ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

«Σημεία Στίξης»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία

Υγεία
«Σημεία Στίξης»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία
«Σημεία Στίξης», ονομάζεται η νέα Πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία, από το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α), η οποία ξεκίνησε σήμερα 1/12/2020.
Τρίτη, 01/12/2020 - 19:50
News4Health Team News4Health Team

O Σ.Π.Ε.Α καθημερινά έχει ως προτεραιότητα τη διαρκή στήριξη των ασθενών με αιμορροφιλία και των οικογενειών τους, καθώς επίσης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η δημιουργία της καμπάνιας «Σημεία Στίξης», έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό και να ενθαρρύνει τους πάσχοντες με αιμορροφιλία, το συγγενικό και φιλικό τους περιβάλλον ως προς τα θέματα της νόσου. «Τα ερωτηματικά είναι πολλά. Γιατί ; Πώς θα τα καταφέρω ; Θα μπορέσω να έχω μία φυσιολογική ζωή ; H απάντηση είναι μία ! Ναι ! Θα τα καταφέρεις ! Μπορείς να έχεις μία φυσιολογική Ζωή. Τελεία. Ενημερώσου. Ρώτα το γιατρό σου και βάλε μία τελεία στα ερωτηματικά. Ρώτα πώς θα μπορέσεις να απολαύσεις τη ζωή που σου αξίζει ». Η καμπάνια «Σημεία Στίξης» φιλοδοξεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα απλά και καθημερινά προτρέποντας τους ασθενείς με αιμορροφιλία να συνδυάζουν και να εκφράζουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους χωρίς περιορισμούς.

H καμπάνια «Σημεία Στίξης» ξεδιπλώνεται έχοντας ως κεντρικό σημείο αναφοράς τα σύμβολα των σημείων στίξης, όπως το ερωτηματικό (;), το θαυμαστικό (!), την τελεία (.) που χρησιμοποιούμε στο γραπτό λόγο και μας διευκολύνουν στην ανάγνωση του κειμένου κατανοώντας το καλύτερα ή δίνοντας έμφαση στο νόημα του.

Πρωταγωνιστές της καμπάνιας, η σταγόνα και τα σημεία στίξης που σε τρεις διαφορετικές διατάξεις, φανερώνουν ένα διαφορετικό σημείο στίξης και το μήνυμα που ακολουθείται από αυτό, συνθέτοντας έτσι την καμπάνια και τις δράσεις που την πλαισιώνουν.

Ο σχεδιασμός και η προβολή της καμπάνιας είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις δυνατότητες της τεχνολογίας της σύγχρονης εποχής, αποτελώντας έτσι και ένα συνεχές σημείο αναφοράς προβολής για το κοινό.

Στην υλοποίηση αυτού του στόχου ο Σ.Π.Ε.Α. δεν ήταν μόνος του. Δίπλα του στάθηκαν οι δημοσιογράφοι/συντάκτες υγείας, οι άνθρωποι που μιλάνε καθημερινά και μεταφέρουν ελπιδοφόρες εξελίξεις για το χώρο της υγείας, που δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη σωστή και σύγχρονη ενημέρωση των ασθενών, των οικογενειών και φίλων τους και στην ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

Οι δημοσιογράφοι με χαρά αγκάλιασαν την πρόσκληση του Συλλόγου ΣΠΕΑ να συμμετέχουν ενεργά στην καμπάνια «Σημεία Στίξης», δίνοντας Ένα Δυνατό Κλικ με την Καλύτερη Στιγμή τους!. Με την προσωπική τους φωτογράφιση στέλνουν και εκείνοι το δικό τους μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης στους ασθενείς με αιμορροφιλία, στις οικογένειες τους και στο ευρύ κοινό, προσφέροντας τη στήριξή τους για καλό σκοπό. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε από το φωτογράφο Σταύρο Χαμπάκη (το πορτφόλιο του περιλαμβάνει διαφημιστική φωτογραφία και ένα πλήθος από θεατρικές και καλλιτεχνικές παραγωγές). Ο επισκέπτης μέσω των ψηφιακών λύσεων σε microsite https://simeiastixis.com/ σε facebook @simeiastixisspea και Instagram @simeiastixis_spea έχει τη δυνατότητα να «πλοηγηθεί» στην καμπάνια, «προκαλώντας» τη συμμετοχή του, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του για τη νόσο της αιμορροφιλίας.

Bασικός κορμός της καμπάνιας είναι η δημιουργία του microsite http://www.simeiastixis.com το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να ενημερωθεί για την καμπάνια και τις δράσεις που τη συνθέτουν. Η φωτογράφιση των δημοσιογράφων/συντακτών υγείας θα επικοινωνηθεί μέσα από το microsite της καμπάνιας www.simeiastixis.com στην ειδική ενότητα Ένα δυνατό κλικ με την Καλύτερη Στιγμή σας! Η καμπάνια θα προβάλλεται στα Social Media σε Facebook @simeiastixisspea και Instagram @simeiastixis_spea για 2 μήνες, τα οποία έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τις ανάγκες προβολής της καμπάνιας. Επίσης, από σήμερα και για ένα μήνα οι δημοσιογράφοι θα έχουν την ευκαιρία να αναρτήσουν και στα προσωπικά τους Social Media τη φωτογραφία της καμπάνιας στην οποία συμμετείχαν. Μέσα από την επιλογή https://simeiastixis.com/questions/ δίνεται στον επισκέπτη η δυνατότητα να επικοινωνήσει με τα μέλη του Συλλόγου θέτοντας ερωτήματα, τα οποία είναι γενικής πληροφόρησης και μόνο γύρω από τη νόσο της αιμορροφιλίας, τη νόσο Von Willebrand και συγγενών αιμορραγικών διαταραχών, δημιουργώντας μία διάδραση με το κοινό.

Το πεδίο των ερωτήσεων θα εμπλουτίζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα καθώς και με ερωτήσεις του κοινού οι οποίες θα αποτελέσουν σημαντική πηγή για την ενημέρωση και την προβολή θεμάτων της νόσου. Τα ερωτήματα αυτά δεν θα τυγχάνουν απάντησης από τον Σύλλογο όπου απαιτείται ιατρική γνωμάτευση ή/και όπου τα συμπτώματα χρήζουν ιατρικής και επείγουσας αντιμετώπισης και για αυτά θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

«Η καμπάνια «Σημεία Στίξης» αποτελεί έκφραση και υπόσχεση της στήριξης και της ενθάρρυνσης του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών στους ασθενείς με αιμορροφιλία και στο συγγενικό τους περιβάλλον. Στόχο έχει να ενημερώσει το κοινό και να καθοδηγήσει τους ασθενείς με αιμορροφιλία να μη διστάζουν να ρωτούν και να βρίσκουν απαντήσεις στα καθημερινά τους ερωτήματα γύρω από τη νόσο της αιμορροφιλίας. Οι απαντήσεις αυτές να αποτελούν για τους ασθενείς με αιμορροφιλία το έναυσμα της έκφρασης των αναγκών και των επιθυμιών τους χωρίς περιορισμούς», τόνισε ο κ. Δημήτρης Βερύκιος, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

Επιθυμία μας είναι η καμπάνια «Σημεία Στίξης» να αποτελέσει ένα σημαντικό σημείο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, ώστε το κοινό μέσα από απλά καθημερινά ερωτήματα και απαντήσεις να ενημερωθεί για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με αιμορροφιλία. Στόχος της καμπάνιας είναι να στείλει ένα δυνατό μήνυμα ενθάρρυνσης και αισιοδοξίας στους ασθενείς με αιμορροφιλία να ακολουθούν τις επιθυμίες τους και με την υποστήριξη των ειδικών να τα καταφέρουν, ζώντας μία φυσιολογική ζωή. Γιατί η ίδια η ζωή είναι ένα θαύμα! Τελεία.», τόνισε ο Αλέξης Περδίκης, Γραμματέας του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

  • ΑΙΜΟΡΡΟΦΙΛΙΑ
  • ΚΑΜΠΑΝΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Οι κακές συνήθειες που βλάπτουν σοβαρά τα μάτια
Οι κακές συνήθειες που βλάπτουν σοβαρά τα μάτια 01 Δεκεμβρίου 2020
ΠΟΥ: Πότε πρέπει να φοράτε μάσκα όταν βρίσκεστε στο σπίτι 02 Δεκεμβρίου 2020
ΠΟΥ: Πότε πρέπει να φοράτε μάσκα όταν βρίσκεστε στο σπίτι

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas: «Ξέρω τι σκέφτεσαι», για τον καρκίνο του μαστού
Pharma News
10/12/2025 - 07:07

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas: «Ξέρω τι σκέφτεσαι», για τον καρκίνο του μαστού

Η UBER ενισχύει το έργο της ΕΠΑΨΥ - Θα χρηματοδοτήσει και την καμπάνια «Μίλα, it’s ok!»
Ψυχική Υγεία
21/11/2025 - 21:23

Η UBER ενισχύει το έργο της ΕΠΑΨΥ - Θα χρηματοδοτήσει και την καμπάνια «Μίλα, it’s ok!»

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas για τον καρκίνο του προστάτη με την υποστήριξη της ΕΛΛΟΚ
Pharma News
11/11/2025 - 22:12

Νέα καμπάνια της Novartis Hellas για τον καρκίνο του προστάτη με την υποστήριξη της ΕΛΛΟΚ

«Φάρος ελπίδας»: Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του παγκρέατος από τη Servier Hellas
Pharma News
10/11/2025 - 17:06

«Φάρος ελπίδας»: Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του παγκρέατος από τη Servier Hellas

ΠΙΣ: Οι γιατροί είναι πάντα η υπεύθυνη πηγή πληροφόρησης σε θέματα υγείας
Υγεία
29/10/2025 - 14:16

ΠΙΣ: Οι γιατροί είναι πάντα η υπεύθυνη πηγή πληροφόρησης σε θέματα υγείας

«Πρώτα το παιδί»: Καμπάνια για την αγορά τροφίμων σε οικογένειες που έχουν ανάγκη
Επικαιρότητα
16/10/2025 - 07:06

«Πρώτα το παιδί»: Καμπάνια για την αγορά τροφίμων σε οικογένειες που έχουν ανάγκη

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΙΣΑ: Η ορθολογική διαχείριση των αντιβιοτικών στο νοσοκομείο
Πολιτική Υγείας
15/12/2025 - 09:00
Θεμιστοκλέους: Πρωτοβουλία από την Ελλάδα για ενιαίο ευρωπαϊκό πλαίσιο στη δωρεά σπέρματος και ωαρίων
Επικαιρότητα
15/12/2025 - 08:14
Γεωργιάδης για προϋπολογισμό 2026 : Η μεγαλύτερη χρηματοδότηση του ΕΣΥ από καταβολής ελληνικού έθνους
Πολιτική Υγείας
14/12/2025 - 09:19
Ginger: Η πικάντικη έξυπνη κίνηση για τη διατροφή σας μέσα στις γιορτές
Διατροφή
14/12/2025 - 08:32
Γιατί τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια μας φτιάχνουν τη διάθεση;
Ψυχική Υγεία
13/12/2025 - 09:14
Βασιλιάς Κάρολος: Καλά νέα για τη μάχη του με τον καρκίνο - Έκκληση στους πολίτες για προληπτικές εξετάσεις
Επικαιρότητα
13/12/2025 - 08:56
Τα ινομυώματα συνδέονται με υψηλότερο κίνδυνο καρδιοπάθειας
Υγεία
13/12/2025 - 08:40
Υπόθεση "καρκινογόνου" σπέρματος: Γενετικοί έλεγχοι και πλαφόν αριθμού ανά δότη οι στρατηγικές ασφαλείας
Επικαιρότητα
13/12/2025 - 08:21
Οι πρώτες εβδομάδες μετά τη γέννα: Το σώμα σε νέα ισορροπία
Health Talk
12/12/2025 - 18:49
Τι είναι το σύνδρομο Li-Fraumeni που αυξάνει δραματικά τις πιθανότητες νόσησης από καρκίνο
Υγεία
12/12/2025 - 18:22
Πράσινο υπό όρους από τον EMA σε νέο φάρμακο για τη θεραπεία τύπου καρκίνου της ουροδόχου κύστης
Pharma Policy
12/12/2025 - 17:57
Η L'Oréal Dermatological Beauty υποστηρίζει και φέτος τη βραβευμένη ομάδα φοιτητών iGEM Patras
Ομορφιά
12/12/2025 - 17:33
Παχυσαρκία: Η ανάγκη μιας πολυδιάστατης προσέγγισης και το όραμα της θεραπείας μιας ετήσιας δόσης
Υγεία
12/12/2025 - 17:08
O ΕΦΕΤ ανακαλεί άμεσα κατεψυγμένο προϊόν «Oreo Cheesecakes»
Επικαιρότητα
12/12/2025 - 16:43
Θεσσαλονίκη: Ανάβει το «Δέντρο της Ελπίδας», με στολίδια-αστέρια αφιερωμένα σε δότες οργάνων και ιστών
Επικαιρότητα
12/12/2025 - 16:27
ΣΦΕΕ: «Θετικές πρωτοβουλίες στην Ευρωπαϊκή φαρμακευτική μεταρρύθμιση αλλά δεν ενισχύεται η καινοτομία»
Pharma Policy
12/12/2025 - 16:09
Πολλαπλό μυέλωμα: Κλινικές μελέτες και δραστικές ουσίες που φέρνουν καινοτόμες θεραπείες
Υγεία
12/12/2025 - 15:41
Κέντρο Διοτίμα και Πειραιώς συνεχίζουν το πρόγραμμα EQUAL κατά της έμφυλης βίας
Ψυχική Υγεία
12/12/2025 - 15:14
Αγαπηδάκη: «Η Ελλάδα πλέον συνδιαμορφώνει κρίσιμες πολιτικές υγείας στην ΕΕ»
Πολιτική Υγείας
12/12/2025 - 14:52
«Καμπανάκι» από την ΕΟΟ για εμφυτεύματα και οδοντιατρικές εργασίες που κρύβουν σοβαρούς κινδύνους
Υγεία
12/12/2025 - 14:27
Η ΣΑΕΚ-ΕΚΑΒ εντάχθηκε στο ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Erasmus+ 2025
Επικαιρότητα
12/12/2025 - 14:09
Έρευνα του GLCC: Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες ασθενείς με καρκίνο του πνεύμονα
Patient Talk
12/12/2025 - 13:47
Αρχική συμφωνία για την απόκτηση της Innovis Pharma από την PharmaPath
Pharma News
12/12/2025 - 13:21
Θεμιστοκλέους: «Το ΕΣΥ βρίσκεται σήμερα στο καλύτερο επίπεδο των 42 χρόνων λειτουργίας του!»
Πολιτική Υγείας
12/12/2025 - 12:53
Πώς διορθώνονται οι μικρές αλλά σημαντικές ατέλειες στο πρόσωπο
Ομορφιά
12/12/2025 - 12:31
Έρχονται νέα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας: Πέντε πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε
Υγεία
12/12/2025 - 12:13
Οι παθολόγοι καταγγέλλουν αποκλεισμό και περιορισμένη πρόσβαση στη θεραπεία κατά της παχυσαρκίας
Υγεία
12/12/2025 - 11:26
Ηχογραφημένο μήνυμα από τον βασιλιά Κάρολο για τον καρκίνο που τον ταλαιπωρεί
Επικαιρότητα
12/12/2025 - 11:12
Οι παθήσεις του μαστού και η σημασία της πρόληψης
Health Talk
12/12/2025 - 10:57
ΗΠΑ: Το ChatGPT κατηγορείται ότι ενθάρρυνε ψυχιατρικό ασθενή να σκοτώσει την 83χρονη μητέρα του
Ψυχική Υγεία
11/12/2025 - 18:57

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έρχονται νέα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας: Πέντε πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε
Υγεία
12/12/2025 - 12:13
Πώς διορθώνονται οι μικρές αλλά σημαντικές ατέλειες στο πρόσωπο
Ομορφιά
12/12/2025 - 12:31
Οι παθολόγοι καταγγέλλουν αποκλεισμό και περιορισμένη πρόσβαση στη θεραπεία κατά της παχυσαρκίας
Υγεία
12/12/2025 - 11:26
Κέντρο Διοτίμα και Πειραιώς συνεχίζουν το πρόγραμμα EQUAL κατά της έμφυλης βίας
Ψυχική Υγεία
12/12/2025 - 15:14
Παχυσαρκία: Η ανάγκη μιας πολυδιάστατης προσέγγισης και το όραμα της θεραπείας μιας ετήσιας δόσης
Υγεία
12/12/2025 - 17:08
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2025 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo