ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Διάσημο ρόφημα μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο διαβήτη - Πόσες κούπες αρκούν

Διατροφή
Διάσημο ρόφημα μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο διαβήτη - Πόσες κούπες αρκούν
Η κατανάλωση τσαγιού μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη.
Τετάρτη, 21/09/2022 - 14:23
Γιώργος Παπαϊωάννου Γιώργος Παπαϊωάννου

Πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι η κατανάλωση τεσσάρων φλιτζανιών μαύρου, πράσινου ή oolong τσάι την ημέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά 17% σε μια δεκαετία. Η έρευνα θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Μελέτη του Διαβήτη .

«Τα αποτελέσματά μας είναι συναρπαστικά γιατί υποδηλώνουν ότι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν κάτι τόσο απλό όσο το να πίνουν τέσσερα φλιτζάνια τσάι την ημέρα για να μειώσουν πιθανώς τον κίνδυνο να αναπτύξουν διαβήτη τύπου 2», δήλωσε στο NBC ο Xiaying Li, ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Επιστήμης και Τεχνολογίας της Γουχάν.

Ο Li και οι συνεργάτες του εξέτασαν 19 μελέτες, οι οποίες περιλάμβαναν περισσότερους από 1 εκατομμύριο ενήλικες σε 8 χώρες. Διαπίστωσαν ότι τα οφέλη από την κατανάλωση τσαγιού αυξήθηκαν καθώς κάποιος έπινε περισσότερα φλιτζάνια. Για ένα έως τρία φλιτζάνια την ημέρα, για παράδειγμα, ο κίνδυνος διαβήτη τύπου 2 μειώθηκε κατά 4%. Τα ποσοστά αυξήθηκαν από εκεί.

Σε μια άλλη μελέτη που δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση δύο ή περισσότερων φλιτζανιών μαύρου τσαγιού την ημέρα μείωσε τον συνολικό κίνδυνο θανάτου κατά 9% έως 13% μεταξύ 498.000 ατόμων στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά τη διάρκεια μιας περιόδου 14 ετών, σε σύγκριση με εκείνους που δεν ήπιαν τσάι. Η μελέτη βρήκε επίσης μια σχέση μεταξύ της κατανάλωσης πολλαπλών φλιτζανιών τσαγιού την ημέρα και του χαμηλότερου κινδύνου καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού.

«Πιστεύουμε ότι τα ευρήματά μας θα είναι πολύ καθησυχαστικά για τους ανθρώπους που πίνουν ήδη τσάι», δήλωσε στο NBC News ο Maki Inoue-Choi, PhD, επιστήμονας στο Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου.

Ακόμη και μεταξύ εκείνων που έπιναν περισσότερα από 10 φλιτζάνια τσάι την ημέρα, «δεν είδαμε αρνητικές επιπτώσεις στον κίνδυνο θνησιμότητας», είπε.

Τα ευεργετικά συστατικά του τσαγιού

Τα οφέλη για την υγεία θα μπορούσαν να προκύψουν από τις πολυφαινόλες στο τσάι, οι οποίες είναι φυσικές ενώσεις στα φυτά που παρέχουν αντιοξειδωτικά και μπορεί να μειώσουν τη φλεγμονή , σημείωσε ο Inoue-Choi. Η μείωση της φλεγμονής μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης παθήσεων υγείας όπως καρδιακές παθήσεις.

Στο πράσινο τσάι, οι κυρίαρχες πολυφαινόλες ονομάζονται κατεχίνες, οι οποίες μπορούν να προστατεύσουν τα κύτταρα από βλάβες. Όταν τα φύλλα πράσινου τσαγιού ζυμώνονται για να παραχθεί μαύρο τσάι, οι κατεχίνες μετατρέπονται σε θεαφλαβίνες, οι οποίες παρέχουν μια άλλη μορφή αντιοξειδωτικών.

Η Inoue-Choi είπε ότι αυτή και οι συνεργάτες της διαπίστωσαν ότι η προσθήκη γάλακτος ή ζάχαρης στο τσάι δεν μείωσε τα οφέλη για την υγεία. Ωστόσο, σημείωσε ότι οι συμμετέχοντες είχαν την τάση να χρησιμοποιούν αυτά τα συστατικά με φειδώ.

«Το ζαχαρούχο τσάι από το κατάστημα έχει πολύ περισσότερη ζάχαρη», είπε. «Θα πρέπει ακόμα να ακολουθούμε τις διατροφικές οδηγίες για να αποφύγουμε την υπερβολική ζάχαρη και τα πάρα πολλά κορεσμένα λιπαρά».

Τελευταία τροποποίηση στις 21/09/2022 - 15:17
  • ΤΣΑΙ
  • ΡΟΦΗΜΑ
  • ΔΙΑΒΗΤΗΣ
  • ΦΛΙΤΖΑΝΙΑ
  • ΜΕΛΕΤΗ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Δεν είναι πολύ πιο υγιεινές οι δίαιτες σήμερα παγκοσμίως, από ό,τι ήταν πριν 30 χρόνια
Δεν είναι πολύ πιο υγιεινές οι δίαιτες σήμερα παγκοσμίως, από ό,τι ήταν πριν 30 χρόνια 21 Σεπτεμβρίου 2022
Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά συνδέεονται με αυξημένο κίνδυνο θνητότητας σύμφωνα με νέα μελέτη 22 Σεπτεμβρίου 2022
Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά συνδέεονται με αυξημένο κίνδυνο θνητότητας σύμφωνα με νέα μελέτη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46

Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026

Ακόμα και μέτρια επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης μπορούν να προκαλέσουν στεφανιαία νόσο
Υγεία
10/06/2026 - 18:34

Ακόμα και μέτρια επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης μπορούν να προκαλέσουν στεφανιαία νόσο

Πώς ο συνδυασμός φρούτων με τσάι μπορεί να δημιουργήσει ασπίδα για την υγεία της καρδιάς
Διατροφή
10/06/2026 - 10:00

Πώς ο συνδυασμός φρούτων με τσάι μπορεί να δημιουργήσει ασπίδα για την υγεία της καρδιάς

Το αλκοόλ και η σύνδεσή του με καρκίνο, άνοια και καρδιοπάθειες
Υγεία
29/05/2026 - 19:57

Το αλκοόλ και η σύνδεσή του με καρκίνο, άνοια και καρδιοπάθειες

Νέα μελέτη συνδέει την υψηλότερη δόση σεμαγλουτίδης με απώλεια βάρους έως και 27,7%
Pharma News
27/05/2026 - 21:43

Νέα μελέτη συνδέει την υψηλότερη δόση σεμαγλουτίδης με απώλεια βάρους έως και 27,7%

H Ευρώπη ενδέχεται να εξελιχθεί σε hotspot του ιού chikungunya μέχρι το 2100
Υγεία
27/05/2026 - 12:00

H Ευρώπη ενδέχεται να εξελιχθεί σε hotspot του ιού chikungunya μέχρι το 2100

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον Έβρο για τα 60 χρόνια από την ίδρυση της ELPEN
Pharma News
13/06/2026 - 00:13
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Προστάτη: Η επιστήμη αλλάζει τους κανόνες της πρόληψης
Health Talk
12/06/2026 - 22:43
«The Lancet»: Οι πολιτικές που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 22:18
Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46
Ικανοποίηση στον ΙΣΑ για τη συνέχιση του προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 21:18
Αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, συνεχίζεται η επιτήρηση στη Λέσβο για τον αφθώδη πυρετό
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 20:47
Κομισιόν: Πρόοδος και προκλήσεις στους ελέγχους της κουλτούρας ασφάλειας τροφίμων στην ΕΕ
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 19:31
Το πρώτο κέντρο θεραπείας πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»
Υγεία
12/06/2026 - 19:09
Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων
Διατροφή
12/06/2026 - 18:37
Σκληραίνοντας το σώμα μας: Η επιστήμη πίσω από την προπόνηση στις πολεμικές τέχνες
Fitness
12/06/2026 - 18:14
Ο ΕΕΣ βραβεύει 467 μαθητές που διακρίθηκαν στους πανελλαδικούς διαγωνισμούς
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 17:38
3ο ΣΦΕΕ Summit: Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για να γίνει κόμβος φαρμακευτικής καινοτομίας
Pharma Policy
12/06/2026 - 17:06
Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κέντρο γυναικολογίας και γονιμότητας Prolific
Υπηρεσίες Υγείας
12/06/2026 - 16:32
Υπογεννητικότητα: Οι ερευνητές εστιάζουν στον ρόλο των έξυπνων κινητών
Υγεία
12/06/2026 - 16:11
Νέες συστάσεις από τον EMA για το βαλπροϊκό οξύ και το εμβόλιο κατά του chikungunya
Pharma Policy
12/06/2026 - 15:47
Νέα προειδοποίηση ΠΟΥ για τον Έμπολα: Η επιδημία εξακολουθεί να εξαπλώνεται στο Κονγκό
Υγεία
12/06/2026 - 15:32
Οι καρδιοπαθείς ζητούν μείωση της συμμετοχής σε φάρμακα για προχωρημένη ανεπάρκεια
Patient Talk
12/06/2026 - 15:17
Καρκίνος του μαστού στους άνδρες: Η συχνότητα, τα συμπτώματα και οι παράγοντες κινδύνου
Υγεία
12/06/2026 - 15:00
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο 3ο SFEE SUMMIT: «Σημαντικό βήμα προόδου το "Προλαμβάνω" αλλά πρέπει να συνεχίσουμε»
Patient Talk
12/06/2026 - 14:37
IQ Genomix και Ομάδα Αιγαίου σε ακριτικά νησιά δωρεάν προληπτικούς ελέγχους καρκίνου του παχέος εντέρου
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 14:14
Αγγούρι: 8 λόγοι που αξίζει να το βάζετε καθημερινά στο πιάτο σας
Διατροφή
12/06/2026 - 14:00
Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» συνεχίζεται έως το 2030 – Νέα φάση από την 1η Σεπτεμβρίου 2026
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 13:48
Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50
Συστατικό συμπληρωμάτων για τους πόνους των αρθρώσεων φαίνεται να επιταχύνει την εξέλιξη του Αλτσχάιμερ
Υγεία
12/06/2026 - 11:00
Υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Νέες δυνατότητες με τη δωρεά γεννητικού υλικού από γνωστό δότη
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 10:42
Πρεμιέρα για τα από στόματος GLP-1 στην Ευρώπη - Πράσινο φως για το χάπι της Novo Nordisk στη Μ. Βρετανία
Pharma News
12/06/2026 - 10:00
Λύκος: 5 ασθενείς με σοβαρές επιπλοκές σε ύφεση μετά από θεραπεία με γενετικά τροποποιημένα κύτταρα
Υγεία
12/06/2026 - 09:00
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Sports Excellence Hub στο SNF Nostos 2026
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 07:21

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η GSK εξαγοράζει τη Nuvalent έναντι 10,6 δισ. δολαρίων και ενισχύει τη θέση της στον τομέα της ογκολογίας
Pharma News
10/06/2026 - 09:00
Πώς ο συνδυασμός φρούτων με τσάι μπορεί να δημιουργήσει ασπίδα για την υγεία της καρδιάς
Διατροφή
10/06/2026 - 10:00
Εθνικό δίκτυο 500 κλινών ανακουφιστικής φροντίδας έως το 2030 – Νέες δομές σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Πολιτική Υγείας
10/06/2026 - 13:00
TeleHospital: Το νέο ψηφιακό «Νοσοκομείο» του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών
Υπηρεσίες Υγείας
10/06/2026 - 12:23
Ipsen και ΕΕΣ σε κοινή δράση για το περιβάλλον και την πρόληψη πυρκαγιών
Pharma News
10/06/2026 - 15:13
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo