ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μελέτη: Τα ροφήματα με ζάχαρη αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου του εντέρου στις γυναίκες

Διατροφή
PIXABAY
Σύμφωνα με μία νέα μελέτη, ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου του εντέρου διπλασιάζεται με τη συχνή κατανάλωση αναψυκτικών η ποτών με ζάχαρη για τις γυναίκες κάτω των 50 ετών.
Δευτέρα, 10/05/2021 - 11:31
— Photo: PIXABAY
Γιώργος Παπαϊωάννου Γιώργος Παπαϊωάννου

Ο καρκίνος του παχέος εντέρου είναι η δεύτερη πιο κοινή αιτία θανάτου που σχετίζεται με καρκίνο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η συχνότητα εμφάνισης του EO-CRC, που αναφέρεται στα άτομα κάτω των 50 ετών που αναπτύσσουν τον καρκίνο του παχέος εντέρου έχει αυξηθεί σημαντικά σε πολλές πλούσιες χώρες.

Ένα άρθρο του 2020 στο CA: A Cancer Journal for Clinicians υποστήριξε ότι κατά τη διάρκεια του έτους, περίπου 150.000 άτομα στις ΗΠΑ θα διαγνωστούν με καρκίνο του παχέος εντέρου και περίπου 53.200 θα πεθάνουν ως αποτέλεσμα. Οι συγγραφείς προέβλεψαν επίσης περίπου 18.000 περιπτώσεις ατόμων ηλικίας κάτω των 50 ετών που θα διαγνωστούν με καρκίνο του παχέος εντέρου, με 3.640 προβλεπόμενους θανάτους σε αυτόν τον πληθυσμό.

Σε σύγκριση με τους ενήλικες που γεννήθηκαν στις ΗΠΑ γύρω στο 1950, εκείνοι που γεννήθηκαν γύρω στο 1990 έχουν διπλάσιο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του παχέος εντέρου και τετραπλάσιο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του ορθού.

Ποτά με ζάχαρη: Πολλαπλασιάζουν τον κίνδυνο καρκίνου του εντέρου για τις γυναίκες

Μια νέα μελέτη στο περιοδικό Gut συνδέει την κατανάλωση δύο ή περισσότερων αναψυκτικών ή ροφημάτων με ζάχαρη ανά ημέρα στην ενηλικίωση με διπλάσιο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του εντέρου πριν από την ηλικία των 50 ετών.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι κάθε καθημερινή κατανάλωση τέτοιων ποτών από ενήλικες γυναίκες μπορεί να σχετίζεται με 16% υψηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης EO-CRC.

Επίσης, η μελέτη διαπίστωσε ότι κάθε επιπρόσθετη κατανάλωση αναψυκτικού ή ροφήματος με ζάχαρη ανά ημέρα μεταξύ ατόμων ηλικίας 13-18 ετών μπορεί να συνδέεται με αύξηση 32% του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου του παχέος εντέρου.

Παραδείγματα τέτοιων ροφημάτων είναι τα αναψυκτικά, προσυσκευασμένα ποτά φρούτων, ενεργειακά ποτά και αθλητικά ποτά. Τα ποτά ζάχαρης είναι η κορυφαία πηγή πρόσθετων σακχάρων στην αμερικανική διατροφή.

Στην πραγματικότητα, από το 1977 έως το 2001, η πρόσληψη ενέργειας από τέτοια ποτά αυξήθηκε κατά ένα επιβλητικό 135%.

ΠΗΓΗ: medicalnewstoday

Τελευταία τροποποίηση στις 10/05/2021 - 12:03
  • ΡΟΦΗΜΑΤΑ
  • ΠΟΤΑ
  • ΖΑΧΑΡΗ
  • ΕΝΤΕΡΟ
  • ΚΑΡΚΙΝΟΣ
  • ΓΥΝΑΙΚΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Mύθοι και αλήθειες για τις πρώτες βοήθειες στην κουζίνα
Mύθοι και αλήθειες για τις πρώτες βοήθειες στην κουζίνα 29 Απριλίου 2021
Οι ευεργετικές ιδιότητες της κατανάλωσης νερού με λεμόνι 11 Μαϊος 2021
Οι ευεργετικές ιδιότητες της κατανάλωσης νερού με λεμόνι

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η πολυδιάστατη επιβάρυνση των φροντιστών ασθενών με καρκίνο
Ψυχική Υγεία
12/08/2026 - 11:59

Η πολυδιάστατη επιβάρυνση των φροντιστών ασθενών με καρκίνο

Ρεμπέκα Λούνα: Η γυναίκα που διαγνώστηκε με πρώιμο Αλτσχάιμερ και αποφάσισε μόνη το τέλος της
Επικαιρότητα
10/08/2026 - 11:03

Ρεμπέκα Λούνα: Η γυναίκα που διαγνώστηκε με πρώιμο Αλτσχάιμερ και αποφάσισε μόνη το τέλος της

Γερμανία: Καμπάνια για το «δικαίωμα στη λήθη» για επιζώντες καρκίνου σε ασφάλειες και δάνεια
Πολιτική Υγείας
04/08/2026 - 20:00

Γερμανία: Καμπάνια για το «δικαίωμα στη λήθη» για επιζώντες καρκίνου σε ασφάλειες και δάνεια

Eρευνητές "έγιναν" δασοπυροσβέστες για να μελετήσουν τους κινδύνους για την υγεία τους
Υγεία
03/08/2026 - 11:00

Eρευνητές "έγιναν" δασοπυροσβέστες για να μελετήσουν τους κινδύνους για την υγεία τους

Έγκριση από τον FDA σε νέο αναστολέα για τοπικά προχωρημένους ή μεταστατικούς συμπαγείς όγκους
Υγεία
29/07/2026 - 19:49

Έγκριση από τον FDA σε νέο αναστολέα για τοπικά προχωρημένους ή μεταστατικούς συμπαγείς όγκους

Καρκίνος: Τα νέα περιστατικά παγκοσμίως αναμένεται να φτάσουν τα 34 εκατομμύρια έως το 2050
Υγεία
27/07/2026 - 10:00

Καρκίνος: Τα νέα περιστατικά παγκοσμίως αναμένεται να φτάσουν τα 34 εκατομμύρια έως το 2050

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΚΑΒ: Σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την πυρκαγιά στη Χαλκιδική
Επικαιρότητα
13/08/2026 - 18:02
Το αίσθημα της αδικίας και η συσχέτισή του με τις θεωρίες συνομωσίας
Ψυχική Υγεία
13/08/2026 - 17:46
Βουλωμένα αυτιά από τις καλοκαιρινές βουτιές: Πως συμβαίνει και ποια η αντιμετώπιση
Υγεία
13/08/2026 - 16:39
Νόσος των Λεγεωνάριων: Διαχρονική απειλή για τη δημόσια υγεία – Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο
Υγεία
13/08/2026 - 16:01
Αντιδρά η ΠΟΕΔΗΝ στην πειθαρχική δίωξη της προέδρου των εργαζομένων στο Νοσοκομείο Σύρου
Πολιτική Υγείας
13/08/2026 - 15:18
Τα ζώα και οι ασυνήθιστες συμπεριφορές τους σε μια ολική έκλειψη Ηλίου
Pet
13/08/2026 - 14:43
Καθημερινό χάπι GLP 1 για την απώλεια βάρους έλαβε έγκριση χρήσης στην Βρετανία
Pharma News
13/08/2026 - 14:16
Παράταση έως τις 31 Δεκεμβρίου για το Ψηφιακό Αποθετήριο ζητεί και ο ΙΣΠ
Πολιτική Υγείας
13/08/2026 - 13:38
Σε επιφυλακή η Πολιτική Προστασία για την εξέλιξη των θυελλωδών ανέμων
Επικαιρότητα
13/08/2026 - 13:04
Αποχή από το σεξ: Γιατί είναι ταμπού και ποιες επιπτώσεις μπορεί να έχει
Ψυχική Υγεία
13/08/2026 - 12:38
Διατροφικές «βόμβες» στα ράφια: Επτά προϊόντα που δεν πρέπει να αγγίζουμε
Διατροφή
13/08/2026 - 11:49
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να «ξεκλειδώσει» τα μυστικά των βακτηριοφάγων
Υγεία
13/08/2026 - 11:04
ΕΟΔΥ: 45 νέα κρούσματα λοίμωξης του ιού του Δυτικού Νείλου και 9 θάνατοι
Υγεία
13/08/2026 - 10:19
«Ο πρόεδρος δεν δείχνει καλά»: Κορυφαίος καρδιολόγος άνοιξε συζήτηση για την υγεία του Τραμπ
Επικαιρότητα
13/08/2026 - 09:52
Πότε πρέπει να μας ανησυχήσει ο χρόνιος βήχας και ποιους κινδύνους μπορεί να κρύβει
Health Talk
12/08/2026 - 17:59
Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας: Ο ΕΕΣ καλεί νέους και εφήβους να ενταχθούν στις δράσεις του τομέα
Επικαιρότητα
12/08/2026 - 17:33
Επαναστατικό ψηφιακό «τεστ» χαρτογραφεί την έκθεσή μας στις χημικές ουσίες
Digital Health
12/08/2026 - 17:11
Θερμική εξάντληση ή θερμοπληξία; Η γνώση των διαφορών τους μπορεί να σώσει ζωές
Υγεία
12/08/2026 - 16:41
Κλειστοί οι λόφοι Λυκαβηττού και Φινόπουλου για τον κίνδυνο φωτιάς
Επικαιρότητα
12/08/2026 - 15:48
ΕΛΛΟΚ: Σημαντικό βήμα για την ογκολογική φροντίδα στη Δυτική Μακεδονία η αναβάθμιση του «Μποδοσάκειου»
Patient Talk
12/08/2026 - 15:26
Αντίδραση του ΠΟΥ για το νέο διάταγμα Τραμπ σχετικά με τα εμβόλια
Πολιτική Υγείας
12/08/2026 - 14:44
Θερμοκρασίες άνω των 35 βαθμών και σήμερα σε Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία
Επικαιρότητα
12/08/2026 - 14:08
Τα... πιάτα μας γίνονται όλο και πιο φτωχά σε ποικιλία φρέσκων λαχανικών
Διατροφή
12/08/2026 - 13:34
Χαρδαλιάς: «Η Περιφέρεια Αττικής αύξησε κατά 30% τις δράσεις κατά των κουνουπιών»
Πολιτική Υγείας
12/08/2026 - 13:03
Η Meta αντιμέτωπη με αγωγή τριάντα πολιτειών των ΗΠΑ για τον εθισμό ανηλίκων στα social media
Επικαιρότητα
12/08/2026 - 12:37
Η πολυδιάστατη επιβάρυνση των φροντιστών ασθενών με καρκίνο
Ψυχική Υγεία
12/08/2026 - 11:59
Βοήθεια 2 εκατ. ευρώ από την ΕΕ στη σεισμόπληκτη Κολομβία
Επικαιρότητα
12/08/2026 - 11:34
Η μακροχρόνια περιπέτεια των ανθρώπων που χτυπήθηκαν από κεραυνούς
Υγεία
12/08/2026 - 11:12
Ο ΙΣΑ ζητεί αμοιβή για τους ιατρούς που συμμετέχουν στις επιτροπές ελέγχου της περιφέρειας
Πολιτική Υγείας
12/08/2026 - 10:21
Σχεδόν ποτέ δεν φταίει το φαγητό για τα κιλά των καλοκαιρινών διακοπών - Ο απλός κανόνας των 72 ωρών
Health Talk
12/08/2026 - 09:59

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γεωργιάδης για Βενιζέλειο: «Κλειστό και άδειο το γραφείο που έπεσαν οι σοβάδες»
Πολιτική Υγείας
11/08/2026 - 10:14
Όταν η υγιεινή διατροφή γίνεται... νευρική ορθορεξία - Ποιος ο ρόλος των social media
Διατροφή
11/08/2026 - 11:09
Αγωνιστική Συσπείρωση Υγειονομικών: «Καμία ανοχή στη βία κατά των εργαζομένων στα νοσοκομεία»
Πολιτική Υγείας
11/08/2026 - 12:44
Γεωργιάδης: «Το "Παπανικολάου" ενισχύεται με 88 θέσεις επικουρικού προσωπικού»
Πολιτική Υγείας
11/08/2026 - 13:51
Το BBQ αλλιώς: Επτά καλοκαιρινές και φιλικές προς την καρδιά συνταγές για... σχάρα
Διατροφή
11/08/2026 - 17:12
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo