ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αυτό είναι ένα σημαντικό όφελος που προσφέρει η κατανάλωση αλκόολ στον οργανισμό

Διατροφή
Αυτό είναι ένα σημαντικό όφελος που προσφέρει η κατανάλωση αλκόολ στον οργανισμό
Όλοι γνωρίζουμε ότι το αλκοόλ δημιουργεί προβλήματα, ωστόσο λίγοι γνωρίζουν ότι υπάρχει και ένα σημαντικό όφελος από την κατανάλωση αλκοόλ.
Τετάρτη, 16/03/2022 - 09:00
— Photo: pixabay
Αγγελική Μαξούρη Αγγελική Μαξούρη

Μια μεγάλη μελέτη που παρουσιάστηκε σε Συνέδριο Υγείας από την Αμερικάνικη Ένωση για την Καρδιά, την Επιδημιολογία, την Πρόληψη αλλά και τον Τρόπο Ζωής στο οποίο και συμμετείχαν 312.000 συμμετέχοντες έδειξε ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να μειώσει το ρίσκο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2.

Το κρασί είναι η καλύτερη επιλογή

Όπως όλα δείχνουν το κρασί είναι η καλύτερη επιλογή, παρόλα αυτά η μελέτη τονίζει ότι το όφελος αυτό υπάρχει όταν το αλκοόλ συνοδεύεται από φαγητό. «Οι επιδράσεις του αλκοόλ στην υγεία σε κάθε περίπτωση εξαρτώνται από την ποσότητα κατανάλωσης αλκοόλ και από τον τρόπο κατανάλωσης, αν δηλαδή υπάρχει συνοδεία φαγητού ή όχι», επισημαίνει ο Hao Ma, βιοστατιστικός αναλυτής στο πανεπιστήμιο της Tulane (Τουλέιν), ο οποίος εργάζεται και στο ερευνητικό κέντρο για την παχυσαρκία στη Νέα Ορλεάνη. «Προηγούμενες έρευνες πάντως είχαν αμφιλεγόμενα αποτελέσματα. Πολλοί λίγες έρευνες εστίασαν σε λεπτομέρειες όπως η ώρα της κατανάλωσης του αλκοόλ» είπε ο ίδιος.

Το κρασί πάντως φαίνεται να έχει επίδραση στον μεταβολισμό της γλυκόζης, που δείχνει να ενισχύεται από το κρασί και ίσως κάποιες από τις πολυφαινόλες σε αυτό να επηρεάζονται επίσης όταν καταναλώνονται στο πλαίσιο ενός γεύματος σε αντίθεση με την κατανάλωση σκέτου κρασιού, σύμφωνα με την Dana Ellis Hunnes, καθηγήτρια Διατροφολογίας στο Ιατρικό Κέντρο UCLA.

Υπενθυμίζεται πάντως ότι πάνω από ένα ποτήρι τη μέρα για τη γυναίκα και δύο το πολύ για τον άνδρα με το φαγητό δεν είναι ωφέλιμα πάντως για την υγεία, όπως άλλωστε συστήνει και το CDC.

Απόδοση από το https://www.eatthis.com

Τελευταία τροποποίηση στις 16/03/2022 - 12:44
  • ΑΛΚΟΟΛ
  • ΚΡΑΣΙ
  • ΔΙΑΒΗΤΗΣ
  • ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη μπορεί να ρίξει τα επίπεδα τεστοστερόνης στους άνδρες
Η διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη μπορεί να ρίξει τα επίπεδα τεστοστερόνης στους άνδρες 15 Μαρτίου 2022
Aυτά τα ποτά μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε τη χοληστερίνη σας 22 Μαρτίου 2022
Aυτά τα ποτά μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε τη χοληστερίνη σας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα τρία SOS στη μέση ηλικία που εξασφαλίζουν 13 επιπλέον χρόνια χωρίς άνοια
Υγεία
06/08/2026 - 16:00

Τα τρία SOS στη μέση ηλικία που εξασφαλίζουν 13 επιπλέον χρόνια χωρίς άνοια

Αλκοόλ και κάπνισμα βασικοί παράγοντες κινδύνου για καρκίνο του μαστού και κολπική μαρμαρυγή
Υγεία
29/07/2026 - 17:16

Αλκοόλ και κάπνισμα βασικοί παράγοντες κινδύνου για καρκίνο του μαστού και κολπική μαρμαρυγή

Διαβήτης: Ο δεκάλογος για ασφαλείς και ξέγνοιαστες διακοπές
Health Talk
29/07/2026 - 16:13

Διαβήτης: Ο δεκάλογος για ασφαλείς και ξέγνοιαστες διακοπές

Σαλαμίνα: Στο νοσοκομείο 15χρονη μαθήτρια από κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αλκοόλ
Επικαιρότητα
27/07/2026 - 14:14

Σαλαμίνα: Στο νοσοκομείο 15χρονη μαθήτρια από κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αλκοόλ

Αλέξης Σταμάτης: Τι τον οδήγησε στο αλκοόλ και πως κέρδισε τη δύσκολη μάχη με την εξάρτηση
Επικαιρότητα
21/07/2026 - 15:36

Αλέξης Σταμάτης: Τι τον οδήγησε στο αλκοόλ και πως κέρδισε τη δύσκολη μάχη με την εξάρτηση

Το 50% των θανάτων ασθενών με σακχαρώδη διαβήτη οφείλεται σε στεφανιαία νόσο
Health Talk
14/07/2026 - 14:51

Το 50% των θανάτων ασθενών με σακχαρώδη διαβήτη οφείλεται σε στεφανιαία νόσο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αντιδρά η ΠΟΕΔΗΝ στην πειθαρχική δίωξη της προέδρου των εργαζομένων στο Νοσοκομείο Σύρου
Πολιτική Υγείας
13/08/2026 - 15:18
Τα ζώα και οι ασυνήθιστες συμπεριφορές τους σε μια ολική έκλειψη Ηλίου
Pet
13/08/2026 - 14:43
Καθημερινό χάπι GLP 1 για την απώλεια βάρους έλαβε έγκριση χρήσης στην Βρετανία
Pharma News
13/08/2026 - 14:16
Παράταση έως τις 31 Δεκεμβρίου για το Ψηφιακό Αποθετήριο ζητεί και ο ΙΣΠ
Πολιτική Υγείας
13/08/2026 - 13:38
Σε επιφυλακή η Πολιτική Προστασία για την εξέλιξη των θυελλωδών ανέμων
Επικαιρότητα
13/08/2026 - 13:04
Αποχή από το σεξ: Γιατί είναι ταμπού και ποιες επιπτώσεις μπορεί να έχει
Ψυχική Υγεία
13/08/2026 - 12:38
Διατροφικές «βόμβες» στα ράφια: Επτά προϊόντα που δεν πρέπει να αγγίζουμε
Διατροφή
13/08/2026 - 11:49
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να «ξεκλειδώσει» τα μυστικά των βακτηριοφάγων
Υγεία
13/08/2026 - 11:04
ΕΟΔΥ: 45 νέα κρούσματα λοίμωξης του ιού του Δυτικού Νείλου και 9 θάνατοι
Υγεία
13/08/2026 - 10:19
«Ο πρόεδρος δεν δείχνει καλά»: Κορυφαίος καρδιολόγος άνοιξε συζήτηση για την υγεία του Τραμπ
Επικαιρότητα
13/08/2026 - 09:52
Πότε πρέπει να μας ανησυχήσει ο χρόνιος βήχας και ποιους κινδύνους μπορεί να κρύβει
Health Talk
12/08/2026 - 17:59
Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας: Ο ΕΕΣ καλεί νέους και εφήβους να ενταχθούν στις δράσεις του τομέα
Επικαιρότητα
12/08/2026 - 17:33
Επαναστατικό ψηφιακό «τεστ» χαρτογραφεί την έκθεσή μας στις χημικές ουσίες
Digital Health
12/08/2026 - 17:11
Θερμική εξάντληση ή θερμοπληξία; Η γνώση των διαφορών τους μπορεί να σώσει ζωές
Υγεία
12/08/2026 - 16:41
Κλειστοί οι λόφοι Λυκαβηττού και Φινόπουλου για τον κίνδυνο φωτιάς
Επικαιρότητα
12/08/2026 - 15:48
ΕΛΛΟΚ: Σημαντικό βήμα για την ογκολογική φροντίδα στη Δυτική Μακεδονία η αναβάθμιση του «Μποδοσάκειου»
Patient Talk
12/08/2026 - 15:26
Αντίδραση του ΠΟΥ για το νέο διάταγμα Τραμπ σχετικά με τα εμβόλια
Πολιτική Υγείας
12/08/2026 - 14:44
Θερμοκρασίες άνω των 35 βαθμών και σήμερα σε Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία
Επικαιρότητα
12/08/2026 - 14:08
Τα... πιάτα μας γίνονται όλο και πιο φτωχά σε ποικιλία φρέσκων λαχανικών
Διατροφή
12/08/2026 - 13:34
Χαρδαλιάς: «Η Περιφέρεια Αττικής αύξησε κατά 30% τις δράσεις κατά των κουνουπιών»
Πολιτική Υγείας
12/08/2026 - 13:03
Η Meta αντιμέτωπη με αγωγή τριάντα πολιτειών των ΗΠΑ για τον εθισμό ανηλίκων στα social media
Επικαιρότητα
12/08/2026 - 12:37
Η πολυδιάστατη επιβάρυνση των φροντιστών ασθενών με καρκίνο
Ψυχική Υγεία
12/08/2026 - 11:59
Βοήθεια 2 εκατ. ευρώ από την ΕΕ στη σεισμόπληκτη Κολομβία
Επικαιρότητα
12/08/2026 - 11:34
Η μακροχρόνια περιπέτεια των ανθρώπων που χτυπήθηκαν από κεραυνούς
Υγεία
12/08/2026 - 11:12
Ο ΙΣΑ ζητεί αμοιβή για τους ιατρούς που συμμετέχουν στις επιτροπές ελέγχου της περιφέρειας
Πολιτική Υγείας
12/08/2026 - 10:21
Σχεδόν ποτέ δεν φταίει το φαγητό για τα κιλά των καλοκαιρινών διακοπών - Ο απλός κανόνας των 72 ωρών
Health Talk
12/08/2026 - 09:59
Το BBQ αλλιώς: Επτά καλοκαιρινές και φιλικές προς την καρδιά συνταγές για... σχάρα
Διατροφή
11/08/2026 - 17:12
Μετάθεση της πλήρους έναρξης του Ψηφιακού Αποθετηρίου για την 1η Ιανουαρίου ζητεί ο ΠΙΣ
Πολιτική Υγείας
11/08/2026 - 16:39
Παγκόσμιος Μετεωρολογικός Οργανισμός: Πιο συχνές και περισσότερο έντονες οι ακραίες ζέστες
Επικαιρότητα
11/08/2026 - 16:04
Κονγκό: Ξεπέρασαν τους 2.000 οι θάνατοι από την επιδημία του Έμπολα
Επικαιρότητα
11/08/2026 - 15:37

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έκκληση για 10 κατεπείγουσες κοινές δράσεις κατά της επιδημίας Έμπολα στο Κονγκό
Πολιτική Υγείας
10/08/2026 - 16:46
Γεωργιάδης για Βενιζέλειο: «Κλειστό και άδειο το γραφείο που έπεσαν οι σοβάδες»
Πολιτική Υγείας
11/08/2026 - 10:14
Όταν η υγιεινή διατροφή γίνεται... νευρική ορθορεξία - Ποιος ο ρόλος των social media
Διατροφή
11/08/2026 - 11:09
Αγωνιστική Συσπείρωση Υγειονομικών: «Καμία ανοχή στη βία κατά των εργαζομένων στα νοσοκομεία»
Πολιτική Υγείας
11/08/2026 - 12:44
Γεωργιάδης: «Το "Παπανικολάου" ενισχύεται με 88 θέσεις επικουρικού προσωπικού»
Πολιτική Υγείας
11/08/2026 - 13:51
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo