ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η κατανάλωση δύο φρούτων την ημέρα μειώνουν τον κίνδυνο διαβήτη

Διατροφή
PEXELS
Η κατανάλωση δύο μερίδων φρούτων την ημέρα μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά 36%, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism της Endocrine Society.
Παρασκευή, 11/06/2021 - 09:31
— Photo: PEXELS
News4Health Team News4Health Team

Ωστόσο, η αυστραλιανή ερευνητική ομάδα είπε ότι δεν βλέπει το ίδιο να εμφανίζεται για εκείνους που έπιναν δύο μερίδες χυμό φρούτων σε καθημερινή βάση.

Η συγγραφέας της μελέτης, Dr Nicola Bondonno, από το Ινστιτούτο Έρευνας Διατροφής του Πανεπιστημίου Edith Cowan στο Περθ, δήλωσε: «Βρήκαμε ότι άτομα που κατανάλωναν περίπου δύο μερίδες φρούτων την ημέρα είχαν 36% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά τα επόμενα πέντε χρόνια σε σχέση με εκείνους που κατανάλωναν λιγότερο από μισή μερίδα φρούτων την ημέρα.

Δεν παρατηρήσαμε τα ίδια μοτίβα για το χυμό φρούτων. Αυτά τα ευρήματα δείχνουν ότι μια υγιεινή διατροφή και τρόπος ζωής που περιλαμβάνει την κατανάλωση ολόκληρων φρούτων είναι μια εξαιρετική στρατηγική για τη μείωση του κινδύνου διαβήτη».

Η μελέτη περιελάμβανε περισσότερα από 7.600 άτομα που είχαν ήδη εγγραφεί για να συμμετάσχουν στη μελέτη για τον διαβήτη, την παχυσαρκία και τον τρόπο ζωής του Baker Heart and Diabetes Institute. Οι εθελοντές παρείχαν πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση φρούτων και χυμών φρούτων μέσω ερωτηματολογίου.

Μειωμένος κίνδυνος για διαβήτη πέντε χρόνια

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που δήλωσαν ότι έτρωγαν περισσότερα ολόκληρα φρούτα είχαν 36% μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 πέντε χρόνια αργότερα, σε σύγκριση με εκείνους που δεν το έκαναν.

Πιθανότατα αυτό συμβαίνει, σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα, επειδή υπάρχει σχέση μεταξύ της πρόσληψης φρούτων και της ευαισθησίας στην ινσουλίνη. Επομένως, αυτό σημαίνει ότι όσοι κατανάλωναν περισσότερα φρούτα έπρεπε να παράγουν λιγότερη ινσουλίνη για να μειώσουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα τους.

“Αυτό είναι σημαντικό επειδή τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης που κυκλοφορούν (υπερινσουλιναιμία) μπορούν να βλάψουν τα αιμοφόρα αγγεία και σχετίζονται όχι μόνο με τον διαβήτη, αλλά και με την υψηλή αρτηριακή πίεση, την παχυσαρκία και τις καρδιακές παθήσεις”, δήλωσε η Bondonno.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πότε θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα θεραπεία του σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2

ΠΗΓΗ: odiavitismou

Τελευταία τροποποίηση στις 11/06/2021 - 15:58
  • ΔΙΑΒΗΤΗΣ
  • ΦΡΟΥΤΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τα πιο σπάνια είδη ελληνικού μελιού που μπορείτε να γευτείτε
Τα πιο σπάνια είδη ελληνικού μελιού που μπορείτε να γευτείτε 12 Ιουνίου 2021
5 διατροφικά tips για τις πανελλήνιες 2021 13 Ιουνίου 2021
5 διατροφικά tips για τις πανελλήνιες 2021

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι 13 τρόποι με τους οποίους το fast food βλάπτει την υγεία σας
Διατροφή
13/06/2026 - 16:34

Οι 13 τρόποι με τους οποίους το fast food βλάπτει την υγεία σας

Πώς ο συνδυασμός φρούτων με τσάι μπορεί να δημιουργήσει ασπίδα για την υγεία της καρδιάς
Διατροφή
10/06/2026 - 10:00

Πώς ο συνδυασμός φρούτων με τσάι μπορεί να δημιουργήσει ασπίδα για την υγεία της καρδιάς

Νέα μελέτη: Καρκινοπαθείς που έλαβαν εμβόλια mRNA κατά της COVID-19 ζουν περισσότερο
Υγεία
13/05/2026 - 11:24

Νέα μελέτη: Καρκινοπαθείς που έλαβαν εμβόλια mRNA κατά της COVID-19 ζουν περισσότερο

Φρούτα και ένας καφές την ημέρα σχηματίζουν ασπίδα για την υγεία των κυττάρων
Διατροφή
12/05/2026 - 10:00

Φρούτα και ένας καφές την ημέρα σχηματίζουν ασπίδα για την υγεία των κυττάρων

Η λήψη βιταμίνης D μπορεί να αποτρέψει τον διαβήτη
Υγεία
24/04/2026 - 09:00

Η λήψη βιταμίνης D μπορεί να αποτρέψει τον διαβήτη

Καρκίνος πνεύμονα: Μπορεί η κατανάλωση περισσότερων λαχανικών και φρούτων να συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο στους κάτω των 50;
Διατροφή
20/04/2026 - 09:00

Καρκίνος πνεύμονα: Μπορεί η κατανάλωση περισσότερων λαχανικών και φρούτων να συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο στους κάτω των 50;

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι 13 τρόποι με τους οποίους το fast food βλάπτει την υγεία σας
Διατροφή
13/06/2026 - 16:34
Μητσοτάκης: Κατασκευή νέου νοσοκομείου στην Κω και αξιοποίηση του παλιού στη Ρόδο
Πολιτική Υγείας
13/06/2026 - 16:14
Ηλεκτροπόρωση: Μία παλιά μέθοδος ανοίγει νέους δρόμους για ανεγχείρητους καρκίνους του πεπτικού
Υγεία
13/06/2026 - 15:44
Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη: Το βαθιά ανθρώπινο μήνυμα του Νοσοκομείου Χανίων
Υγεία
13/06/2026 - 08:14
Η Novo Nordisk και η «ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ» στο BeWell Festival με το μήνυμα «για μια ανάλαφρη ζωή»
Patient Talk
13/06/2026 - 03:41
Δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον Έβρο για τα 60 χρόνια από την ίδρυση της ELPEN
Pharma News
13/06/2026 - 00:13
Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Προστάτη: Η επιστήμη αλλάζει τους κανόνες της πρόληψης
Health Talk
12/06/2026 - 22:43
«The Lancet»: Οι πολιτικές που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της παιδικής παχυσαρκίας
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 22:18
Μελέτη για νέο φάρμακο κατά του μεταστατικού καρκίνου του μαστού ανακοινώθηκε στο ASCO 2026
Υγεία
12/06/2026 - 21:46
Ικανοποίηση στον ΙΣΑ για τη συνέχιση του προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 21:18
Αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, συνεχίζεται η επιτήρηση στη Λέσβο για τον αφθώδη πυρετό
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 20:47
Κομισιόν: Πρόοδος και προκλήσεις στους ελέγχους της κουλτούρας ασφάλειας τροφίμων στην ΕΕ
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 19:31
Το πρώτο κέντρο θεραπείας πρωτονίων για ογκολογικούς ασθενείς σχεδιάζει το Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»
Υγεία
12/06/2026 - 19:09
Τον Οκτώβριο ο 4ος κύκλος του προγράμματος διατροφικής αγωγής για άτομα τρίτης ηλικίας του δήμου Αθηναίων
Διατροφή
12/06/2026 - 18:37
Σκληραίνοντας το σώμα μας: Η επιστήμη πίσω από την προπόνηση στις πολεμικές τέχνες
Fitness
12/06/2026 - 18:14
Ο ΕΕΣ βραβεύει 467 μαθητές που διακρίθηκαν στους πανελλαδικούς διαγωνισμούς
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 17:38
3ο ΣΦΕΕ Summit: Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας για να γίνει κόμβος φαρμακευτικής καινοτομίας
Pharma Policy
12/06/2026 - 17:06
Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κέντρο γυναικολογίας και γονιμότητας Prolific
Υπηρεσίες Υγείας
12/06/2026 - 16:32
Υπογεννητικότητα: Οι ερευνητές εστιάζουν στον ρόλο των έξυπνων κινητών
Υγεία
12/06/2026 - 16:11
Νέες συστάσεις από τον EMA για το βαλπροϊκό οξύ και το εμβόλιο κατά του chikungunya
Pharma Policy
12/06/2026 - 15:47
Νέα προειδοποίηση ΠΟΥ για τον Έμπολα: Η επιδημία εξακολουθεί να εξαπλώνεται στο Κονγκό
Υγεία
12/06/2026 - 15:32
Οι καρδιοπαθείς ζητούν μείωση της συμμετοχής σε φάρμακα για προχωρημένη ανεπάρκεια
Patient Talk
12/06/2026 - 15:17
Καρκίνος του μαστού στους άνδρες: Η συχνότητα, τα συμπτώματα και οι παράγοντες κινδύνου
Υγεία
12/06/2026 - 15:00
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στο 3ο SFEE SUMMIT: «Σημαντικό βήμα προόδου το "Προλαμβάνω" αλλά πρέπει να συνεχίσουμε»
Patient Talk
12/06/2026 - 14:37
IQ Genomix και Ομάδα Αιγαίου σε ακριτικά νησιά δωρεάν προληπτικούς ελέγχους καρκίνου του παχέος εντέρου
Επικαιρότητα
12/06/2026 - 14:14
Αγγούρι: 8 λόγοι που αξίζει να το βάζετε καθημερινά στο πιάτο σας
Διατροφή
12/06/2026 - 14:00
Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» συνεχίζεται έως το 2030 – Νέα φάση από την 1η Σεπτεμβρίου 2026
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 13:48
Εμβόλιο σχεδιασμένο από τεχνητή νοημοσύνη δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους
Υγεία
12/06/2026 - 13:00
Γεωργιάδης: Σύνδεση MyHealth app με το «ηλεκτρονικό βραχιολάκι» μέσα στον Ιούνιο
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 12:00
Γιαννάκος: Διπλασιάζονται οι μισθοί των ιεραρχών και οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ τίποτα!
Πολιτική Υγείας
12/06/2026 - 11:50

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Genesis Pharma: Επέκταση συνεργασίας με την Alnylam Pharmaceuticals στις θεραπείες RNAi για τις μυοκαρδιοπάθειες
Pharma News
10/06/2026 - 20:26
Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου του ήπατος
Διατροφή
11/06/2026 - 13:00
Έκκληση του ΠΟΥ για καλύτερη προστασία των Ευρωπαίων πολιτών από τη ζέστη
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 12:29
Θεμιστοκλέους: Προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού για τις νέες μονάδες ανακουφιστικής φροντίδας
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 16:38
Δωρεά 120 απινιδωτών και ισάριθμων κιτ πρώτων βοηθειών στο ΕΚΠΑ από τη UNI-PHARMA
Pharma News
11/06/2026 - 16:21
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo