ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

«Σημεία Στίξης»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία

Υγεία
«Σημεία Στίξης»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία
«Σημεία Στίξης», ονομάζεται η νέα Πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία, από το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α), η οποία ξεκίνησε σήμερα 1/12/2020.
Τρίτη, 01/12/2020 - 19:50
News4Health Team News4Health Team

O Σ.Π.Ε.Α καθημερινά έχει ως προτεραιότητα τη διαρκή στήριξη των ασθενών με αιμορροφιλία και των οικογενειών τους, καθώς επίσης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η δημιουργία της καμπάνιας «Σημεία Στίξης», έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό και να ενθαρρύνει τους πάσχοντες με αιμορροφιλία, το συγγενικό και φιλικό τους περιβάλλον ως προς τα θέματα της νόσου. «Τα ερωτηματικά είναι πολλά. Γιατί ; Πώς θα τα καταφέρω ; Θα μπορέσω να έχω μία φυσιολογική ζωή ; H απάντηση είναι μία ! Ναι ! Θα τα καταφέρεις ! Μπορείς να έχεις μία φυσιολογική Ζωή. Τελεία. Ενημερώσου. Ρώτα το γιατρό σου και βάλε μία τελεία στα ερωτηματικά. Ρώτα πώς θα μπορέσεις να απολαύσεις τη ζωή που σου αξίζει ». Η καμπάνια «Σημεία Στίξης» φιλοδοξεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα απλά και καθημερινά προτρέποντας τους ασθενείς με αιμορροφιλία να συνδυάζουν και να εκφράζουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους χωρίς περιορισμούς.

H καμπάνια «Σημεία Στίξης» ξεδιπλώνεται έχοντας ως κεντρικό σημείο αναφοράς τα σύμβολα των σημείων στίξης, όπως το ερωτηματικό (;), το θαυμαστικό (!), την τελεία (.) που χρησιμοποιούμε στο γραπτό λόγο και μας διευκολύνουν στην ανάγνωση του κειμένου κατανοώντας το καλύτερα ή δίνοντας έμφαση στο νόημα του.

Πρωταγωνιστές της καμπάνιας, η σταγόνα και τα σημεία στίξης που σε τρεις διαφορετικές διατάξεις, φανερώνουν ένα διαφορετικό σημείο στίξης και το μήνυμα που ακολουθείται από αυτό, συνθέτοντας έτσι την καμπάνια και τις δράσεις που την πλαισιώνουν.

Ο σχεδιασμός και η προβολή της καμπάνιας είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις δυνατότητες της τεχνολογίας της σύγχρονης εποχής, αποτελώντας έτσι και ένα συνεχές σημείο αναφοράς προβολής για το κοινό.

Στην υλοποίηση αυτού του στόχου ο Σ.Π.Ε.Α. δεν ήταν μόνος του. Δίπλα του στάθηκαν οι δημοσιογράφοι/συντάκτες υγείας, οι άνθρωποι που μιλάνε καθημερινά και μεταφέρουν ελπιδοφόρες εξελίξεις για το χώρο της υγείας, που δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη σωστή και σύγχρονη ενημέρωση των ασθενών, των οικογενειών και φίλων τους και στην ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

Οι δημοσιογράφοι με χαρά αγκάλιασαν την πρόσκληση του Συλλόγου ΣΠΕΑ να συμμετέχουν ενεργά στην καμπάνια «Σημεία Στίξης», δίνοντας Ένα Δυνατό Κλικ με την Καλύτερη Στιγμή τους!. Με την προσωπική τους φωτογράφιση στέλνουν και εκείνοι το δικό τους μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης στους ασθενείς με αιμορροφιλία, στις οικογένειες τους και στο ευρύ κοινό, προσφέροντας τη στήριξή τους για καλό σκοπό. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε από το φωτογράφο Σταύρο Χαμπάκη (το πορτφόλιο του περιλαμβάνει διαφημιστική φωτογραφία και ένα πλήθος από θεατρικές και καλλιτεχνικές παραγωγές). Ο επισκέπτης μέσω των ψηφιακών λύσεων σε microsite https://simeiastixis.com/ σε facebook @simeiastixisspea και Instagram @simeiastixis_spea έχει τη δυνατότητα να «πλοηγηθεί» στην καμπάνια, «προκαλώντας» τη συμμετοχή του, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του για τη νόσο της αιμορροφιλίας.

Bασικός κορμός της καμπάνιας είναι η δημιουργία του microsite http://www.simeiastixis.com το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να ενημερωθεί για την καμπάνια και τις δράσεις που τη συνθέτουν. Η φωτογράφιση των δημοσιογράφων/συντακτών υγείας θα επικοινωνηθεί μέσα από το microsite της καμπάνιας www.simeiastixis.com στην ειδική ενότητα Ένα δυνατό κλικ με την Καλύτερη Στιγμή σας! Η καμπάνια θα προβάλλεται στα Social Media σε Facebook @simeiastixisspea και Instagram @simeiastixis_spea για 2 μήνες, τα οποία έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τις ανάγκες προβολής της καμπάνιας. Επίσης, από σήμερα και για ένα μήνα οι δημοσιογράφοι θα έχουν την ευκαιρία να αναρτήσουν και στα προσωπικά τους Social Media τη φωτογραφία της καμπάνιας στην οποία συμμετείχαν. Μέσα από την επιλογή https://simeiastixis.com/questions/ δίνεται στον επισκέπτη η δυνατότητα να επικοινωνήσει με τα μέλη του Συλλόγου θέτοντας ερωτήματα, τα οποία είναι γενικής πληροφόρησης και μόνο γύρω από τη νόσο της αιμορροφιλίας, τη νόσο Von Willebrand και συγγενών αιμορραγικών διαταραχών, δημιουργώντας μία διάδραση με το κοινό.

Το πεδίο των ερωτήσεων θα εμπλουτίζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα καθώς και με ερωτήσεις του κοινού οι οποίες θα αποτελέσουν σημαντική πηγή για την ενημέρωση και την προβολή θεμάτων της νόσου. Τα ερωτήματα αυτά δεν θα τυγχάνουν απάντησης από τον Σύλλογο όπου απαιτείται ιατρική γνωμάτευση ή/και όπου τα συμπτώματα χρήζουν ιατρικής και επείγουσας αντιμετώπισης και για αυτά θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

«Η καμπάνια «Σημεία Στίξης» αποτελεί έκφραση και υπόσχεση της στήριξης και της ενθάρρυνσης του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών στους ασθενείς με αιμορροφιλία και στο συγγενικό τους περιβάλλον. Στόχο έχει να ενημερώσει το κοινό και να καθοδηγήσει τους ασθενείς με αιμορροφιλία να μη διστάζουν να ρωτούν και να βρίσκουν απαντήσεις στα καθημερινά τους ερωτήματα γύρω από τη νόσο της αιμορροφιλίας. Οι απαντήσεις αυτές να αποτελούν για τους ασθενείς με αιμορροφιλία το έναυσμα της έκφρασης των αναγκών και των επιθυμιών τους χωρίς περιορισμούς», τόνισε ο κ. Δημήτρης Βερύκιος, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

Επιθυμία μας είναι η καμπάνια «Σημεία Στίξης» να αποτελέσει ένα σημαντικό σημείο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, ώστε το κοινό μέσα από απλά καθημερινά ερωτήματα και απαντήσεις να ενημερωθεί για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με αιμορροφιλία. Στόχος της καμπάνιας είναι να στείλει ένα δυνατό μήνυμα ενθάρρυνσης και αισιοδοξίας στους ασθενείς με αιμορροφιλία να ακολουθούν τις επιθυμίες τους και με την υποστήριξη των ειδικών να τα καταφέρουν, ζώντας μία φυσιολογική ζωή. Γιατί η ίδια η ζωή είναι ένα θαύμα! Τελεία.», τόνισε ο Αλέξης Περδίκης, Γραμματέας του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

  • ΑΙΜΟΡΡΟΦΙΛΙΑ
  • ΚΑΜΠΑΝΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι κακές συνήθειες που βλάπτουν σοβαρά τα μάτια
Οι κακές συνήθειες που βλάπτουν σοβαρά τα μάτια 01 Δεκεμβρίου 2020
ΠΟΥ: Πότε πρέπει να φοράτε μάσκα όταν βρίσκεστε στο σπίτι 02 Δεκεμβρίου 2020
ΠΟΥ: Πότε πρέπει να φοράτε μάσκα όταν βρίσκεστε στο σπίτι

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas: «Ξέρω τι σκέφτεσαι», για τον καρκίνο του μαστού
Pharma News
10/12/2025 - 07:07

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas: «Ξέρω τι σκέφτεσαι», για τον καρκίνο του μαστού

Η UBER ενισχύει το έργο της ΕΠΑΨΥ - Θα χρηματοδοτήσει και την καμπάνια «Μίλα, it’s ok!»
Ψυχική Υγεία
21/11/2025 - 21:23

Η UBER ενισχύει το έργο της ΕΠΑΨΥ - Θα χρηματοδοτήσει και την καμπάνια «Μίλα, it’s ok!»

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas για τον καρκίνο του προστάτη με την υποστήριξη της ΕΛΛΟΚ
Pharma News
11/11/2025 - 22:12

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas για τον καρκίνο του προστάτη με την υποστήριξη της ΕΛΛΟΚ

«Φάρος ελπίδας»: Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του παγκρέατος από τη Servier Hellas
Pharma News
10/11/2025 - 17:06

«Φάρος ελπίδας»: Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του παγκρέατος από τη Servier Hellas

ΠΙΣ: Οι γιατροί είναι πάντα η υπεύθυνη πηγή πληροφόρησης σε θέματα υγείας
Υγεία
29/10/2025 - 14:16

ΠΙΣ: Οι γιατροί είναι πάντα η υπεύθυνη πηγή πληροφόρησης σε θέματα υγείας

«Πρώτα το παιδί»: Καμπάνια για την αγορά τροφίμων σε οικογένειες που έχουν ανάγκη
Επικαιρότητα
16/10/2025 - 07:06

«Πρώτα το παιδί»: Καμπάνια για την αγορά τροφίμων σε οικογένειες που έχουν ανάγκη

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Merck ανακοινώνει το Innovation Cup 2026 με πρώτο βραβείο 20.000 ευρώ
Pharma News
22/12/2025 - 20:08
Παιδικό Χριστουγεννιάτικο Party στο Medtronic Diabetes Shop
Pharma News
22/12/2025 - 19:43
Τροφικές δηλητηριάσεις και γιορτές: Οι συμβουλές ενός μικροβιολόγου
Διατροφή
22/12/2025 - 19:01
Ο ΕΦΕΤ ανακάλεσε καραμέλες με «αόρατες» χρωστικές ουσίες
Επικαιρότητα
22/12/2025 - 18:24
«The Athens MIH»: Ο νέος οδικός χάρτης της Παιδοοδιαντρικής της EAPD
Επικαιρότητα
22/12/2025 - 18:07
Παράταση έως και 31 Ιανουαρίου 2026 για την υποβολή δικαιολογητικών στο πρόγραμμα «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»
Επικαιρότητα
22/12/2025 - 17:22
Χριστούγεννα με σακχαρώδη διαβήτη: Οκτώ απλά διατροφικά tips για απόλαυση με απόλυτο έλεγχο
Διατροφή
22/12/2025 - 16:58
Ημέρα Καινοτομίας και Συνεργασίας 2025» από τη Pfizer στη Θεσσαλονίκη
Pharma News
22/12/2025 - 16:39
ΑΠΘ: Στους κορυφαίους εκπαιδευτές χειρουργών παγκοσμίως ο καθηγητής Γεώργιος Τσουλφάς
Επικαιρότητα
22/12/2025 - 16:33
Σκι: Οδηγός για ασφαλείς εξορμήσεις στα βουνά - Ποιοι τραυματισμοί καραδοκούν
Health Talk
22/12/2025 - 16:16
Ενημερωτική δράση του Υπουργείου Υγείας για τη δωρεά μυελού των οστών με ισχυρό μήνυμα!
Πολιτική Υγείας
22/12/2025 - 15:52
Καταβλήθηκαν από το ΥΠΑΑΤ 2,4 εκατ. ευρώ στις περιφέρειες για την αντιμετώπιση της ευλογιάς
Επικαιρότητα
22/12/2025 - 15:34
Ποιά είναι η αποτελεσματικότητα του εμβολίου έναντι της γρίπης Κ; - Τι αναφέρει το ECDC
Πολιτική Υγείας
22/12/2025 - 15:17
Ινστιτούτο Ophthalmica: Συγκεντρώθηκαν περισσότερα από 2.000 γυαλιά οράσεως για συνανθρώπους μας στην Αφρική
Επικαιρότητα
22/12/2025 - 14:53
ΔΥΠΑ: 2.000 νέες θέσεις εργασίας για Άτομα με Αναπηρία σε Δήμους
Επικαιρότητα
22/12/2025 - 14:34
Ηράκλειο: Ολοκληρώθηκε η λήψη κερατοειδών από 77χρονη δότρια στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο
Επικαιρότητα
22/12/2025 - 14:16
Πώς τα γραπτά μηνύματα μπορούν να αποκαλύψουν τις σκοτεινές πτυχές μιας προσωπικότητας
Ψυχική Υγεία
22/12/2025 - 14:00
Νέα επιστημονικά δεδομένα ενισχύουν τον ρόλο της Κυτισινικλίνης στη διακοπή του καπνίσματος
Pharma News
22/12/2025 - 13:39
Η προσφορά βοήθειας σε συνανθρώπους μας μπορεί να επιβραδύνει τη γήρανση του εγκεφάλου
Υγεία
22/12/2025 - 13:00
Η εντυπωσιακή ανταπόκριση σε Ψηφιακό Βοηθό Γιατρού και Προσωπικό Βοηθό Υγείας Πολίτη σε αριθμούς
Digital Health
22/12/2025 - 12:00
Κάνετε ενέσεις απώλειας βάρους; Τι δεν πρέπει να έχει το χριστουγεννιάτικο πιάτο σας!
Υγεία
22/12/2025 - 11:00
Πυρετικοί σπασμοί στα παιδιά: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς
Health Talk
22/12/2025 - 10:00
Γιατί οι γυναίκες αναγνωρίζουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τα σημάδια ασθένειας στα πρόσωπα των άλλων
Υγεία
22/12/2025 - 09:00
Γρίπη Κ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να μην περάσετε τις γιορτές κρεβατωμένοι
Υγεία
22/12/2025 - 08:00
Οι βλάβες που μπορεί να προκαλέσει το ζεστό μπάνιο στο δέρμα - Απλές συμβουλές για να τις αποφύγετε
Ομορφιά
21/12/2025 - 12:19
Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στη νευρολογική αποκατάσταση με επίκεντρο τον ασθενή!
Health Talk
21/12/2025 - 09:34
Όταν η άσκηση γίνεται «ασπίδα» του εγκεφάλου: Πώς προστατεύει τη μνήμη και τη σκέψη μας όσο μεγαλώνουμε
Υγεία
21/12/2025 - 08:19
Γεωργιάδης από Νέα Υόρκη: «Κοινωνικό αγαθό για όλους η υγεία - Απόλυτη ευθύνη του κράτους η παροχή»
Πολιτική Υγείας
21/12/2025 - 07:18
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 1,7% των εγγεγραμμένων επαγγελματιών υγείας την περασμένη χρονιά
Πολιτική Υγείας
19/12/2025 - 22:00
Μιμείστε χωρίς να το καταλάβετε τους άλλους; Τι δείχνει για τον ψυχισμό σας
Ψυχική Υγεία
19/12/2025 - 21:00

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 1,7% των εγγεγραμμένων επαγγελματιών υγείας την περασμένη χρονιά
Πολιτική Υγείας
19/12/2025 - 22:00
Γεωργιάδης από Νέα Υόρκη: «Κοινωνικό αγαθό για όλους η υγεία - Απόλυτη ευθύνη του κράτους η παροχή»
Πολιτική Υγείας
21/12/2025 - 07:18
Γιατί οι γυναίκες αναγνωρίζουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τα σημάδια ασθένειας στα πρόσωπα των άλλων
Υγεία
22/12/2025 - 09:00
Οι βλάβες που μπορεί να προκαλέσει το ζεστό μπάνιο στο δέρμα - Απλές συμβουλές για να τις αποφύγετε
Ομορφιά
21/12/2025 - 12:19
Όταν η άσκηση γίνεται «ασπίδα» του εγκεφάλου: Πώς προστατεύει τη μνήμη και τη σκέψη μας όσο μεγαλώνουμε
Υγεία
21/12/2025 - 08:19
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2025 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo