ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πες μου τι πρωινό τρως να σού πω πόσο θα ζήσεις!

Διατροφή
Freepik
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε παρακολουθώντας σχεδόν 200.000 Βρετανούς έδειξε ποιες επιλογές πρωινού θωρακίζουν από ασθένειες και προστατεύουν από πρόωρο θάνατο.
Τρίτη, 29/04/2025 - 08:49
— Photo: Freepik
News4Health Team News4Health Team

Μια χούφτα σταφίδες στο μπολ με τα δημητριακά σας μπορεί να σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο.

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η προσθήκη οποιουδήποτε είδους αποξηραμένων φρούτων στο πρωινό γεύμα μειώνει τον κίνδυνο θανάτου από καρδιακές παθήσεις κατά 18% και από καρκίνο κατά 11%.

Η κατανάλωση μούσλι, χυλού ή δημητριακών με πίτουρο ως πρώτο γεύμα της ημέρας είχε παρόμοια ευεργετική επίδραση, μειώνοντας τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου κατά 10 έως 15%.

Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Nutrition Journal, το να ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα μπολ ζαχαρούχων δημητριακών αυξάνει τις πιθανότητες πρόωρου θανάτου κατά 40%.

Η μελέτη, που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Επιστήμης και Τεχνολογίας της Ανχούι στην Κίνα, ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο τα διαφορετικά πρωινά επηρεάζουν τη διάρκεια ζωής, εξετάζοντας τις διατροφικές συνήθειες 186.000 Βρετανών.

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι οι αντιβακτηριακές ιδιότητες των αποξηραμένων φρούτων προέρχονται από το γεγονός ότι η διαδικασία αποξήρανσης συμπυκνώνει τα φυσικά θρεπτικά συστατικά και τις φυτικές ίνες σε κάθε κομμάτι. Τα περισσότερα είναι επίσης πλούσια πηγή ισχυρών αντιοξειδωτικών, τα οποία μπορούν να προλάβουν καρδιακές παθήσεις και καρκίνο.

Πηγή: Daily Mail

  • ΠΡΩΙΝΟ
  • ΣΤΑΦΙΔΕΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα αυξάνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με διεθνή μελέτη
Τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα αυξάνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με διεθνή μελέτη 28 Απριλίου 2025
Η κανέλα μπορεί να επηρεάζει τον μεταβολισμό των φαρμάκων από τον οργανισμό 29 Απριλίου 2025
Η κανέλα μπορεί να επηρεάζει τον μεταβολισμό των φαρμάκων από τον οργανισμό

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΙΟΒΕ: Το εισόδημα εξακολουθεί να καθορίζει την πρόσβαση στην υγεία και τη φροντίδα στην Ελλάδα
Πολιτική Υγείας
09/06/2026 - 14:00

ΙΟΒΕ: Το εισόδημα εξακολουθεί να καθορίζει την πρόσβαση στην υγεία και τη φροντίδα στην Ελλάδα

Είχε η Μόνα Λίζα υποθυρεοειδισμό και χοληστερίνη;
Ομορφιά
25/05/2026 - 10:00

Είχε η Μόνα Λίζα υποθυρεοειδισμό και χοληστερίνη;

Επιχορήγηση έως και 36.000€ μέσω ΕΣΠΑ για νέους επαγγελματίες και επιστήμονες υγείας
Επικαιρότητα
16/05/2026 - 03:43

Επιχορήγηση έως και 36.000€ μέσω ΕΣΠΑ για νέους επαγγελματίες και επιστήμονες υγείας

Ο ΟΦΕΤ στη Vitafoods Europe 2026 με προϊόντα εστιασμένα στη σύγχρονη πρόκληση της μακροζωίας
Pharma News
14/05/2026 - 21:46

Ο ΟΦΕΤ στη Vitafoods Europe 2026 με προϊόντα εστιασμένα στη σύγχρονη πρόκληση της μακροζωίας

Προειδοποιήσεις για τους κινδύνους από το ανακυκλωμένο πλαστικό των συσκευασιών τροφίμων για την υγεία
Διατροφή
14/05/2026 - 07:53

Προειδοποιήσεις για τους κινδύνους από το ανακυκλωμένο πλαστικό των συσκευασιών τροφίμων για την υγεία

Επιστήμονες κατάφεραν να μεταφέρουν με επιτυχία γονίδιο μακροζωίας και να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής
Υγεία
11/05/2026 - 09:31

Επιστήμονες κατάφεραν να μεταφέρουν με επιτυχία γονίδιο μακροζωίας και να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Novo Nordisk και η «ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ» στο BeWell Festival με το μήνυμα «για μια ανάλαφρη ζωή»
Patient Talk
13/06/2026 - 03:41
Δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον Έβρο για τα 60 χρόνια από την ίδρυση της ELPEN
Pharma News
13/06/2026 - 00:13
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Προστάτη: Η επιστήμη αλλάζει τους κανόνες της πρόληψης
Health Talk
12/06/2026 - 22:43
«The Lancet»: Οι πολιτικές που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 22:18
Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46
Ικανοποίηση στον ΙΣΑ για τη συνέχιση του προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 21:18
Αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, συνεχίζεται η επιτήρηση στη Λέσβο για τον αφθώδη πυρετό
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 20:47
Κομισιόν: Πρόοδος και προκλήσεις στους ελέγχους της κουλτούρας ασφάλειας τροφίμων στην ΕΕ
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 19:31
Το πρώτο κέντρο θεραπείας πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»
Υγεία
12/06/2026 - 19:09
Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων
Διατροφή
12/06/2026 - 18:37
Σκληραίνοντας το σώμα μας: Η επιστήμη πίσω από την προπόνηση στις πολεμικές τέχνες
Fitness
12/06/2026 - 18:14
Ο ΕΕΣ βραβεύει 467 μαθητές που διακρίθηκαν στους πανελλαδικούς διαγωνισμούς
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 17:38
3ο ΣΦΕΕ Summit: Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για να γίνει κόμβος φαρμακευτικής καινοτομίας
Pharma Policy
12/06/2026 - 17:06
Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κέντρο γυναικολογίας και γονιμότητας Prolific
Υπηρεσίες Υγείας
12/06/2026 - 16:32
Υπογεννητικότητα: Οι ερευνητές εστιάζουν στον ρόλο των έξυπνων κινητών
Υγεία
12/06/2026 - 16:11
Νέες συστάσεις από τον EMA για το βαλπροϊκό οξύ και το εμβόλιο κατά του chikungunya
Pharma Policy
12/06/2026 - 15:47
Νέα προειδοποίηση ΠΟΥ για τον Έμπολα: Η επιδημία εξακολουθεί να εξαπλώνεται στο Κονγκό
Υγεία
12/06/2026 - 15:32
Οι καρδιοπαθείς ζητούν μείωση της συμμετοχής σε φάρμακα για προχωρημένη ανεπάρκεια
Patient Talk
12/06/2026 - 15:17
Καρκίνος του μαστού στους άνδρες: Η συχνότητα, τα συμπτώματα και οι παράγοντες κινδύνου
Υγεία
12/06/2026 - 15:00
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο 3ο SFEE SUMMIT: «Σημαντικό βήμα προόδου το "Προλαμβάνω" αλλά πρέπει να συνεχίσουμε»
Patient Talk
12/06/2026 - 14:37
IQ Genomix και Ομάδα Αιγαίου σε ακριτικά νησιά δωρεάν προληπτικούς ελέγχους καρκίνου του παχέος εντέρου
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 14:14
Αγγούρι: 8 λόγοι που αξίζει να το βάζετε καθημερινά στο πιάτο σας
Διατροφή
12/06/2026 - 14:00
Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» συνεχίζεται έως το 2030 – Νέα φάση από την 1η Σεπτεμβρίου 2026
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 13:48
Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50
Συστατικό συμπληρωμάτων για τους πόνους των αρθρώσεων φαίνεται να επιταχύνει την εξέλιξη του Αλτσχάιμερ
Υγεία
12/06/2026 - 11:00
Υποβοηθούμενη αναπαραγωγή: Νέες δυνατότητες με τη δωρεά γεννητικού υλικού από γνωστό δότη
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 10:42
Πρεμιέρα για τα από στόματος GLP-1 στην Ευρώπη - Πράσινο φως για το χάπι της Novo Nordisk στη Μ. Βρετανία
Pharma News
12/06/2026 - 10:00
Λύκος: 5 ασθενείς με σοβαρές επιπλοκές σε ύφεση μετά από θεραπεία με γενετικά τροποποιημένα κύτταρα
Υγεία
12/06/2026 - 09:00

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η GSK εξαγοράζει τη Nuvalent έναντι 10,6 δισ. δολαρίων και ενισχύει τη θέση της στον τομέα της ογκολογίας
Pharma News
10/06/2026 - 09:00
Πώς ο συνδυασμός φρούτων με τσάι μπορεί να δημιουργήσει ασπίδα για την υγεία της καρδιάς
Διατροφή
10/06/2026 - 10:00
Εθνικό δίκτυο 500 κλινών ανακουφιστικής φροντίδας έως το 2030 – Νέες δομές σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Πολιτική Υγείας
10/06/2026 - 13:00
TeleHospital: Το νέο ψηφιακό «Νοσοκομείο» του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών
Υπηρεσίες Υγείας
10/06/2026 - 12:23
Ipsen και ΕΕΣ σε κοινή δράση για το περιβάλλον και την πρόληψη πυρκαγιών
Pharma News
10/06/2026 - 15:13
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo