ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι δύο συνήθειες που πρέπει να εγκαταλείψεις για να αποφύγεις την παχυσαρκία

Διατροφή
PIXABAY
Αν θες να αποφύγει την παχυσαρκία και τους κινδύνους που συνεπάγεται, τότε πρέπει να εγκαταλείψεις ορισμένες διατροφικές συνήθειες.
Τετάρτη, 27/10/2021 - 19:23
— Photo: PIXABAY
Γιώργος Παπαϊωάννου Γιώργος Παπαϊωάννου

Ένα άτομο για να θεωρηθεί παχύσαρκο πρέπει να έχει δείκτη μάζας σώματος μεγαλύτερη του 30. Εκτιμάται ότι πάνω από το 42% των Αμερικάνων είναι παχύσαρκοι. Η παχυσαρκία είναι επικίνδυνη διότι αυξάνει το ρίσκο σοβαρής ασθένειας, συμπεριλαμβανομένης της καρδιακής νόσου, του καρκίνου, του διαβήτη και της άνοιας. Αν θες να μη γίνεις παχύσαρκος είναι σημαντικό να σταματήσεις δύο συνήθειες.

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι τα ποτά με ζάχαρη και τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα είναι δύο βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην παχυσαρκία. Αν τα κόψεις, τότε μειώνεις σημαντικά το ρίσκο παχυσαρκίας.

Σύμφωνα με το CDC, τα ποτά με ζάχαρη συμπεριλαμβάνουν τη σόδα, τα φρουτώδη ποτά, τα αθλητικά ποτά, τα ενεργειακά ποτά καθώς η ζάχαρη και ο καφές με τη προσθήκη ζάχαρης.

«Μια σόδα την ημέρα, ανάλογα με το μέγεθος θα μπορούσε να παρέχει 270 έως 690 θερμίδες την ημέρα», έγραψε η Caroline M. Apovian, MD, FACP, FACN C, στο American Journal of Managed Care. «Η κατανάλωση ποτών με ζάχαρη σχετίζεται με αύξηση του κινδύνου παχυσαρκίας. Ο κίνδυνος αυξάνεται 1,6 φορές για κάθε επιπλέον μερίδα ροφήματος με ζάχαρη που καταναλώνεται καθημερινά».

Το συχνό φαινόμενο υποτίμησης θερμίδων

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι οι άνθρωποι συνήθως υποτιμούν τον πραγματικό αριθμό θερμίδων που καταναλώνουν κάθε μέρα, συνήθως κατά εκατοντάδες. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο BMJ, το 25% των ανθρώπων υποτιμούν την καθημερινή πρόσληψη θερμίδων τους κατά 500 ή περισσότερες.

Ακούγεται πολύ και είναι. 500 θερμίδες είναι το 25% της συνολικής ποσότητας θερμίδων που συστήνεται για τους περισσότερους ανθρώπους.

Τα ποτά με ζάχαρη συνδέονται με ανθυγιεινές συνήθειες

Μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική κατανάλωση ποτών με ζάχαρη συνδέεται με άλλες ανθυγιεινές συμπεριφορές, πολλές από τις οποίες μπορεί να αυξήσουν ακόμη περισσότερο τον κίνδυνο παχυσαρκίας.

«Οι ενήλικες και οι έφηβοι που καπνίζουν, δεν κοιμούνται αρκετά, δεν ασκούνται πολύ, τρώνε συχνά γρήγορο φαγητό και που δεν τρώνε φρούτα τακτικά είναι πιο πιθανό να είναι συχνοί καταναλωτές ποτών με ζάχαρη», λέει. το CDC. «Επιπλέον, οι έφηβοι που πίνουν συχνά τέτοια ποτά περνούν επίσης περισσότερο χρόνο σε οθόνες».

Επεξεργασμένα φαγητά

Τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα - που ορίζονται ως τροφές με μειωμένες φυτικές ίνες και αυξημένα λιπαρά, απλή ζάχαρη, αλάτι και αυξημένες θερμίδες - είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει στην παχυσαρκία.

«Η κατανάλωση αυτών των εξαιρετικά επεξεργασμένων τροφίμων έχει οδηγήσει σε αύξηση κατά 205 θερμίδες στη μέση ημερήσια θερμιδική πρόσληψη ενός ατόμου από τη δεκαετία του 1960», έγραψε ο Apovian.

Τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα συμβάλλουν στην παχυσαρκία επειδή δεν είναι ικανοποιητικά. Οι απλοί υδατάνθρακες, όπως τα πατατάκια και τα μπισκότα, αυξάνουν το σάκχαρο στο αίμα, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει αύξηση και πτώση της ινσουλίνης, οδηγώντας σε συχνά αισθήματα πείνας. Αυτό μπορεί να ενθαρρύνει την υπερκατανάλωση τροφής και την αύξηση βάρους.

ΠΗΓΗ: eatthis

Τελευταία τροποποίηση στις 27/10/2021 - 19:34
  • ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ
  • ΖΑΧΑΡΗ
  • ΠΟΤΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι διατροφικοί μύθοι που αντί να ενισχύουν μπορεί και να βλάψουν την υγεία μας
Οι διατροφικοί μύθοι που αντί να ενισχύουν μπορεί και να βλάψουν την υγεία μας 26 Οκτωβρίου 2021
Τα 6 πιο «γλυκά» οφέλη της πικρής μαύρης σοκολάτας 29 Οκτωβρίου 2021
Τα 6 πιο «γλυκά» οφέλη της πικρής μαύρης σοκολάτας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων
Διατροφή
12/06/2026 - 18:37

Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων

Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου του ήπατος
Διατροφή
11/06/2026 - 13:00

Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου του ήπατος

Η Novo Nordisk στο BeWell Festival το Σαββατοκύριακο 6 και 7 Ιουνίου στο ΟΑΚΑ
Pharma News
04/06/2026 - 15:44

Η Novo Nordisk στο BeWell Festival το Σαββατοκύριακο 6 και 7 Ιουνίου στο ΟΑΚΑ

Παχυσαρκία: Σύγχρονες φαρμακευτικές θεραπείες για την κλινική διαχείρισή της
Health Talk
02/06/2026 - 15:48

Παχυσαρκία: Σύγχρονες φαρμακευτικές θεραπείες για την κλινική διαχείρισή της

Νέα μελέτη συνδέει την υψηλότερη δόση σεμαγλουτίδης με απώλεια βάρους έως και 27,7%
Pharma News
27/05/2026 - 21:43

Νέα μελέτη συνδέει την υψηλότερη δόση σεμαγλουτίδης με απώλεια βάρους έως και 27,7%

Παρέμβαση ΙΣΑ για την καθυστέρηση των πληρωμών του «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» σχετικά με την παχυσαρκία
Πολιτική Υγείας
26/05/2026 - 20:16

Παρέμβαση ΙΣΑ για την καθυστέρηση των πληρωμών του «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» σχετικά με την παχυσαρκία

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Προστάτη: Η επιστήμη αλλάζει τους κανόνες της πρόληψης
Health Talk
12/06/2026 - 22:43
«The Lancet»: Οι πολιτικές που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 22:18
Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46
Ικανοποίηση στον ΙΣΑ για τη συνέχιση του προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 21:18
Αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, συνεχίζεται η επιτήρηση στη Λέσβο για τον αφθώδη πυρετό
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 20:47
Κομισιόν: Πρόοδος και προκλήσεις στους ελέγχους της κουλτούρας ασφάλειας τροφίμων στην ΕΕ
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 19:31
Το πρώτο κέντρο θεραπείας πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»
Υγεία
12/06/2026 - 19:09
Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων
Διατροφή
12/06/2026 - 18:37
Σκληραίνοντας το σώμα μας: Η επιστήμη πίσω από την προπόνηση στις πολεμικές τέχνες
Fitness
12/06/2026 - 18:14
Ο ΕΕΣ βραβεύει 467 μαθητές που διακρίθηκαν στους πανελλαδικούς διαγωνισμούς
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 17:38
3ο ΣΦΕΕ Summit: Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για να γίνει κόμβος φαρμακευτικής καινοτομίας
Pharma Policy
12/06/2026 - 17:06
Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κέντρο γυναικολογίας και γονιμότητας Prolific
Υπηρεσίες Υγείας
12/06/2026 - 16:32
Υπογεννητικότητα: Οι ερευνητές εστιάζουν στον ρόλο των έξυπνων κινητών
Υγεία
12/06/2026 - 16:11
Νέες συστάσεις από τον EMA για το βαλπροϊκό οξύ και το εμβόλιο κατά του chikungunya
Pharma Policy
12/06/2026 - 15:47
Νέα προειδοποίηση ΠΟΥ για τον Έμπολα: Η επιδημία εξακολουθεί να εξαπλώνεται στο Κονγκό
Υγεία
12/06/2026 - 15:32
Οι καρδιοπαθείς ζητούν μείωση της συμμετοχής σε φάρμακα για προχωρημένη ανεπάρκεια
Patient Talk
12/06/2026 - 15:17
Καρκίνος του μαστού στους άνδρες: Η συχνότητα, τα συμπτώματα και οι παράγοντες κινδύνου
Υγεία
12/06/2026 - 15:00
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο 3ο SFEE SUMMIT: «Σημαντικό βήμα προόδου το "Προλαμβάνω" αλλά πρέπει να συνεχίσουμε»
Patient Talk
12/06/2026 - 14:37
IQ Genomix και Ομάδα Αιγαίου σε ακριτικά νησιά δωρεάν προληπτικούς ελέγχους καρκίνου του παχέος εντέρου
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 14:14
Αγγούρι: 8 λόγοι που αξίζει να το βάζετε καθημερινά στο πιάτο σας
Διατροφή
12/06/2026 - 14:00
Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» συνεχίζεται έως το 2030 – Νέα φάση από την 1η Σεπτεμβρίου 2026
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 13:48
Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50
Συστατικό συμπληρωμάτων για τους πόνους των αρθρώσεων φαίνεται να επιταχύνει την εξέλιξη του Αλτσχάιμερ
Υγεία
12/06/2026 - 11:00
Υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Νέες δυνατότητες με τη δωρεά γεννητικού υλικού από γνωστό δότη
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 10:42
Πρεμιέρα για τα από στόματος GLP-1 στην Ευρώπη - Πράσινο φως για το χάπι της Novo Nordisk στη Μ. Βρετανία
Pharma News
12/06/2026 - 10:00
Λύκος: 5 ασθενείς με σοβαρές επιπλοκές σε ύφεση μετά από θεραπεία με γενετικά τροποποιημένα κύτταρα
Υγεία
12/06/2026 - 09:00
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Sports Excellence Hub στο SNF Nostos 2026
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 07:21
Η ΕΙΝΑΠ ζητεί την άμεση ενίσχυση της αιμοδοσίας του Νοσοκομείου «Μεταξά»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 03:38

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η GSK εξαγοράζει τη Nuvalent έναντι 10,6 δισ. δολαρίων και ενισχύει τη θέση της στον τομέα της ογκολογίας
Pharma News
10/06/2026 - 09:00
Πώς ο συνδυασμός φρούτων με τσάι μπορεί να δημιουργήσει ασπίδα για την υγεία της καρδιάς
Διατροφή
10/06/2026 - 10:00
Εθνικό δίκτυο 500 κλινών ανακουφιστικής φροντίδας έως το 2030 – Νέες δομές σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Πολιτική Υγείας
10/06/2026 - 13:00
TeleHospital: Το νέο ψηφιακό «Νοσοκομείο» του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών
Υπηρεσίες Υγείας
10/06/2026 - 12:23
Ipsen και ΕΕΣ σε κοινή δράση για το περιβάλλον και την πρόληψη πυρκαγιών
Pharma News
10/06/2026 - 15:13
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo