ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Γνωστή πολυβιταμίνη επιβραδύνει την απώλεια μνήμης στα άτομα άνω των 60 ετών

Pharma Policy
Γνωστή πολυβιταμίνη επιβραδύνει την απώλεια μνήμης στα άτομα άνω των 60 ετών
Η λήψη της πολυβιταμίνης Centrum σε καθημερινή βάση βελτιώνει σημαντικά τη λειτουργία της μνήμης καθώς και οδηγεί σε σημαντική βελτίωση της συνολικής νοητικής επίδοσης και της γνωστικής λειτουργίας.
Τετάρτη, 19/07/2023 - 14:30
— Photo: Freepik
News4Health Team News4Health Team

Tα αποτελέσματα της μελέτης COSMOS-Mind, της πρώτης μεγάλης κλίμακας, μακροχρόνιας και τυχαιοποιημένης μελέτης παρουσιάζει η HALEON με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα.

H μελέτη διενεργήθηκε από το «Brigham and Women’s Hospital» σε συνεργασία με το Wake Forest University School of Medicine και δημοσιεύτηκε στο «Alzheimer’s & Dementia» και είναι η δεύτερη κλινική μελέτη με πολυβιταμίνες που εξετάζει την επίδραση τους στην υγεία και καταλήγει σε ανάλογα συμπεράσματα.

Το δείγμα της μελέτης αποτέλεσαν 2.262 συμμετέχοντες ηλικίας 60 ετών και άνω, οι οποίοι υποβλήθηκαν σε ετήσιες αξιολογήσεις μνήμης και γνωστικής ικανότητας μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων για μια περίοδο τριών ετών.

Η μελέτη COSMOS-Mind, είχε ως στόχο να καθορίσει εάν η καθημερινή χορήγηση συμπληρώματος διατροφής Centrum θα μπορούσε να ενισχύσει τη λειτουργία της μνήμης των ατόμων που τα λαμβάνουν.

Η έρευνα ανέδειξε τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει η ισορροπημένη διατροφή και η επαρκής πρόσληψη θρεπτικών συστατικών για την υγεία και διατήρηση της ποιότητας ζωής μακροχρόνια.

Υπογράμμισε δε τα προβλήματα που επιφέρει μια ελλειμματική σε θρεπτικά συστατικά διατροφή στις νοητικές λειτουργίες.

Στα σημαντικότερα ευρήματα της μελέτης περιλαμβάνονται διαπιστώσεις όπως:

  • Η λήψη πολυβιταμίνης Centrum σε καθημερινή βάση βελτιώνει σημαντικά τη λειτουργία της μνήμης καθώς και οδηγεί σε σημαντική βελτίωση της συνολικής νοητικής επίδοσης και της γνωστικής λειτουργίας.

  • Με τη συστηματική λήψη τους, η μνήμη και η γνωστική λειτουργία παρουσιάζουν αξιοσημείωτες βελτιώσεις. Πιο συγκεκριμένα παρατηρήθηκε ότι οι συμμετέχοντες που κατανάλωσαν πολυβιταμίνη Centrum παρουσίασαν σημαντικές βελτιώσεις στην επεισοδιακή μνήμη και την γνωστική λειτουργία σε σύγκριση με όσους δεν την έλαβαν.

  • Άτομα με ιστορικό καρδιαγγειακής νόσου αποκόμισαν τα μεγαλύτερα οφέλη από την λήψη πολυβιταμίνης Centrum.

Τα ευρήματα της μελέτης COSMOS-Mind είναι καθαριστικά τόσο για τους ασθενείς όσο και τους επαγγελματίες υγείας καθώς όπως διαπιστώθηκε, η λήψη πολυβιταμίνης Centrum υποστηρίζει πολλαπλά τη γνωστική υγεία των ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας, σε συνδυασμό με μια υγιεινή διατροφή και άσκηση.

Η Centrum, με περισσότερα από 40χρόνια εμπειρία στην επιστήμη της διατροφής, είναι η Νο 1 πολυβιταμίνη στον κόσμο.

Τελευταία τροποποίηση στις 19/07/2023 - 14:32
  • ΠΟΛΥΒΙΤΑΜΙΝΗ
  • ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΝΗΜΗΣ
  • ΜΝΗΜΗ
  • ΜΕΛΕΤΗ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Χρυσοχοΐδης - ΣΦΕΕ: Προτεραιότητα η άμεση πρόσβαση των πολιτών σε όλα τα φάρμακα
Χρυσοχοΐδης - ΣΦΕΕ: Προτεραιότητα η άμεση πρόσβαση των πολιτών σε όλα τα φάρμακα 17 Ιουλίου 2023
ΕΜΑ: «Πράσινο φως» στο πρώτο εμβόλιο κατά του RSV για βρέφη και μεσήλικες 21 Ιουλίου 2023
ΕΜΑ: «Πράσινο φως» στο πρώτο εμβόλιο κατά του RSV για βρέφη και μεσήλικες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46

Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026

Ακόμα και μέτρια επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης μπορούν να προκαλέσουν στεφανιαία νόσο
Υγεία
10/06/2026 - 18:34

Ακόμα και μέτρια επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης μπορούν να προκαλέσουν στεφανιαία νόσο

Το αλκοόλ και η σύνδεσή του με καρκίνο, άνοια και καρδιοπάθειες
Υγεία
29/05/2026 - 19:57

Το αλκοόλ και η σύνδεσή του με καρκίνο, άνοια και καρδιοπάθειες

Νέα μελέτη συνδέει την υψηλότερη δόση σεμαγλουτίδης με απώλεια βάρους έως και 27,7%
Pharma News
27/05/2026 - 21:43

Νέα μελέτη συνδέει την υψηλότερη δόση σεμαγλουτίδης με απώλεια βάρους έως και 27,7%

H Ευρώπη ενδέχεται να εξελιχθεί σε hotspot του ιού chikungunya μέχρι το 2100
Υγεία
27/05/2026 - 12:00

H Ευρώπη ενδέχεται να εξελιχθεί σε hotspot του ιού chikungunya μέχρι το 2100

Η κλιματική αλλαγή καθιστά τα αντιβιοτικά μη αποτελεσματικά με όλο και πιο γρήγορους ρυθμούς
Υγεία
27/05/2026 - 09:00

Η κλιματική αλλαγή καθιστά τα αντιβιοτικά μη αποτελεσματικά με όλο και πιο γρήγορους ρυθμούς

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι 13 τρόποι με τους οποίους το fast food βλάπτει την υγεία σας
Διατροφή
13/06/2026 - 16:34
Μητσοτάκης: Κατασκευή νέου νοσοκομείου στην Κω και αξιοποίηση του παλιού στη Ρόδο
Πολιτική Υγείας
13/06/2026 - 16:14
Ηλεκτροπόρωση: Μία παλιά μέθοδος ανοίγει νέους δρόμους για ανεγχείρητους καρκίνους του πεπτικού
Υγεία
13/06/2026 - 15:44
Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη: Το βαθιά ανθρώπινο μήνυμα του Νοσοκομείου Χανίων
Υγεία
13/06/2026 - 08:14
Η Novo Nordisk και η «ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ» στο BeWell Festival με το μήνυμα «για μια ανάλαφρη ζωή»
Patient Talk
13/06/2026 - 03:41
Δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον Έβρο για τα 60 χρόνια από την ίδρυση της ELPEN
Pharma News
13/06/2026 - 00:13
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Προστάτη: Η επιστήμη αλλάζει τους κανόνες της πρόληψης
Health Talk
12/06/2026 - 22:43
«The Lancet»: Οι πολιτικές που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 22:18
Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46
Ικανοποίηση στον ΙΣΑ για τη συνέχιση του προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 21:18
Αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, συνεχίζεται η επιτήρηση στη Λέσβο για τον αφθώδη πυρετό
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 20:47
Κομισιόν: Πρόοδος και προκλήσεις στους ελέγχους της κουλτούρας ασφάλειας τροφίμων στην ΕΕ
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 19:31
Το πρώτο κέντρο θεραπείας πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»
Υγεία
12/06/2026 - 19:09
Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων
Διατροφή
12/06/2026 - 18:37
Σκληραίνοντας το σώμα μας: Η επιστήμη πίσω από την προπόνηση στις πολεμικές τέχνες
Fitness
12/06/2026 - 18:14
Ο ΕΕΣ βραβεύει 467 μαθητές που διακρίθηκαν στους πανελλαδικούς διαγωνισμούς
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 17:38
3ο ΣΦΕΕ Summit: Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για να γίνει κόμβος φαρμακευτικής καινοτομίας
Pharma Policy
12/06/2026 - 17:06
Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κέντρο γυναικολογίας και γονιμότητας Prolific
Υπηρεσίες Υγείας
12/06/2026 - 16:32
Υπογεννητικότητα: Οι ερευνητές εστιάζουν στον ρόλο των έξυπνων κινητών
Υγεία
12/06/2026 - 16:11
Νέες συστάσεις από τον EMA για το βαλπροϊκό οξύ και το εμβόλιο κατά του chikungunya
Pharma Policy
12/06/2026 - 15:47
Νέα προειδοποίηση ΠΟΥ για τον Έμπολα: Η επιδημία εξακολουθεί να εξαπλώνεται στο Κονγκό
Υγεία
12/06/2026 - 15:32
Οι καρδιοπαθείς ζητούν μείωση της συμμετοχής σε φάρμακα για προχωρημένη ανεπάρκεια
Patient Talk
12/06/2026 - 15:17
Καρκίνος του μαστού στους άνδρες: Η συχνότητα, τα συμπτώματα και οι παράγοντες κινδύνου
Υγεία
12/06/2026 - 15:00
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο 3ο SFEE SUMMIT: «Σημαντικό βήμα προόδου το "Προλαμβάνω" αλλά πρέπει να συνεχίσουμε»
Patient Talk
12/06/2026 - 14:37
IQ Genomix και Ομάδα Αιγαίου σε ακριτικά νησιά δωρεάν προληπτικούς ελέγχους καρκίνου του παχέος εντέρου
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 14:14
Αγγούρι: 8 λόγοι που αξίζει να το βάζετε καθημερινά στο πιάτο σας
Διατροφή
12/06/2026 - 14:00
Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» συνεχίζεται έως το 2030 – Νέα φάση από την 1η Σεπτεμβρίου 2026
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 13:48
Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου του ήπατος
Διατροφή
11/06/2026 - 13:00
Έκκληση του ΠΟΥ για καλύτερη προστασία των Ευρωπαίων πολιτών από τη ζέστη
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 12:29
Θεμιστοκλέους: Προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού για τις νέες μονάδες ανακουφιστικής φροντίδας
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 16:38
Δωρεά 120 απινιδωτών και ισάριθμων κιτ πρώτων βοηθειών στο ΕΚΠΑ από τη UNI-PHARMA
Pharma News
11/06/2026 - 16:21
Με τη χρυσή διαπίστευση του JCI και την επόμενη τριετία το νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν»
Υπηρεσίες Υγείας
11/06/2026 - 17:02
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo