ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

«Σημεία Στίξης»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία

Υγεία
«Σημεία Στίξης»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία
«Σημεία Στίξης», ονομάζεται η νέα Πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία, από το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α), η οποία ξεκίνησε σήμερα 1/12/2020.
Τρίτη, 01/12/2020 - 19:50
News4Health Team News4Health Team

O Σ.Π.Ε.Α καθημερινά έχει ως προτεραιότητα τη διαρκή στήριξη των ασθενών με αιμορροφιλία και των οικογενειών τους, καθώς επίσης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η δημιουργία της καμπάνιας «Σημεία Στίξης», έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό και να ενθαρρύνει τους πάσχοντες με αιμορροφιλία, το συγγενικό και φιλικό τους περιβάλλον ως προς τα θέματα της νόσου. «Τα ερωτηματικά είναι πολλά. Γιατί ; Πώς θα τα καταφέρω ; Θα μπορέσω να έχω μία φυσιολογική ζωή ; H απάντηση είναι μία ! Ναι ! Θα τα καταφέρεις ! Μπορείς να έχεις μία φυσιολογική Ζωή. Τελεία. Ενημερώσου. Ρώτα το γιατρό σου και βάλε μία τελεία στα ερωτηματικά. Ρώτα πώς θα μπορέσεις να απολαύσεις τη ζωή που σου αξίζει ». Η καμπάνια «Σημεία Στίξης» φιλοδοξεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα απλά και καθημερινά προτρέποντας τους ασθενείς με αιμορροφιλία να συνδυάζουν και να εκφράζουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους χωρίς περιορισμούς.

H καμπάνια «Σημεία Στίξης» ξεδιπλώνεται έχοντας ως κεντρικό σημείο αναφοράς τα σύμβολα των σημείων στίξης, όπως το ερωτηματικό (;), το θαυμαστικό (!), την τελεία (.) που χρησιμοποιούμε στο γραπτό λόγο και μας διευκολύνουν στην ανάγνωση του κειμένου κατανοώντας το καλύτερα ή δίνοντας έμφαση στο νόημα του.

Πρωταγωνιστές της καμπάνιας, η σταγόνα και τα σημεία στίξης που σε τρεις διαφορετικές διατάξεις, φανερώνουν ένα διαφορετικό σημείο στίξης και το μήνυμα που ακολουθείται από αυτό, συνθέτοντας έτσι την καμπάνια και τις δράσεις που την πλαισιώνουν.

Ο σχεδιασμός και η προβολή της καμπάνιας είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις δυνατότητες της τεχνολογίας της σύγχρονης εποχής, αποτελώντας έτσι και ένα συνεχές σημείο αναφοράς προβολής για το κοινό.

Στην υλοποίηση αυτού του στόχου ο Σ.Π.Ε.Α. δεν ήταν μόνος του. Δίπλα του στάθηκαν οι δημοσιογράφοι/συντάκτες υγείας, οι άνθρωποι που μιλάνε καθημερινά και μεταφέρουν ελπιδοφόρες εξελίξεις για το χώρο της υγείας, που δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη σωστή και σύγχρονη ενημέρωση των ασθενών, των οικογενειών και φίλων τους και στην ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

Οι δημοσιογράφοι με χαρά αγκάλιασαν την πρόσκληση του Συλλόγου ΣΠΕΑ να συμμετέχουν ενεργά στην καμπάνια «Σημεία Στίξης», δίνοντας Ένα Δυνατό Κλικ με την Καλύτερη Στιγμή τους!. Με την προσωπική τους φωτογράφιση στέλνουν και εκείνοι το δικό τους μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης στους ασθενείς με αιμορροφιλία, στις οικογένειες τους και στο ευρύ κοινό, προσφέροντας τη στήριξή τους για καλό σκοπό. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε από το φωτογράφο Σταύρο Χαμπάκη (το πορτφόλιο του περιλαμβάνει διαφημιστική φωτογραφία και ένα πλήθος από θεατρικές και καλλιτεχνικές παραγωγές). Ο επισκέπτης μέσω των ψηφιακών λύσεων σε microsite https://simeiastixis.com/ σε facebook @simeiastixisspea και Instagram @simeiastixis_spea έχει τη δυνατότητα να «πλοηγηθεί» στην καμπάνια, «προκαλώντας» τη συμμετοχή του, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του για τη νόσο της αιμορροφιλίας.

Bασικός κορμός της καμπάνιας είναι η δημιουργία του microsite http://www.simeiastixis.com το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να ενημερωθεί για την καμπάνια και τις δράσεις που τη συνθέτουν. Η φωτογράφιση των δημοσιογράφων/συντακτών υγείας θα επικοινωνηθεί μέσα από το microsite της καμπάνιας www.simeiastixis.com στην ειδική ενότητα Ένα δυνατό κλικ με την Καλύτερη Στιγμή σας! Η καμπάνια θα προβάλλεται στα Social Media σε Facebook @simeiastixisspea και Instagram @simeiastixis_spea για 2 μήνες, τα οποία έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τις ανάγκες προβολής της καμπάνιας. Επίσης, από σήμερα και για ένα μήνα οι δημοσιογράφοι θα έχουν την ευκαιρία να αναρτήσουν και στα προσωπικά τους Social Media τη φωτογραφία της καμπάνιας στην οποία συμμετείχαν. Μέσα από την επιλογή https://simeiastixis.com/questions/ δίνεται στον επισκέπτη η δυνατότητα να επικοινωνήσει με τα μέλη του Συλλόγου θέτοντας ερωτήματα, τα οποία είναι γενικής πληροφόρησης και μόνο γύρω από τη νόσο της αιμορροφιλίας, τη νόσο Von Willebrand και συγγενών αιμορραγικών διαταραχών, δημιουργώντας μία διάδραση με το κοινό.

Το πεδίο των ερωτήσεων θα εμπλουτίζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα καθώς και με ερωτήσεις του κοινού οι οποίες θα αποτελέσουν σημαντική πηγή για την ενημέρωση και την προβολή θεμάτων της νόσου. Τα ερωτήματα αυτά δεν θα τυγχάνουν απάντησης από τον Σύλλογο όπου απαιτείται ιατρική γνωμάτευση ή/και όπου τα συμπτώματα χρήζουν ιατρικής και επείγουσας αντιμετώπισης και για αυτά θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

«Η καμπάνια «Σημεία Στίξης» αποτελεί έκφραση και υπόσχεση της στήριξης και της ενθάρρυνσης του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών στους ασθενείς με αιμορροφιλία και στο συγγενικό τους περιβάλλον. Στόχο έχει να ενημερώσει το κοινό και να καθοδηγήσει τους ασθενείς με αιμορροφιλία να μη διστάζουν να ρωτούν και να βρίσκουν απαντήσεις στα καθημερινά τους ερωτήματα γύρω από τη νόσο της αιμορροφιλίας. Οι απαντήσεις αυτές να αποτελούν για τους ασθενείς με αιμορροφιλία το έναυσμα της έκφρασης των αναγκών και των επιθυμιών τους χωρίς περιορισμούς», τόνισε ο κ. Δημήτρης Βερύκιος, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

Επιθυμία μας είναι η καμπάνια «Σημεία Στίξης» να αποτελέσει ένα σημαντικό σημείο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, ώστε το κοινό μέσα από απλά καθημερινά ερωτήματα και απαντήσεις να ενημερωθεί για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με αιμορροφιλία. Στόχος της καμπάνιας είναι να στείλει ένα δυνατό μήνυμα ενθάρρυνσης και αισιοδοξίας στους ασθενείς με αιμορροφιλία να ακολουθούν τις επιθυμίες τους και με την υποστήριξη των ειδικών να τα καταφέρουν, ζώντας μία φυσιολογική ζωή. Γιατί η ίδια η ζωή είναι ένα θαύμα! Τελεία.», τόνισε ο Αλέξης Περδίκης, Γραμματέας του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

  • ΑΙΜΟΡΡΟΦΙΛΙΑ
  • ΚΑΜΠΑΝΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι κακές συνήθειες που βλάπτουν σοβαρά τα μάτια
Οι κακές συνήθειες που βλάπτουν σοβαρά τα μάτια 01 Δεκεμβρίου 2020
ΠΟΥ: Πότε πρέπει να φοράτε μάσκα όταν βρίσκεστε στο σπίτι 02 Δεκεμβρίου 2020
ΠΟΥ: Πότε πρέπει να φοράτε μάσκα όταν βρίσκεστε στο σπίτι

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η UBER ενισχύει το έργο της ΕΠΑΨΥ - Θα χρηματοδοτήσει και την καμπάνια «Μίλα, it’s ok!»
Ψυχική Υγεία
21/11/2025 - 21:23

Η UBER ενισχύει το έργο της ΕΠΑΨΥ - Θα χρηματοδοτήσει και την καμπάνια «Μίλα, it’s ok!»

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas για τον καρκίνο του προστάτη με την υποστήριξη της ΕΛΛΟΚ
Pharma News
11/11/2025 - 22:12

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas για τον καρκίνο του προστάτη με την υποστήριξη της ΕΛΛΟΚ

«Φάρος ελπίδας»: Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του παγκρέατος από τη Servier Hellas
Pharma News
10/11/2025 - 17:06

«Φάρος ελπίδας»: Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του παγκρέατος από τη Servier Hellas

ΠΙΣ: Οι γιατροί είναι πάντα η υπεύθυνη πηγή πληροφόρησης σε θέματα υγείας
Υγεία
29/10/2025 - 14:16

ΠΙΣ: Οι γιατροί είναι πάντα η υπεύθυνη πηγή πληροφόρησης σε θέματα υγείας

«Πρώτα το παιδί»: Καμπάνια για την αγορά τροφίμων σε οικογένειες που έχουν ανάγκη
Επικαιρότητα
16/10/2025 - 07:06

«Πρώτα το παιδί»: Καμπάνια για την αγορά τροφίμων σε οικογένειες που έχουν ανάγκη

«Έχεις Μήνυμα»: Νέα πρωτοβουλία της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους
Pharma News
14/10/2025 - 21:39

«Έχεις Μήνυμα»: Νέα πρωτοβουλία της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η άσκηση στη φύση προσφέρει οφέλη στην ψυχική υγεία
Fitness
06/12/2025 - 14:42
Τρεις θεραπείες για ανανεωμένο πρόσωπο πριν την Πρωτοχρονιά
Ομορφιά
06/12/2025 - 11:00
Παγκόσμια Ημέρα νόσου Wilson: Όταν η περίσσεια χαλκού προκαλεί ηπατική νόσο ακόμα και ψυχιατρική ασθένεια
Επικαιρότητα
06/12/2025 - 10:00
Τέλος στον εμβολιασμό όλων των νεογέννητων κατά της ηπατίτιδας Β στις ΗΠΑ
Επικαιρότητα
06/12/2025 - 09:30
ΕΟΠΥΥ: Πώς φτάσαμε στην εξάρθρωση κυκλώματος εικονικών συνταγογραφήσεων
Επικαιρότητα
06/12/2025 - 08:28
Εμμηνόπαυση και ρευματικό νόσημα: Ένας δύσκολος συνδυασμός που μπορεί όμως να αντιμετωπιστεί
Υγεία
05/12/2025 - 19:00
Σπιτικά γιατροσόφια για τον βασανιστικό βήχα
Υγεία
05/12/2025 - 18:00
Σαρκοπενία: Ο ρόλος των ενέσεων απώλειας βάρους
Health Talk
05/12/2025 - 17:00
Μνημόνιο συνεργασίας Ιδρύματος «Η Θεοτόκος» και ΙΝΣΕΤΕ για την ένταξη νέων στο φάσμα του αυτισμού στον τουρισμό
Επικαιρότητα
05/12/2025 - 16:00
Πού οφείλονται τα διαγνωστικά «ρεκόρ» της ΔΕΠΥ
Ψυχική Υγεία
05/12/2025 - 15:00
Κοινό φάρμακο για τη δυσκοιλιότητα προστατεύει τα νεφρά
Υγεία
05/12/2025 - 14:00
Χριστουγεννιάτικη κόπωση: Πότε κρύβει ελλείψεις συστατικών από τον οργανισμό μας - Τα συμπτώματα
Υγεία
05/12/2025 - 13:00
Πρακτικές οδηγίες προστασίας τους εντέρου κατά τη λήψη αντιβίωσης
Υγεία
05/12/2025 - 12:00
Εθνικό Δίκτυο Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας: Προκήρυξη για 53 μόνιμους ψυχίατρους και παιδοψυχίατρους
Πολιτική Υγείας
05/12/2025 - 10:47
Ο καλός γάμος δεν παχαίνει! - Ο ρόλος της ωκυτοκίνης
Υγεία
05/12/2025 - 10:00
Την αποτελεσματικότητα των εμβολιασμών κατά του κορονοϊού επιβεβαιώνει γαλλική έρευνα
Υγεία
05/12/2025 - 09:00
Νέα θεραπευτική επιλογή για μορφή καρκίνου της ουροδόχου κύστης
Υγεία
05/12/2025 - 07:39
M·A·C Cosmetics: 1,3 εκατ. δολάρια σε οργανισμούς HIV και AIDS για το πρόγραμμα VIVA GLAM
Επικαιρότητα
05/12/2025 - 05:12
Χριστουγεννιάτικο bazaar και εθελοντική αιμοδοσία στις 13 και 14 Δεκεμβρίου από την «Πηγή Ζωής»
Επικαιρότητα
05/12/2025 - 03:26
Ευλογιά των προβάτων: Θανατώθηκαν 430.000 ζώα - 80 νέα κρούσματα την περασμένη εβδομάδα
Επικαιρότητα
05/12/2025 - 00:07
Impact Report 2024: Οι δράσεις της Bayer Ελλάς για τη βιώσιμη ανάπτυξη
Pharma News
04/12/2025 - 23:32
Νέα διάκριση της ταινίας «Rare Land» της Chiesi στα Bravo Awards 2025
Pharma News
04/12/2025 - 22:11
Κλινικές μελέτες: Τα μετέωρα βήματα και οι προκλήσεις
Επικαιρότητα
04/12/2025 - 21:23
Κύφωση και οστεοπόρωση: Απλές παρεμβάσεις για την αποτροπή μετά τα 40
Health Talk
04/12/2025 - 20:57
Roche Diagnostics Hellas: «Τα διαγνωστικά είναι οι αφανείς ήρωες στην υγειονομική περίθαλψη»
Pharma News
04/12/2025 - 20:39
Γιατί η μυρωδιά της βροχής στο χώμα μας ανακουφίζει ψυχικά
Ψυχική Υγεία
04/12/2025 - 18:06
ΠΟΥ: Αυξήθηκαν σημαντικά οι θάνατοι από ελονοσία το 2024 - Παιδιά τα περισσότερα θύματα
Υγεία
04/12/2025 - 17:18
Νέα μελέτη: Ο «αόρατος» κίνδυνος της όψιμης έναρξης κατάθλιψης στους μακροχρόνιους επιζώντες καρκίνου
Ψυχική Υγεία
04/12/2025 - 16:49
Παχυσαρκία: Ανοίγει ο δρόμος για την δωρεάν χορήγηση φαρμάκων σε 8 χιλιάδες πολίτες
Πολιτική Υγείας
04/12/2025 - 16:26
Ενέσεις απώλειας βάρους: Λιγότερα κανονικά γεύματα, περισσότερα σνακ
Διατροφή
04/12/2025 - 16:07

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Παχυσαρκία: Ανοίγει ο δρόμος για την δωρεάν χορήγηση φαρμάκων σε 8 χιλιάδες πολίτες
Πολιτική Υγείας
04/12/2025 - 16:26
Δημητριακά: Το πιο μολυσμένο τρόφιμο με «παντοτινά χημικά» στην Ευρώπη
Διατροφή
04/12/2025 - 15:44
Ενέσεις απώλειας βάρους: Λιγότερα κανονικά γεύματα, περισσότερα σνακ
Διατροφή
04/12/2025 - 16:07
«Καμπανάκι» για τα fillers: Μπορούν να προκαλέσουν ακόμα και τύφλωση!
Ομορφιά
04/12/2025 - 10:00
Ο καλός γάμος δεν παχαίνει! - Ο ρόλος της ωκυτοκίνης
Υγεία
05/12/2025 - 10:00
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2025 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo