news4logo

  • Pharma News
  • Πολιτική Υγείας
  • Υγεία
  • Health News
  • Διατροφή
  • Ευ Ζην
  • Pet & Health
Τρίτη, 01 Δεκεμβρίου 2020

«Σημεία Στίξης»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία

News4Health TeamNews4Health Team
429 0
«Σημεία Στίξης»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία

«Σημεία Στίξης», ονομάζεται η νέα Πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Αιμορροφιλία, από το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α), η οποία ξεκίνησε σήμερα 1/12/2020.

Banner - 1

O Σ.Π.Ε.Α καθημερινά έχει ως προτεραιότητα τη διαρκή στήριξη των ασθενών με αιμορροφιλία και των οικογενειών τους, καθώς επίσης και την ευαισθητοποίηση του κοινού. Η δημιουργία της καμπάνιας «Σημεία Στίξης», έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό και να ενθαρρύνει τους πάσχοντες με αιμορροφιλία, το συγγενικό και φιλικό τους περιβάλλον ως προς τα θέματα της νόσου. «Τα ερωτηματικά είναι πολλά. Γιατί ; Πώς θα τα καταφέρω ; Θα μπορέσω να έχω μία φυσιολογική ζωή ; H απάντηση είναι μία ! Ναι ! Θα τα καταφέρεις ! Μπορείς να έχεις μία φυσιολογική Ζωή. Τελεία. Ενημερώσου. Ρώτα το γιατρό σου και βάλε μία τελεία στα ερωτηματικά. Ρώτα πώς θα μπορέσεις να απολαύσεις τη ζωή που σου αξίζει ». Η καμπάνια «Σημεία Στίξης» φιλοδοξεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα απλά και καθημερινά προτρέποντας τους ασθενείς με αιμορροφιλία να συνδυάζουν και να εκφράζουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους χωρίς περιορισμούς.

H καμπάνια «Σημεία Στίξης» ξεδιπλώνεται έχοντας ως κεντρικό σημείο αναφοράς τα σύμβολα των σημείων στίξης, όπως το ερωτηματικό (;), το θαυμαστικό (!), την τελεία (.) που χρησιμοποιούμε στο γραπτό λόγο και μας διευκολύνουν στην ανάγνωση του κειμένου κατανοώντας το καλύτερα ή δίνοντας έμφαση στο νόημα του.

Πρωταγωνιστές της καμπάνιας, η σταγόνα και τα σημεία στίξης που σε τρεις διαφορετικές διατάξεις, φανερώνουν ένα διαφορετικό σημείο στίξης και το μήνυμα που ακολουθείται από αυτό, συνθέτοντας έτσι την καμπάνια και τις δράσεις που την πλαισιώνουν.

Ο σχεδιασμός και η προβολή της καμπάνιας είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις δυνατότητες της τεχνολογίας της σύγχρονης εποχής, αποτελώντας έτσι και ένα συνεχές σημείο αναφοράς προβολής για το κοινό.

Στην υλοποίηση αυτού του στόχου ο Σ.Π.Ε.Α. δεν ήταν μόνος του. Δίπλα του στάθηκαν οι δημοσιογράφοι/συντάκτες υγείας, οι άνθρωποι που μιλάνε καθημερινά και μεταφέρουν ελπιδοφόρες εξελίξεις για το χώρο της υγείας, που δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη σωστή και σύγχρονη ενημέρωση των ασθενών, των οικογενειών και φίλων τους και στην ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

Οι δημοσιογράφοι με χαρά αγκάλιασαν την πρόσκληση του Συλλόγου ΣΠΕΑ να συμμετέχουν ενεργά στην καμπάνια «Σημεία Στίξης», δίνοντας Ένα Δυνατό Κλικ με την Καλύτερη Στιγμή τους!. Με την προσωπική τους φωτογράφιση στέλνουν και εκείνοι το δικό τους μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης στους ασθενείς με αιμορροφιλία, στις οικογένειες τους και στο ευρύ κοινό, προσφέροντας τη στήριξή τους για καλό σκοπό. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε από το φωτογράφο Σταύρο Χαμπάκη (το πορτφόλιο του περιλαμβάνει διαφημιστική φωτογραφία και ένα πλήθος από θεατρικές και καλλιτεχνικές παραγωγές). Ο επισκέπτης μέσω των ψηφιακών λύσεων σε microsite https://simeiastixis.com/ σε facebook @simeiastixisspea και Instagram @simeiastixis_spea έχει τη δυνατότητα να «πλοηγηθεί» στην καμπάνια, «προκαλώντας» τη συμμετοχή του, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του για τη νόσο της αιμορροφιλίας.

Bασικός κορμός της καμπάνιας είναι η δημιουργία του microsite http://www.simeiastixis.com το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να ενημερωθεί για την καμπάνια και τις δράσεις που τη συνθέτουν. Η φωτογράφιση των δημοσιογράφων/συντακτών υγείας θα επικοινωνηθεί μέσα από το microsite της καμπάνιας www.simeiastixis.com στην ειδική ενότητα Ένα δυνατό κλικ με την Καλύτερη Στιγμή σας! Η καμπάνια θα προβάλλεται στα Social Media σε Facebook @simeiastixisspea και Instagram @simeiastixis_spea για 2 μήνες, τα οποία έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τις ανάγκες προβολής της καμπάνιας. Επίσης, από σήμερα και για ένα μήνα οι δημοσιογράφοι θα έχουν την ευκαιρία να αναρτήσουν και στα προσωπικά τους Social Media τη φωτογραφία της καμπάνιας στην οποία συμμετείχαν. Μέσα από την επιλογή https://simeiastixis.com/questions/ δίνεται στον επισκέπτη η δυνατότητα να επικοινωνήσει με τα μέλη του Συλλόγου θέτοντας ερωτήματα, τα οποία είναι γενικής πληροφόρησης και μόνο γύρω από τη νόσο της αιμορροφιλίας, τη νόσο Von Willebrand και συγγενών αιμορραγικών διαταραχών, δημιουργώντας μία διάδραση με το κοινό.

Το πεδίο των ερωτήσεων θα εμπλουτίζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα καθώς και με ερωτήσεις του κοινού οι οποίες θα αποτελέσουν σημαντική πηγή για την ενημέρωση και την προβολή θεμάτων της νόσου. Τα ερωτήματα αυτά δεν θα τυγχάνουν απάντησης από τον Σύλλογο όπου απαιτείται ιατρική γνωμάτευση ή/και όπου τα συμπτώματα χρήζουν ιατρικής και επείγουσας αντιμετώπισης και για αυτά θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

«Η καμπάνια «Σημεία Στίξης» αποτελεί έκφραση και υπόσχεση της στήριξης και της ενθάρρυνσης του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών στους ασθενείς με αιμορροφιλία και στο συγγενικό τους περιβάλλον. Στόχο έχει να ενημερώσει το κοινό και να καθοδηγήσει τους ασθενείς με αιμορροφιλία να μη διστάζουν να ρωτούν και να βρίσκουν απαντήσεις στα καθημερινά τους ερωτήματα γύρω από τη νόσο της αιμορροφιλίας. Οι απαντήσεις αυτές να αποτελούν για τους ασθενείς με αιμορροφιλία το έναυσμα της έκφρασης των αναγκών και των επιθυμιών τους χωρίς περιορισμούς», τόνισε ο κ. Δημήτρης Βερύκιος, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

Επιθυμία μας είναι η καμπάνια «Σημεία Στίξης» να αποτελέσει ένα σημαντικό σημείο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, ώστε το κοινό μέσα από απλά καθημερινά ερωτήματα και απαντήσεις να ενημερωθεί για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με αιμορροφιλία. Στόχος της καμπάνιας είναι να στείλει ένα δυνατό μήνυμα ενθάρρυνσης και αισιοδοξίας στους ασθενείς με αιμορροφιλία να ακολουθούν τις επιθυμίες τους και με την υποστήριξη των ειδικών να τα καταφέρουν, ζώντας μία φυσιολογική ζωή. Γιατί η ίδια η ζωή είναι ένα θαύμα! Τελεία.», τόνισε ο Αλέξης Περδίκης, Γραμματέας του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

pharmaserve.gr
Health ανα Tag:
  • ΑΙΜΟΡΡΟΦΙΛΙΑ
  • ΚΑΜΠΑΝΙΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ρευματοειδής αρθρίτιδα: Το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι συνήθως η καθυστερημένη διάγνωση

Ρευματοειδής αρθρίτιδα: Το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι συνήθως η καθυστερημένη διάγνωση

Το ταξίδι της πρωταθλήτριας του τένις Caroline Wozniacki έως τη διάγνωση με ρευματοειδή αρθρίτιδα και η εκστρατεία ενημέρωσης της UCB της οποίας αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο. Μίας καμπάνιας μέσω της οποίας θέλει να στηρίξει άλλες γυναίκες με φλεγμονώδεις νόσους.

News4Health TeamΒασιλική Αγγουρίδη
CSL Behring: Εγκρίθηκε η Πρώτη Θεραπεία Προφύλαξης για ασθενείς με Αιμορροφιλία Β

CSL Behring: Εγκρίθηκε η Πρώτη Θεραπεία Προφύλαξης για ασθενείς με Αιμορροφιλία Β

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) ενέκρινε την παράταση των Μεσοδιαστημάτων Χορή-γησης μέχρι 21 ημέρες* για τους Ενήλικους Ασθενείς με Αιμορροφιλία Β.

 

News4Health TeamNews4Health Team
«Ξεκλείδωσε τη Ζωή»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για την Αιμορροφιλία».

«Ξεκλείδωσε τη Ζωή»: Η Καμπάνια Ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για την Αιμορροφιλία».

«Ξεκλείδωσε τη Ζωή», ονομάζεται η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για την Αιμορροφιλία η οποία ξεκίνησε στις 11/06/2020, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

News4Health TeamNews4Health Team
Ο «Αιμίλιος» της Roche Hellas κερδίζει τριπλή διάκριση στα Patient Partnerships Awards

Ο «Αιμίλιος» της Roche Hellas κερδίζει τριπλή διάκριση στα Patient Partnerships Awards

Με κεντρικό ήρωα τον Αιμίλιο, ένα πρόσχαρο δεκάχρονο αγόρι με αιμορροφιλία και κύριο όχημα την ιστοσελίδα www.abouthaemophilia.com, η εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία» που βραβεύτηκε τριπλά στα Patient Partnerships Awards.

News4Health TeamNews4Health Team
Banner - 1
AbbVie

Newsroom

  • Κικίλιας: Δημιουργείτε δίκτυο παρακολούθησης των μεταλλάξεων του κορονοϊού

    22/01/2021 - 16:23
  • Σημαντικός ο κίνδυνος διαταραχών στα μάτια για ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη

    22/01/2021 - 15:34
  • Εμβολιασμός: Τι συμβαίνει με τη 2η δόση για όσους νοσήσουν με κορονοϊό μετά την 1η

    22/01/2021 - 15:08
  • Ξανθός: Η κυβέρνηση δεν κάνει τα απαραίτητα σε 2 κρίσιμα πεδία του εμβολιασμού

    22/01/2021 - 14:52
  • ΕΚΕΑ: Έκτακτη εθελοντική αιμοδοσία στις 27 Γενάρη

    22/01/2021 - 14:14
  • Κορονοϊός: Εξαιρετικά αποτελεσματική η θεραπεία της Eli Lilly σε ένοικους γηροκομείων

    22/01/2021 - 13:49
  • OHE: Πέφτει στα μισά η τιμή των rapid test για τις πιο φτωχές χώρες

    22/01/2021 - 13:25
  • Μέτωπο υγειονομικών κατά της «επικίνδυνης» τροπολογίας Κεραμέως για τα κολλέγια

    22/01/2021 - 12:46
  • Κορονοϊος: Ανοίγουν γυμνάσια και λύκεια, τι θα ισχύσει στις κόκκινες περιοχές

    22/01/2021 - 12:38
  • Αθλητισμός και δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε μετά από αρθροπλαστική γόνατος

    22/01/2021 - 12:16

news4

  • Pharma News
  • Πολιτική Υγείας
  • Υγεία
  • Health News
  • Διατροφή
  • Ευ Ζην
  • Pet & Health
  • Οι ειδήσεις της υγείας
  • ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

About Us

© 2019 NEWS4HEALTH. ALL RIGHTS RESERVED