νέας δωρεάν γραμμή 1566 για ραντεβού και απορίες υγείας που τέθηκε από σήμερα σε λειτουργία μίλησε στο ΕΡΤNews και την εκπομπή «Συνδέσεις» ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
«Είμαστε πάρα πολύ ευτυχισμένοι στο Υπουργείο Υγείας. Καταρχάς από την ανταπόκριση τα πρώτα λίγα λεπτά που έχει αρχίσει το 1566 να λειτουργεί. Όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες.
Νομίζω ότι παρέχουμε στους συμπολίτες μας μια πραγματική νέα υπηρεσία που θα κάνει την ζωή τους ευκολότερη και θα τους βοηθήσει να έχουν τελικά καλύτερες υπηρεσίες υγείας. Καταργούμε πάνω από 100 τηλεφωνικές γραμμές από σήμερα. Η τηλεφωνική γραμμή για την Υγεία στην Ελλάδα είναι μία – το 1566.
Από αρχές Σεπτεμβρίου θα μπουν και τα δημόσια νοσοκομεία και για όλα θα τηλεφωνείς στο 1566 ώστε να κλείνεις τα ραντεβού σου. Τα απογευματινά χειρουργεία, τα φάρμακα υψηλού κόστους, τα πάντα θα είναι στο 1566.
Έχει μια μεγάλη καινοτομία η γραμμή. Θα παίρνει τηλέφωνο και αυτό σε εμάς και θα μας υπενθυμίζει ότι δικαιούμαστε ένα απογευματινό χειρουργείο, ότι εκκρεμεί να πάρουμε το φάρμακο υψηλού κόστους, ότι εκκρεμεί να κάνουμε μια προληπτική εξέταση κλπ.
Έτσι, με αυτό τον τρόπο θα έρχεται και το Υπουργείο Υγείας σε εμάς, αντί να περιμένουμε εμείς να πηγαίνουμε στο Υπουργείο Υγείας. Πιστεύω ότι αυτό που κάνουμε σήμερα είναι ουσιαστικά μια μεγάλη αλλαγή για τον ελληνικό λαό. Είμαι πολύ περήφανος που γίνεται επί θητείας μου.
Χρηματοδοτείται από το Υπουργείο, από το Ταμείο Ανάπτυξης και Ανθεκτικότητας και νομίζω ότι αποτελεί μια τεράστια επανάσταση (…)».
Επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, πραγματοποίησε σήμερα επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο της COSMOTE e-Value, στον Κεραμεικό, με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της δωρεάν τηλεφωνικής γραμμής «1566».
Ο κ. Γεωργιάδης συνομίλησε με τους εργαζόμενους και ενημερώθηκε για τις κλήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί από το πρωί στο «1566».
Αμέσως μετά ο Υπουργός Υγείας, έκανε την ακόλουθη δήλωση (on camera):
«Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι στο Υπουργείο Υγείας και εγώ προσωπικά, γιατί σήμερα ξεκινάει μία νέα εποχή στην εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας. Ήταν μία ιδέα την οποία την βάλαμε μπρος, τη χρηματοδοτήσαμε από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και σήμερα είναι πραγματικότητα. Ένας μοναδικός τηλεφωνικός αριθμός για τα θέματα της υγείας στην Ελλάδα. Για τηλεφωνικά ραντεβού, για να μάθετε τα φάρμακά σας, για να υποδέχεται τα παράπονά σας, για να μαθαίνετε για τα απογευματινά χειρουργεία και πότε μπορείτε να προγραμματίσετε το δικό σας χειρουργείο, για διαγνωστικές εξετάσεις και για οτιδήποτε αφορά στην υγεία. Από τις αρχές Νοεμβρίου, θα είναι συνδεδεμένα και όλα τα νοσοκομεία της χώρας για να κλείνονται και εκεί τηλεφωνικά ραντεβού. Η δωρεάν αυτή τηλεφωνική γραμμή είναι από σήμερα διαθέσιμη σε όλους τους συμπολίτες μας για να μπορούν να μη χάνουν χρόνο και να βρίσκουν αυτό που θέλουν μέσα στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Ήδη από την πρώτη ώρα λειτουργίας του το «1566» δέχτηκε περισσότερες από 200 κλήσεις. Η υποδομή είναι πολύ μεγάλη. Μπορούμε να λαμβάνουμε σχεδόν 11.000 τηλεφωνικές γραμμές την ημέρα, με μέσο χρόνο ανταπόκρισης μερικά δευτερόλεπτα. Άρα, τελειώνει η ταλαιπωρία. Ο κόσμος δεν χρειάζεται να περιμένει και να ψάχνει που θα πάρει τηλέφωνο και τι θα κάνει. Καταργούμε πάνω από 100 διαφορετικές τηλεφωνικές γραμμές και τις ενώνουμε σε μία».
Πηγή: ertnews