ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Το τρόφιμο που μπορεί να κάνει θεαματική διαφορά στην κοινωνικότητα των παιδιών

Διατροφή
Freepik
Βρετανική έρευνα δείχνει ότι τα παιδιά που καταναλώνουν ψάρι δύο φορές την εβδομάδα έχουν πολύ υψηλότερες επιδόσεις στην φιλοκοινωνική συμπεριφορά.
Τρίτη, 11/03/2025 - 15:11
— Photo: Freepik
News4Health Team News4Health Team

Τα παιδιά που τρώνε ψάρι δύο φορές την εβδομάδα είναι πιο κοινωνικά και ευγενικά, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Οι ειδικοί πίσω από την έρευνα καλούν τώρα τους γονείς να δώσουν «στα παιδιά τους το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα στη ζωή τους» αλλάζοντας τη διατροφή τους.

Η δρ Caroline Taylor, αναπληρώτρια καθηγήτρια διατροφής στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ, δήλωσε: «Τα στοιχεία μας που συνδέουν την κατανάλωση ψαριών στα παιδιά με την καλύτερη ανάπτυξη της συμπεριφοράς είναι σαφή. Συνιστούμε ανεπιφύλακτα στους γονείς να παρέχουν τουλάχιστον δύο μερίδες ψάρι την εβδομάδα"

Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι τα παιδιά που δεν τρώνε καθόλου ψάρι είναι πιο πιθανό να είναι εγωιστικά, να είναι λιγότερο φιλικά και να συμπεριφέρονται με εγωκεντρικό τρόπο.


Τα θαλασσινά είναι πλούσια πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, σεληνίου και ιωδίου-θρεπτικών συστατικών που παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και τη γνωστική λειτουργία, σύμφωνα με προηγούμενες έρευνες. Ως εκ τούτου, οι ειδικοί θέλησαν να διερευνήσουν αν υπάρχει σχέση μεταξύ της συμπεριφοράς, του δείκτη νοημοσύνης και της κατανάλωσης θαλασσινών στα παιδιά.

Εξέτασαν λοιπόν στοιχεία για σχεδόν 6.000 νέους ηλικίας επτά έως εννέα ετών στην Αγγλία. Περίπου το 7,2% των παιδιών δεν έτρωγαν καθόλου ψάρι κάθε εβδομάδα, το 63,9% έτρωγαν έως 190 γραμμάρια την εβδομάδα και το 28,9% κατανάλωναν περισσότερα από 190 γραμμάρια ψάρι κάθε εβδομάδα - το ισοδύναμο περισσότερων από δύο μερίδων. Τα λεγόμενα προϊόντα ψαριών -όπως οι ψαροκροκέτες- αποτελούσαν σχεδόν το ήμισυ (46%) της μέσης συνολικής πρόσληψης θαλασσινών.

Στην ηλικία των επτά ετών τα παιδιά που δεν κατανάλωναν καθόλου ψάρι, σε σύγκριση με εκείνα που έτρωγαν τουλάχιστον 190 γραμμάρια ψάρι κάθε εβδομάδα, είχαν 35 % περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν ανάπτυξη συμπεριφοράς κάτω του μέσου όρου. Το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε 43% μεταξύ των παιδιών εννέα ετών. Τα παιδιά που δεν έτρωγαν καθόλου ψάρια είχαν επίσης περισσότερες πιθανότητες να επιδείξουν «υποδεέστερη του βέλτιστου φιλοκοινωνική συμπεριφορά», σύμφωνα με τη νέα μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στο European Journal of Nutrition. Η «φιλοκοινωνική» συμπεριφορά περιλαμβάνει τις φιλικές αλληλεπιδράσεις, τον αλτρουισμό και το μοίρασμα.

Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης τις συσχετίσεις μεταξύ της πρόσληψης θαλασσινών και του δείκτη νοημοσύνης, αλλά δεν βρέθηκε καμία σχέση.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η χαμηλή πρόσληψη ψαριών οφείλεται στο γεγονός ότι οι γονείς είχαν προηγουμένως προειδοποιηθεί ότι η υπερκατανάλωση ψαριών θα μπορούσε να αυξήσει τον κίνδυνο έκθεσης σε ρύπους όπως ο υδράργυρος.

Πηγή: Daily Mail

Τελευταία τροποποίηση στις 11/03/2025 - 14:27
  • ΨΑΡΙ
  • ΠΑΙΔΙΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το κόκκινο ή το λευκό κρασί είναι πιο υγιεινό; Εξαρτάται ποιος το πίνει!
Το κόκκινο ή το λευκό κρασί είναι πιο υγιεινό; Εξαρτάται ποιος το πίνει! 11 Μαρτίου 2025
Σέσκουλο: Το πολυεργαλείο της φύσης με τη μοναδική γεύση και τις πλούσιες θρεπτικές ιδιότητες 12 Μαρτίου 2025
Σέσκουλο: Το πολυεργαλείο της φύσης με τη μοναδική γεύση και τις πλούσιες θρεπτικές ιδιότητες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Νέες δυνατότητες με τη δωρεά γεννητικού υλικού από γνωστό δότη
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 10:42

Υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Νέες δυνατότητες με τη δωρεά γεννητικού υλικού από γνωστό δότη

Σουηδία: Τα παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν πρέπει να έχουν smartphone
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 21:54

Σουηδία: Τα παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν πρέπει να έχουν smartphone

Άσθμα: Η συγκατοίκηση με γάτες δεν φαίνεται να οξύνει το πρόβλημα στα παιδιά
Υγεία
10/06/2026 - 12:00

Άσθμα: Η συγκατοίκηση με γάτες δεν φαίνεται να οξύνει το πρόβλημα στα παιδιά

Ο FDA ενέκρινε φάρμακο της Pfizer για την αιμορροφιλία σε παιδιά
Pharma News
09/06/2026 - 15:57

Ο FDA ενέκρινε φάρμακο της Pfizer για την αιμορροφιλία σε παιδιά

Η κακή ποιότητα ύπνου στην παιδική ηλικία συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης στην εφηβεία
Ψυχική Υγεία
09/06/2026 - 09:00

Η κακή ποιότητα ύπνου στην παιδική ηλικία συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης στην εφηβεία

Σύλλογος Φλόγα: Έως 90 παιδιά διαγιγνώσκονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα με όγκο εγκεφάλου!
Patient Talk
04/06/2026 - 17:52

Σύλλογος Φλόγα: Έως 90 παιδιά διαγιγνώσκονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα με όγκο εγκεφάλου!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον Έβρο για τα 60 χρόνια από την ίδρυση της ELPEN
Pharma News
13/06/2026 - 00:13
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Προστάτη: Η επιστήμη αλλάζει τους κανόνες της πρόληψης
Health Talk
12/06/2026 - 22:43
«The Lancet»: Οι πολιτικές που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 22:18
Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46
Ικανοποίηση στον ΙΣΑ για τη συνέχιση του προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 21:18
Αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, συνεχίζεται η επιτήρηση στη Λέσβο για τον αφθώδη πυρετό
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 20:47
Κομισιόν: Πρόοδος και προκλήσεις στους ελέγχους της κουλτούρας ασφάλειας τροφίμων στην ΕΕ
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 19:31
Το πρώτο κέντρο θεραπείας πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»
Υγεία
12/06/2026 - 19:09
Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων
Διατροφή
12/06/2026 - 18:37
Σκληραίνοντας το σώμα μας: Η επιστήμη πίσω από την προπόνηση στις πολεμικές τέχνες
Fitness
12/06/2026 - 18:14
Ο ΕΕΣ βραβεύει 467 μαθητές που διακρίθηκαν στους πανελλαδικούς διαγωνισμούς
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 17:38
3ο ΣΦΕΕ Summit: Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για να γίνει κόμβος φαρμακευτικής καινοτομίας
Pharma Policy
12/06/2026 - 17:06
Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κέντρο γυναικολογίας και γονιμότητας Prolific
Υπηρεσίες Υγείας
12/06/2026 - 16:32
Υπογεννητικότητα: Οι ερευνητές εστιάζουν στον ρόλο των έξυπνων κινητών
Υγεία
12/06/2026 - 16:11
Νέες συστάσεις από τον EMA για το βαλπροϊκό οξύ και το εμβόλιο κατά του chikungunya
Pharma Policy
12/06/2026 - 15:47
Νέα προειδοποίηση ΠΟΥ για τον Έμπολα: Η επιδημία εξακολουθεί να εξαπλώνεται στο Κονγκό
Υγεία
12/06/2026 - 15:32
Οι καρδιοπαθείς ζητούν μείωση της συμμετοχής σε φάρμακα για προχωρημένη ανεπάρκεια
Patient Talk
12/06/2026 - 15:17
Καρκίνος του μαστού στους άνδρες: Η συχνότητα, τα συμπτώματα και οι παράγοντες κινδύνου
Υγεία
12/06/2026 - 15:00
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο 3ο SFEE SUMMIT: «Σημαντικό βήμα προόδου το "Προλαμβάνω" αλλά πρέπει να συνεχίσουμε»
Patient Talk
12/06/2026 - 14:37
IQ Genomix και Ομάδα Αιγαίου σε ακριτικά νησιά δωρεάν προληπτικούς ελέγχους καρκίνου του παχέος εντέρου
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 14:14
Αγγούρι: 8 λόγοι που αξίζει να το βάζετε καθημερινά στο πιάτο σας
Διατροφή
12/06/2026 - 14:00
Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» συνεχίζεται έως το 2030 – Νέα φάση από την 1η Σεπτεμβρίου 2026
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 13:48
Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50
Συστατικό συμπληρωμάτων για τους πόνους των αρθρώσεων φαίνεται να επιταχύνει την εξέλιξη του Αλτσχάιμερ
Υγεία
12/06/2026 - 11:00
Υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Νέες δυνατότητες με τη δωρεά γεννητικού υλικού από γνωστό δότη
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 10:42
Πρεμιέρα για τα από στόματος GLP-1 στην Ευρώπη - Πράσινο φως για το χάπι της Novo Nordisk στη Μ. Βρετανία
Pharma News
12/06/2026 - 10:00
Λύκος: 5 ασθενείς με σοβαρές επιπλοκές σε ύφεση μετά από θεραπεία με γενετικά τροποποιημένα κύτταρα
Υγεία
12/06/2026 - 09:00
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Sports Excellence Hub στο SNF Nostos 2026
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 07:21

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η GSK εξαγοράζει τη Nuvalent έναντι 10,6 δισ. δολαρίων και ενισχύει τη θέση της στον τομέα της ογκολογίας
Pharma News
10/06/2026 - 09:00
Πώς ο συνδυασμός φρούτων με τσάι μπορεί να δημιουργήσει ασπίδα για την υγεία της καρδιάς
Διατροφή
10/06/2026 - 10:00
Εθνικό δίκτυο 500 κλινών ανακουφιστικής φροντίδας έως το 2030 – Νέες δομές σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Πολιτική Υγείας
10/06/2026 - 13:00
TeleHospital: Το νέο ψηφιακό «Νοσοκομείο» του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών
Υπηρεσίες Υγείας
10/06/2026 - 12:23
Ipsen και ΕΕΣ σε κοινή δράση για το περιβάλλον και την πρόληψη πυρκαγιών
Pharma News
10/06/2026 - 15:13
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo