ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

«Σημεία Στίξης»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία

Υγεία
«Σημεία Στίξης»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία
«Σημεία Στίξης», ονομάζεται η νέα Πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία, από το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α), η οποία ξεκίνησε σήμερα 1/12/2020.
Τρίτη, 01/12/2020 - 19:50
News4Health Team News4Health Team

O Σ.Π.Ε.Α καθημερινά έχει ως προτεραιότητα τη διαρκή στήριξη των ασθενών με αιμορροφιλία και των οικογενειών τους, καθώς επίσης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η δημιουργία της καμπάνιας «Σημεία Στίξης», έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό και να ενθαρρύνει τους πάσχοντες με αιμορροφιλία, το συγγενικό και φιλικό τους περιβάλλον ως προς τα θέματα της νόσου. «Τα ερωτηματικά είναι πολλά. Γιατί ; Πώς θα τα καταφέρω ; Θα μπορέσω να έχω μία φυσιολογική ζωή ; H απάντηση είναι μία ! Ναι ! Θα τα καταφέρεις ! Μπορείς να έχεις μία φυσιολογική Ζωή. Τελεία. Ενημερώσου. Ρώτα το γιατρό σου και βάλε μία τελεία στα ερωτηματικά. Ρώτα πώς θα μπορέσεις να απολαύσεις τη ζωή που σου αξίζει ». Η καμπάνια «Σημεία Στίξης» φιλοδοξεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα απλά και καθημερινά προτρέποντας τους ασθενείς με αιμορροφιλία να συνδυάζουν και να εκφράζουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους χωρίς περιορισμούς.

H καμπάνια «Σημεία Στίξης» ξεδιπλώνεται έχοντας ως κεντρικό σημείο αναφοράς τα σύμβολα των σημείων στίξης, όπως το ερωτηματικό (;), το θαυμαστικό (!), την τελεία (.) που χρησιμοποιούμε στο γραπτό λόγο και μας διευκολύνουν στην ανάγνωση του κειμένου κατανοώντας το καλύτερα ή δίνοντας έμφαση στο νόημα του.

Πρωταγωνιστές της καμπάνιας, η σταγόνα και τα σημεία στίξης που σε τρεις διαφορετικές διατάξεις, φανερώνουν ένα διαφορετικό σημείο στίξης και το μήνυμα που ακολουθείται από αυτό, συνθέτοντας έτσι την καμπάνια και τις δράσεις που την πλαισιώνουν.

Ο σχεδιασμός και η προβολή της καμπάνιας είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις δυνατότητες της τεχνολογίας της σύγχρονης εποχής, αποτελώντας έτσι και ένα συνεχές σημείο αναφοράς προβολής για το κοινό.

Στην υλοποίηση αυτού του στόχου ο Σ.Π.Ε.Α. δεν ήταν μόνος του. Δίπλα του στάθηκαν οι δημοσιογράφοι/συντάκτες υγείας, οι άνθρωποι που μιλάνε καθημερινά και μεταφέρουν ελπιδοφόρες εξελίξεις για το χώρο της υγείας, που δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη σωστή και σύγχρονη ενημέρωση των ασθενών, των οικογενειών και φίλων τους και στην ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

Οι δημοσιογράφοι με χαρά αγκάλιασαν την πρόσκληση του Συλλόγου ΣΠΕΑ να συμμετέχουν ενεργά στην καμπάνια «Σημεία Στίξης», δίνοντας Ένα Δυνατό Κλικ με την Καλύτερη Στιγμή τους!. Με την προσωπική τους φωτογράφιση στέλνουν και εκείνοι το δικό τους μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης στους ασθενείς με αιμορροφιλία, στις οικογένειες τους και στο ευρύ κοινό, προσφέροντας τη στήριξή τους για καλό σκοπό. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε από το φωτογράφο Σταύρο Χαμπάκη (το πορτφόλιο του περιλαμβάνει διαφημιστική φωτογραφία και ένα πλήθος από θεατρικές και καλλιτεχνικές παραγωγές). Ο επισκέπτης μέσω των ψηφιακών λύσεων σε microsite https://simeiastixis.com/ σε facebook @simeiastixisspea και Instagram @simeiastixis_spea έχει τη δυνατότητα να «πλοηγηθεί» στην καμπάνια, «προκαλώντας» τη συμμετοχή του, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του για τη νόσο της αιμορροφιλίας.

Bασικός κορμός της καμπάνιας είναι η δημιουργία του microsite http://www.simeiastixis.com το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να ενημερωθεί για την καμπάνια και τις δράσεις που τη συνθέτουν. Η φωτογράφιση των δημοσιογράφων/συντακτών υγείας θα επικοινωνηθεί μέσα από το microsite της καμπάνιας www.simeiastixis.com στην ειδική ενότητα Ένα δυνατό κλικ με την Καλύτερη Στιγμή σας! Η καμπάνια θα προβάλλεται στα Social Media σε Facebook @simeiastixisspea και Instagram @simeiastixis_spea για 2 μήνες, τα οποία έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τις ανάγκες προβολής της καμπάνιας. Επίσης, από σήμερα και για ένα μήνα οι δημοσιογράφοι θα έχουν την ευκαιρία να αναρτήσουν και στα προσωπικά τους Social Media τη φωτογραφία της καμπάνιας στην οποία συμμετείχαν. Μέσα από την επιλογή https://simeiastixis.com/questions/ δίνεται στον επισκέπτη η δυνατότητα να επικοινωνήσει με τα μέλη του Συλλόγου θέτοντας ερωτήματα, τα οποία είναι γενικής πληροφόρησης και μόνο γύρω από τη νόσο της αιμορροφιλίας, τη νόσο Von Willebrand και συγγενών αιμορραγικών διαταραχών, δημιουργώντας μία διάδραση με το κοινό.

Το πεδίο των ερωτήσεων θα εμπλουτίζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα καθώς και με ερωτήσεις του κοινού οι οποίες θα αποτελέσουν σημαντική πηγή για την ενημέρωση και την προβολή θεμάτων της νόσου. Τα ερωτήματα αυτά δεν θα τυγχάνουν απάντησης από τον Σύλλογο όπου απαιτείται ιατρική γνωμάτευση ή/και όπου τα συμπτώματα χρήζουν ιατρικής και επείγουσας αντιμετώπισης και για αυτά θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

«Η καμπάνια «Σημεία Στίξης» αποτελεί έκφραση και υπόσχεση της στήριξης και της ενθάρρυνσης του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών στους ασθενείς με αιμορροφιλία και στο συγγενικό τους περιβάλλον. Στόχο έχει να ενημερώσει το κοινό και να καθοδηγήσει τους ασθενείς με αιμορροφιλία να μη διστάζουν να ρωτούν και να βρίσκουν απαντήσεις στα καθημερινά τους ερωτήματα γύρω από τη νόσο της αιμορροφιλίας. Οι απαντήσεις αυτές να αποτελούν για τους ασθενείς με αιμορροφιλία το έναυσμα της έκφρασης των αναγκών και των επιθυμιών τους χωρίς περιορισμούς», τόνισε ο κ. Δημήτρης Βερύκιος, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

Επιθυμία μας είναι η καμπάνια «Σημεία Στίξης» να αποτελέσει ένα σημαντικό σημείο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, ώστε το κοινό μέσα από απλά καθημερινά ερωτήματα και απαντήσεις να ενημερωθεί για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με αιμορροφιλία. Στόχος της καμπάνιας είναι να στείλει ένα δυνατό μήνυμα ενθάρρυνσης και αισιοδοξίας στους ασθενείς με αιμορροφιλία να ακολουθούν τις επιθυμίες τους και με την υποστήριξη των ειδικών να τα καταφέρουν, ζώντας μία φυσιολογική ζωή. Γιατί η ίδια η ζωή είναι ένα θαύμα! Τελεία.», τόνισε ο Αλέξης Περδίκης, Γραμματέας του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

  • ΑΙΜΟΡΡΟΦΙΛΙΑ
  • ΚΑΜΠΑΝΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι κακές συνήθειες που βλάπτουν σοβαρά τα μάτια
Οι κακές συνήθειες που βλάπτουν σοβαρά τα μάτια 01 Δεκεμβρίου 2020
ΠΟΥ: Πότε πρέπει να φοράτε μάσκα όταν βρίσκεστε στο σπίτι 02 Δεκεμβρίου 2020
ΠΟΥ: Πότε πρέπει να φοράτε μάσκα όταν βρίσκεστε στο σπίτι

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas για τον καρκίνο του προστάτη με την υποστήριξη της ΕΛΛΟΚ
Pharma News
11/11/2025 - 22:12

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas για τον καρκίνο του προστάτη με την υποστήριξη της ΕΛΛΟΚ

«Φάρος ελπίδας»: Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του παγκρέατος από τη Servier Hellas
Pharma News
10/11/2025 - 17:06

«Φάρος ελπίδας»: Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του παγκρέατος από τη Servier Hellas

ΠΙΣ: Οι γιατροί είναι πάντα η υπεύθυνη πηγή πληροφόρησης σε θέματα υγείας
Υγεία
29/10/2025 - 14:16

ΠΙΣ: Οι γιατροί είναι πάντα η υπεύθυνη πηγή πληροφόρησης σε θέματα υγείας

«Πρώτα το παιδί»: Καμπάνια για την αγορά τροφίμων σε οικογένειες που έχουν ανάγκη
Επικαιρότητα
16/10/2025 - 07:06

«Πρώτα το παιδί»: Καμπάνια για την αγορά τροφίμων σε οικογένειες που έχουν ανάγκη

«Έχεις Μήνυμα»: Νέα πρωτοβουλία της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους
Pharma News
14/10/2025 - 21:39

«Έχεις Μήνυμα»: Νέα πρωτοβουλία της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους

«Άλμα Ζωής»: Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού «Αυτό είναι το σημάδι σου»
Patient Talk
09/10/2025 - 23:27

«Άλμα Ζωής»: Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού «Αυτό είναι το σημάδι σου»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γάζα: Εμβολιαστικό σαφάρι σε περισσότερα από 40.000 παιδιά ετοιμάζει ΠΟΥ
Επικαιρότητα
21/11/2025 - 03:43
Έκθεση-κόλαφος: «Χαοτική και τοξική η αντιμετώπιση της Covid-19 στη Βρετανία με ευθύνη και του Τζόνσον
Επικαιρότητα
21/11/2025 - 00:18
Κορυφαίο νοσοκομείο για το 2025 το Αντικαρκινικό του Πειραιά «Μεταξά»
Υγεία
20/11/2025 - 23:04
Θεσσαλονίκη: «Η έμφυλη βία αλλάζει μορφές και διαστάσεις με περιεχόμενο ψυχολογικού ελέγχου»
Ψυχική Υγεία
20/11/2025 - 22:17
Health Care & Business Awards: Βράβευση της Ιουλία Τσέτη για την προσφορά της στην επιστήμη και το φάρμακο
Pharma News
20/11/2025 - 21:42
Η PPTA χαιρετίζει τη θέση του ΣΦΕΕ για τα φάρμακα από πλάσμα
Pharma Policy
20/11/2025 - 20:54
Επείγουσες οδηγίες από το ECDC για άμεσο εμβολιασμό λόγω πρώιμης κυκλοφορίας της γρίπης
Πολιτική Υγείας
20/11/2025 - 20:26
ΕΟΔΥ: Τέσσερις νέοι θάνατοι από COVID-19 - Μικρή αύξηση των κρουσμάτων γριπώδους συνδρομής
Υγεία
20/11/2025 - 20:03
Μελέτες αποδεικνύουν ότι οι ρινικές πλύσεις καταπολεμούν αποτελεσματικά το κοινό κρυολόγημα
Υγεία
20/11/2025 - 19:42
Στις 23 Νοεμβρίου ο συμβολικός περίπατος «Περπατάμε για την Πολλαπλή Σκλήρυνση»
Patient Talk
20/11/2025 - 19:23
Μήνυση κατέθεσε η ΕΙΝΑΠ στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για τα ράντζα στο Αττικόν
Επικαιρότητα
20/11/2025 - 19:11
Γεωργιάδης: «Σε τροχιά οριστικής υλοποίησης το Νοσοκομείο της Κω»
Πολιτική Υγείας
20/11/2025 - 18:57
2ο Roche Partner’s Day: Δύο μέρες αφιερωμένες στις νέες εξελίξεις στον διαγνωστικό τομέα
Pharma News
20/11/2025 - 18:46
Το ΜΗΤΕΡΑ ως κέντρο αναφοράς για τον καρκίνο του παγκρέατος
Υπηρεσίες Υγείας
20/11/2025 - 18:41
Η Μέμη Τσεκούρα νέα πρόεδρος του Δ.Σ. της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας
Patient Talk
20/11/2025 - 17:54
Νέες μη ορμονικές θεραπείες για τις εξάψεις γυναικών με πρόωρη κλιμακτήριο μετά από αντικαρκινικές θεραπείες
Υγεία
20/11/2025 - 16:58
Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου Παγκρέατος: Γάλλοι επιστήμονες διερευνούν τις δυνατότητες του mRNA
Υγεία
20/11/2025 - 16:00
ΔΕΠΥ: Ακόμα και μια συνεδρία σωματικής δραστηριότητας μπορεί να βοηθήσει στις σχολικές επιδόσεις
Fitness
20/11/2025 - 15:00
Νέο χάπι μειώνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης κατά σχεδόν 60%
Υγεία
20/11/2025 - 14:00
Τσιρότο υπόσχεται επούλωση της καρδιάς μετά από έμφραγμα
Υγεία
20/11/2025 - 13:00
Πέθανε ο 22χρονος που προσπάθησε να καταπιεί ολόκληρο μπέργκερ για ένα... challenge
Επικαιρότητα
20/11/2025 - 12:38
Γιατί οι επιστήμονες θέλουν να φτιάξουν στοματικό διάλυμα από σκόρδο
Υγεία
20/11/2025 - 12:00
Σήμα κινδύνου από νέα έρευνα για σοβαρές παρενέργειες του ηλεκτροσόκ σε ψυχικά πάσχοντες
Ψυχική Υγεία
20/11/2025 - 11:00
CDC: Δεν υπάρχουν στοιχεία ότι τα εμβόλια δεν προκαλούν αυτισμό
Πολιτική Υγείας
20/11/2025 - 10:38
Καρκίνος μαστού: Η σύγχρονη προσέγγιση σε μια παλιά νόσο
Health Talk
20/11/2025 - 10:00
Ένα τρύπημα στο δάκτυλο μπορεί να ανιχνεύσει ασθένειες 10 χρόνια πριν την εμφάνιση των συμπτωμάτων
Υγεία
20/11/2025 - 09:00
Πέντε συμβουλές για τη σωστή αποκατάσταση έπειτα από μαραθώνιο δρόμο
Health Talk
20/11/2025 - 07:16
Κέντρο Αποκατάστασης ΑΝΑΠΛΑΣΗ: «Αντιστεκόμαστε στην άνοια, δυναμώνουμε τη σκέψη, ενισχύουμε τον άνθρωπο!»
Υπηρεσίες Υγείας
20/11/2025 - 03:37
Φοιτητές της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ επισκέφθηκαν το Ωνάσειο Νοσοκομείο
Υπηρεσίες Υγείας
20/11/2025 - 00:06
Δήμος Αθηναίων: «Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε καθημερινά τα αδέσποτα ζώα της πόλης»
Pet
19/11/2025 - 23:24

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μέλι: Όταν είναι πολύ γλυκό για να είναι... αληθινό - Οι κίνδυνοι που ενέχουν οι μέθοδοι νόθευσης
Διατροφή
19/11/2025 - 14:00
Το σεξ μπορεί να επιταχύνει την επούλωση των πληγών μειώνοντας το στρες
Υγεία
19/11/2025 - 15:00
Σύγκρουση Λονδίνου–Βρυξελλών για την απαγόρευση καπνίσματος βάσει χρονολογίας γέννησης
Επικαιρότητα
18/11/2025 - 12:16
Movember: Ο μήνας που υπενθυμίζει στους άνδρες ότι η πρόληψη σώζει ζωές
Health Talk
19/11/2025 - 09:30
Worth Constructions: «Αυξημένων απαιτήσεων το έργο αναβάθμισης του Νοσοκομείου «Άγιος Σάββας»
Επικαιρότητα
18/11/2025 - 23:22
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2025 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo