ΜΕΝΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • DIGITAL HEALTH
  • FITNESS
  • HEALTH TALK
  • PATIENT TALK
  • PET
  • PHARMA NEWS
  • PHARMA POLICY

News4Health.gr

  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
  • PHARMA NEWS
  • PET
  • ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ροδάκινα: Το όφελος για την υγεία σου που δεν γνώριζες

Διατροφή
PEXELS
Τα ροδάκινα μπορεί να φημίζονται κυρίως για τη νόστιμη γεύση τους αλλά παρέχουν μια σειρά από άλλα οφέλη για την υγεία σας με κάθε δάγκωμα.
Παρασκευή, 23/07/2021 - 14:17
— Photo: PEXELS
News4Health Team News4Health Team

Τα ροδάκινα είναι ένα από τα αγαπημένα φρούτα προς κατανάλωση, καθώς είναι ζουμερά και έχουν εξαιρετικά νόστιμη γεύση. Παράλληλα, αποτελούν μία ιδανική διατροφική επιλογή, καθώς παρέχουν μια σειρά από οφέλη για την υγεία που δεν πρέπει να παραβλέπονται. Τα ροδάκινα παρέχουν μια μεγάλη ποικιλία πολλών βιταμινών και ανόργανων συστατικών από χαλκό έως βιταμίνη C.

Στην πραγματικότητα, τα ροδάκινα έχουν συγκεκριμένες ενώσεις μέσα τους που μπορεί να παρέχουν μοναδικά οφέλη για την υγεία σε όσους τα καταναλώνουν. Αυτές οι ενώσεις, τα καροτενοειδή και το καφεϊκό οξύ, είναι γνωστά ως φυτοθρεπτικά συστατικά και δρουν ως αντιοξειδωτικά στο σώμα. Φορτωμένο με ισχυρές βιοδραστικές ενώσεις, μια σημαντική επίδραση της κατανάλωσης ροδάκινων είναι η μείωση της οξειδωτικής βλάβης που μπορεί να οδηγήσει σε καρκίνο.

Αυτές οι ενώσεις έχουν βρεθεί να έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες και εμποδίζουν την ανάπτυξη των κυττάρων από το να γίνει καρκινικά. Άλλες πολυφαινόλες που βρίσκονται στα ροδάκινα βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής και στην πρόληψη ή μείωση του οξειδωτικού στρες από τις τοξίνες και τις ελεύθερες ρίζες.

Τι δείχνουν οι μελέτες

Μια μελέτη in-vivo του 2014 που δημοσιεύθηκε στο Journal of Nutritional Biochemistry διαπίστωσε ότι τα φαινολικά του ροδάκινου ήταν αποτελεσματικά στην παρεμπόδιση της ανάπτυξης και της μετάστασης των καρκινικών κυττάρων του μαστού MDA-MB-435, με τους συγγραφείς της μελέτης να υποδηλώνουν ότι είτε η καθημερινή κατανάλωση δύο ή τριών ροδάκινων είτε συμπληρωμάτων που περιέχουν εκχύλισμα πολυφαινόλης ροδάκινου μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό μέσο για τη μείωση της εξάπλωσης του καρκίνου του μαστού μετά την αρχική διάγνωση ενός ασθενούς.

Επιπλέον, μια μελέτη του 2010 που δημοσιεύθηκε στο Environmental Science &Technology διαπίστωσε ότι οι πολυφαινόλες ροδάκινου έδειξαν αποτελεσματικότητα όσον αφορά τη θανάτωση των καρκινικών κυττάρων του μαστού χωρίς να επηρεάζουν αρνητικά τα υγιή κύτταρα.

Έτσι, ενώ μπορεί να καταναλώνε τα ροδάκινα κυρίως για τη νόστιμη γεύση τους, εκμεταλλεύεστε μια σειρά από άλλα οφέλη για την υγεία σας με κάθε δάγκωμα.

ΠΗΓΗ: eatthis

Τελευταία τροποποίηση στις 23/07/2021 - 14:35
  • ΡΟΔΑΚΙΝΟ
  • ΥΓΕΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Γιγαντιαία έρευνα: Το κόκκινο και το επεξεργασμένο κρέας «ραγίζει» την καρδιά μας
Γιγαντιαία έρευνα: Το κόκκινο και το επεξεργασμένο κρέας «ραγίζει» την καρδιά μας 22 Ιουλίου 2021
Ταλιατέλες με τόνο και σάλτσα λεμονιού 24 Ιουλίου 2021
Ταλιατέλες με τόνο και σάλτσα λεμονιού

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΙΟΒΕ: Το εισόδημα εξακολουθεί να καθορίζει την πρόσβαση στην υγεία και τη φροντίδα στην Ελλάδα
Πολιτική Υγείας
09/06/2026 - 14:00

ΙΟΒΕ: Το εισόδημα εξακολουθεί να καθορίζει την πρόσβαση στην υγεία και τη φροντίδα στην Ελλάδα

Είχε η Μόνα Λίζα υποθυρεοειδισμό και χοληστερίνη;
Ομορφιά
25/05/2026 - 10:00

Είχε η Μόνα Λίζα υποθυρεοειδισμό και χοληστερίνη;

Επιχορήγηση έως και 36.000€ μέσω ΕΣΠΑ για νέους επαγγελματίες και επιστήμονες υγείας
Επικαιρότητα
16/05/2026 - 03:43

Επιχορήγηση έως και 36.000€ μέσω ΕΣΠΑ για νέους επαγγελματίες και επιστήμονες υγείας

Προειδοποιήσεις για τους κινδύνους από το ανακυκλωμένο πλαστικό των συσκευασιών τροφίμων για την υγεία
Διατροφή
14/05/2026 - 07:53

Προειδοποιήσεις για τους κινδύνους από το ανακυκλωμένο πλαστικό των συσκευασιών τροφίμων για την υγεία

Γιορτή της Μητέρας: Αντί άλλου δώρου, αφήστε την να κοιμηθεί περισσότερο!
Υγεία
10/05/2026 - 07:08

Γιορτή της Μητέρας: Αντί άλλου δώρου, αφήστε την να κοιμηθεί περισσότερο!

Νέα εφαρμογή για smartphone καταγράφει τις νυχτερινές στύσεις - Γιατί αποτελούν δείκτη υγείας
Digital Health
08/05/2026 - 12:16

Νέα εφαρμογή για smartphone καταγράφει τις νυχτερινές στύσεις - Γιατί αποτελούν δείκτη υγείας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο ρόλος της βιταμίνης C στην υγεία του εγκεφάλου των ηλικιωμένων - Τι έδειξε έρευνα
Υγεία
11/06/2026 - 16:00
Εγκυμοσύνη: Το κλειδί για την αποτροπή των επιπλοκών είναι η κίνηση
Υγεία
11/06/2026 - 15:00
Νέα ανακάλυψη για τη νόσο Crohn και την ελκώδη κολίτιδα – Εντοπίστηκε μηχανισμός που πυροδοτεί τη φλεγμονή
Υγεία
11/06/2026 - 14:00
Γεωργιάδης: Αρχές Ιουλίου σε εφαρμογή το νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στα νοσοκομεία
Pharma Policy
11/06/2026 - 13:25
Τα ζαχαρούχα αναψυκτικά συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου του ήπατος
Διατροφή
11/06/2026 - 13:00
Έκκληση του ΠΟΥ για καλύτερη προστασία των Ευρωπαίων πολιτών από τη ζέστη
Πολιτική Υγείας
11/06/2026 - 12:29
Φάρμακο μειώνει κατά 60% τον κίνδυνο εμφάνισης ρευματοειδούς αρθρίτιδας
Υγεία
11/06/2026 - 12:00
Η πολιτική Τραμπ για τις τιμές των φαρμάκων πυροδοτεί σύγκρουση μεταξύ φαρμακοβιομηχανίας και ευρωπαϊκών κυβερνήσεων
Pharma Policy
11/06/2026 - 11:15
Παγκόσμιο Κύπελλο: Από ποιες μολυσματικές ασθένειες κινδυνεύουν οι φίλαθλοι
Υγεία
11/06/2026 - 10:00
Τσιμπήματα εντόμων το καλοκαίρι: Πώς να προστατευτείτε και πώς να τα αντιμετωπίσετε
Υγεία
11/06/2026 - 09:00
Οι τελευταίες εξελίξεις στην έρευνα, στις θεραπείες και τη φροντίδα ασθενών με κυστική ίνωση
Υγεία
11/06/2026 - 07:18
Το σκάφος της ΑΜΚΕ «Με Οδηγό το Διαβήτη» εντόπισε 25 αδιάγνωστους ασθενείς στον Αργοσαρωνικό
Patient Talk
11/06/2026 - 03:43
Θεσσαλονίκη: Δωρεά στο ΕΚΑΒ μία πλήρως εξοπλισμένη διασωστική μοτοσικλέτα από τον Σύλλογο «ΑΓΑΠΗ-Βασιλική Κόμνου»
Επικαιρότητα
11/06/2026 - 00:03
Με Ελληνική συμμετοχή δύο ευρωπαϊκά έργα για την παρακολούθηση ασθενών με καρδιακή ανεπάρκεια και την έκθεση σε ακτινοβολία
Digital Health
10/06/2026 - 22:48
Ψαθάς: «Συνολικές επενδύσεις άνω των 500 εκατ. ευρώ στο φαρμακευτικό hub της Τρίπολης»
Επικαιρότητα
10/06/2026 - 21:34
Ψηφιακή συσκευή μπορεί να προβλέψει λιποθυμικό επεισόδιο με τη λήψη βιοσημάτων
Digital Health
10/06/2026 - 21:11
Το βάρος στην κοιλιά βασικός παράγοντας κινδύνου για καρδιαγγειακό-νεφρικό-μεταβολικό σύνδρομο
Υγεία
10/06/2026 - 20:53
Genesis Pharma: Επέκταση συνεργασίας με την Alnylam Pharmaceuticals στις θεραπείες RNAi για τις μυοκαρδιοπάθειες
Pharma News
10/06/2026 - 20:26
Ωφελούμενοι και στελέχη του ΕΟΠΑΕ στο πρόγραμμα ERASMUS+ «SCAFFOLD»
Ψυχική Υγεία
10/06/2026 - 20:02
ΕΕΣ: Γιόρτασε τα 149 χρόνια προσφοράς με αιμοδοσία στο Μετρό Συντάγματος
Επικαιρότητα
10/06/2026 - 19:17
Σακχαρώδης Διαβήτης: Ο «χρυσός δεκάλογος» για ασφαλείς διακοπές
Health Talk
10/06/2026 - 18:58
Ακόμα και μέτρια επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης μπορούν να προκαλέσουν στεφανιαία νόσο
Υγεία
10/06/2026 - 18:34
Μυτιλήνη: Επιτυχής επιχείρηση διάσωσης ασθενούς με οξύ στεφανιαίο σύνδρομο
Επικαιρότητα
10/06/2026 - 17:49
Ο ΙΣΑ ζητά την άμεση καταβολή των οφειλόμενων αποζημιώσεων στους στρατιωτικούς ιατρούς
Πολιτική Υγείας
10/06/2026 - 17:32
«Τρίποντο στη Ζωή»: Φιλικός αγώνας μπάσκετ μεταξύ ΕΑΒ και Lockheed Martin για τα παιδιά της Φλόγας
Patient Talk
10/06/2026 - 17:14
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν άμεσα οι αεροψεκασμοί για την καταπολέμηση των κουνουπιών
Επικαιρότητα
10/06/2026 - 16:52
Αγαπηδάκη: «Όταν σπάσει το στίγμα και το ταμπού, μπορούν να υπάρχουν πολιτικές»
Ψυχική Υγεία
10/06/2026 - 16:27
Μόλις 4 λεπτά άσκησης την ημέρα βελτιώνουν τη δύναμη και την κινητικότητα των ηλικιωμένων
Fitness
10/06/2026 - 16:00
Οι «5+1» άξονες της Χάρτας που συνέταξε η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία για τα χρόνια CRDs
Health Talk
10/06/2026 - 15:31
Ipsen και ΕΕΣ σε κοινή δράση για το περιβάλλον και την πρόληψη πυρκαγιών
Pharma News
10/06/2026 - 15:13

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θεμιστοκλέους: Στις 3 ώρες και 40 λεπτά ο μέσος χρόνος αναμονής στα επείγοντα
Πολιτική Υγείας
08/06/2026 - 17:00
Μ. Βρετανία: «Τέλος» στα σολάριουμ; – Στο τραπέζι καθολική απαγόρευση
Πολιτική Υγείας
08/06/2026 - 22:00
Γεωργιάδης από την Καστοριά: Το υπουργείο Υγείας πέτυχε 100% απορρόφηση των διαθέσιμων πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης
Πολιτική Υγείας
09/06/2026 - 09:54
ΙΟΒΕ: Το εισόδημα εξακολουθεί να καθορίζει την πρόσβαση στην υγεία και τη φροντίδα στην Ελλάδα
Πολιτική Υγείας
09/06/2026 - 14:00
Νέο ιατρείο διαταραχών μνήμης στο ΙΑΣΩ Γενική Κλινική
Υπηρεσίες Υγείας
09/06/2026 - 14:16
News4Health.gr
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2019 - 2026 SPORTNEWS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΕ. All rights reserved.
ΜΕΛΟΣ #232426 ΤΟΥ Μ.Η.Τ. Μέλος #232426 του Μ.Η.Τ.
developed by Nuevvo